Extrémní Nissan Juke-R se vrátil. Nově nabízí výkon 600 koní

Ani Nissan nebude chybět v Goodwoodu, kde představí novou verzi extrémního modelu Juke-R. Původní varianta tohoto konceptu nabízela 357 kW (485 k), nejnovější vydání s označením Juke-R 2.0 dostalo stejný výkon jako Nissan GT-R Nismo, což znamená rovných 441 kW (600 k).

Video | Sportovní auta | Kupé | Sport | Fascinace | Příslušenství | Nissan | Ženeva 2014

Nissan GT-R Nismo se představí v Ženevě, přiveze 600 koní (38x foto)

Rozdílů oproti původnímu Nissanu Juke-R je poměrně hodně. Jiné jsou oba nárazníky, blatníky, prahové nástavce, světla se sem nastěhovala z modernizovaného Juke, to samé platí také o kapotě a měnila se rovněž kola. V interiéru ale žádné zásadní novinky nehledejte.

Video | SUV | Sportovní auta | Byznys | Nissan

Nissan Juke-R: sériová výroba potvrzena  

To důležité se odehrálo pod kapotou. Šestiválec o objemu 3,8 litru posílil na 441 kW (600 koní). Jinak řečeno, tento malý Juke má stejný výkon jako poměrně velké GT-R v nejostřejší verzi Nismo. Škoda, že nám Nissan neprozradil více o jízdních dovednostech tohoto auta. Některá média sice slibují zrychlení pod tři sekundy a maximálku 320 km/h, ale to jsou pouze spekulace. V tiskové zprávě Nissan nic na toto téma neříká.

První Juke-R se představil na podzim roku 2011. Auto mělo opět motor z GT-R, jeho výkon ale činil „pouhých“ 357 kW (458 k). 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků