Extrémní Nissan Juke-R se vrátil. Nově nabízí výkon 600 koní

Ani Nissan nebude chybět v Goodwoodu, kde představí novou verzi extrémního modelu Juke-R. Původní varianta tohoto konceptu nabízela 357 kW (485 k), nejnovější vydání s označením Juke-R 2.0 dostalo stejný výkon jako Nissan GT-R Nismo, což znamená rovných 441 kW (600 k).

Nissan GT-R Nismo se představí v Ženevě, přiveze 600 koní (38x foto)

Nissan GT-R Nismo se představí v Ženevě, přiveze 600 koní (38x foto)

Rozdílů oproti původnímu Nissanu Juke-R je poměrně hodně. Jiné jsou oba nárazníky, blatníky, prahové nástavce, světla se sem nastěhovala z modernizovaného Juke, to samé platí také o kapotě a měnila se rovněž kola. V interiéru ale žádné zásadní novinky nehledejte.

Nissan Juke-R: sériová výroba potvrzena  

Nissan Juke-R: sériová výroba potvrzena  

To důležité se odehrálo pod kapotou. Šestiválec o objemu 3,8 litru posílil na 441 kW (600 koní). Jinak řečeno, tento malý Juke má stejný výkon jako poměrně velké GT-R v nejostřejší verzi Nismo. Škoda, že nám Nissan neprozradil více o jízdních dovednostech tohoto auta. Některá média sice slibují zrychlení pod tři sekundy a maximálku 320 km/h, ale to jsou pouze spekulace. V tiskové zprávě Nissan nic na toto téma neříká.

První Juke-R se představil na podzim roku 2011. Auto mělo opět motor z GT-R, jeho výkon ale činil „pouhých“ 357 kW (458 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků