Experti v USA: Hyundai Sonata je mimořádně bezpečná

Nová Hyundai Sonata 2015 je jedním z nejbezpečnějších vozů vůbec. K tomuto závěru došli američtí experti z Pojišťovacího institutu silničního provozu, kteří modelu udělili prestižní titul 2014 Top Safety Pick +.
Experti v USA: Hyundai Sonata je mimořádně bezpečná

Americký Pojišťovací institut bezpečnosti silničního provozu, Insurance Institute of Highway Safety (IIHS), udělil modelu Sonata 2015 titul 2014 TOP SAFETY PICK +. Vůz je vybavený několika systémy aktivního varování před kolizí, a přináší tak novou úroveň bezpečnosti a technické propracovanosti do kategorie středně velkých sedanů.

„Hyundai Sonata 2015 nejenže ochrání posádku při srážce, pokud k ní dojde, ale má také varovné systémy, které se kolizi snaží zabránit předem, a umožní tak řidiči, aby se nehodě zcela vyhnul,“ uvedl Adrian Lund, president IIHS, který se testováním bezpečnosti vozů zabývá.

„Ochrana posádky stojí na prvním místě našeho zájmu,“ říká Mike O’Brien, vicepresident společnosti Hyundai Motor America. „Ocenění Sonaty je pro nás potvrzením, že naše rozhodnutí soustředit se na bezpečnostní technologie je správné. Chceme z našeho modelu učinit jeden z nejbezpečnějších sedanů na trhu.“ 

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 26 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky