Extrémne Caparo T1 má už za sebou prvé jazdy

Extrémny superšport, za ktorým stoja technici, ktorí sa podieľali aj na vývoji legendárneho McLarenu F1. Caparo prekonáva všetko zažité – hmotnosť 470 kg a výkon preplňovaného 2,4-litrového osemvalca 353 kW (480 k) sú hodnoty, ktoré hovoria za všetko. Dvojsedadlová „formula“ zhltne stovku za 2,5 sekundy, 160 km/h preletí za 5 sekúnd a dosiahne maximálnu rýchlosť 320 km/h. Ešte zaujímavejší je však údaj bočného preťaženia, ktorý dosahuje v limitných situáciách až 3G.

Pred pár dňami boli zahájené  prvé testy predprodukčných exemplárov. Konštruktéri sú zatiaľ s výsledkami nadmieru spokojní. Je zaujímavé, že celý projekt napreduje veľmi rýchlo, veď prvé správy o ňom vyšli na povrch pred necelým rokom. Jedno z najextrémnejších superšportov sveta bude k dispozícii zhruba za 165 tisíc libier bez DPH (cca 9,1 mil. Sk/6,9 mil. Kč) a objednať si ho budete môcť v sieti spoločnosti Cars International. Mali by ste sa však poponáhľať, polovica vozidiel určených pre rok 2007 je už objednaná.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Caparo pri testoch

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Caparo T1

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků