Expertům na ojetiny roste konkurence, prověření nabízí už i Auto Esa

Expertům na ojetiny roste konkurence, prověření nabízí už i Auto Esa

Zájemci o ojetinu neměli donedávna mnoho možností, jak si nechat vyhlédnuté auto odborně prověřit. Na trhu působilo jen několik nezávislých specialistů jako třeba Aleš Zich z firmy AZ Auto Consulting, který s námi spolupracoval na materiálu o této Octavii: 

Octavia 2.0 TDI najela 500.000 km. Proklepli jsme ji s expertem na ojetiny

Octavia 2.0 TDI najela 500.000 km. Proklepli jsme ji s expertem na ojetiny

Nejběžnější proto bylo přizvat k prohlídce ojetiny známého automechanika, byl-li někdo takový v dosahu. Situace se ale rychle mění. Zájemcům o ojeté škodovky nabízí prohlídku ojetiny v autorizovaném servisu sama automobilka. Nedávno do segmentu komerčního prověřování ojetin razantně vstoupil Home Credit Petra Kellnera s projektem Autotým. A nejnověji poskytuje tuto službu bazar Auto Esa. 

Pod hlavičkou Esa Garant Asistent nabízí společnost několik balíčků služeb, i ten základní ale obsahuje fyzickou kontrolu technického stavu a administrativní prověření auta i jeho majitele. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Na rozdíl od některých podobných služeb ale specialisté Auto Esa nevyjíždějí k ojetinám, vyhlédnuté auto musí zájemce dopravit do jejich provozovny. „Prohlídky provádíme v našich dílnách, abychom mohli napojit auto na diagnostiku, zvednout ho na zvedák a měli k ruce veškeré potřebné vybavení,“ vysvětluje ředitel strategického rozvoje Auto Esa Pavel Foltýn. 

Autobazar vystaví ke kontrolovanému autu čtyřstránkový protokol, který popisuje technický stav vozu a obsahuje údaje z jednotlivých registrů.

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků