Expedice Škoda Octavia Scout Experience 2007 – z Moskvy do Vladivostoku

V sobotu, 4. srpna 2007 startuje ve 12:00 hod z Rudého náměstí v Moskvě deset vozů Škoda Octavia Scout a vydá se na přes 9700 km dlouhou expedici s cílem ve Vladivostoku u Japonského moře.

Evropská trasa expedice „Scout Experience“ povede přes Rjazaň, Penzu, Samaru, Ufu a bude končit za Uralem v Čeljabinsku. Expedice pak bude pokračovat dále do vnitrozemí asijské části Ruské federace přes Jekatěrinburg, Omsk až do Novosibirska a dále přes Krasnojarsk, Irkutsk až k Bajkalskému jezeru. Poslední etapa povede podél hranic s Čínou až do Vladivostoku a symbolicky bude zakončena v cíli známé transsibiřské magistrály.

Během sedmnácti dnů tak posádky tvořené novináři z osmi zemí projedou přes 11 časových pásem a vyzkouší všechny druhy silnic - od asfaltových v Moskvě a okolí až po polní a šotolinové cesty na Sibiří a dálném východě Ruské federace. Jednotlivé etapy měří od 401 km až po nejdelší 1059 km.

Cílem expedice je prověřit běžné sériové vozy Škoda Octavia Scout v extrémních jízdních podmínkách a zvýšit povědomí o značce Škoda zejména v asijských částech Ruské federace. Během cesty tak mají posádky naplánované zastávky u místních prodejců značky Škoda a setkání s představiteli měst a oblastí, které navštíví.

Škoda Octavia Scout byla na trh uvedena na začátku letošního roku. Vychází z modelu Octavia Combi 4x4 a vyznačuje se kromě systému pohonu všech čtyř kol novým originálním designem. Od „standardního“ modelu se odlišuje především vyšší světlou výškou a použitím optického paketu „Scout“ s novým předním a zadním nárazníkem, bočními ochrannými lištami a ochrannými lemy blatníků.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 22 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků