Extrémní Nissan Juke-R se vrátil. Nově nabízí výkon 600 koní

Ani Nissan nebude chybět v Goodwoodu, kde představí novou verzi extrémního modelu Juke-R. Původní varianta tohoto konceptu nabízela 357 kW (485 k), nejnovější vydání s označením Juke-R 2.0 dostalo stejný výkon jako Nissan GT-R Nismo, což znamená rovných 441 kW (600 k).

Nissan GT-R Nismo se představí v Ženevě, přiveze 600 koní (38x foto)

Nissan GT-R Nismo se představí v Ženevě, přiveze 600 koní (38x foto)

Rozdílů oproti původnímu Nissanu Juke-R je poměrně hodně. Jiné jsou oba nárazníky, blatníky, prahové nástavce, světla se sem nastěhovala z modernizovaného Juke, to samé platí také o kapotě a měnila se rovněž kola. V interiéru ale žádné zásadní novinky nehledejte.

Nissan Juke-R: sériová výroba potvrzena  

Nissan Juke-R: sériová výroba potvrzena  

To důležité se odehrálo pod kapotou. Šestiválec o objemu 3,8 litru posílil na 441 kW (600 koní). Jinak řečeno, tento malý Juke má stejný výkon jako poměrně velké GT-R v nejostřejší verzi Nismo. Škoda, že nám Nissan neprozradil více o jízdních dovednostech tohoto auta. Některá média sice slibují zrychlení pod tři sekundy a maximálku 320 km/h, ale to jsou pouze spekulace. V tiskové zprávě Nissan nic na toto téma neříká.

První Juke-R se představil na podzim roku 2011. Auto mělo opět motor z GT-R, jeho výkon ale činil „pouhých“ 357 kW (458 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků