Expanze čínských značek v Evropě nabírá na síle. BYD zde prodává už pět modelů a plánuje vlastní továrnu

29 komentářů

mika cilic
13. prosince • 0:46

Neumím si představit, jak těmto autům může někdo věřit
https://tutuapp.uno/... , https://9apps.ooo/...

rembaz
28. května • 20:40

Číňania to s vlastnými značkami už skúšajú už niekoľko desaťročí.. Zatiaľ bez veľkého úspechu.
Tie múdrejšie radšej kupili európske značky a ľudia ich kupujú.BYD veľkú dieru v Európe tiež neurobí.

Rossi
29. května • 8:19

Povíme si za 5 let. To samé se kdysi říkalo o korejcích, kteří dnes prodávají českým domácnostem více než koncern VW, protože poměr cena/výkon (nemyslím teď výkon v kW, ale i tak by to asi pro korejce dopadlo lépe).

rembaz
29. května • 8:39

Ako hovorím. Podobne tvrdenia tu boli už dávno. Toto nie je prvý pokus nejakej čínskej značky. A jednoducho sa aj napriek lepšej cene zázrak nekonal.

Jiri
29. května • 10:15

Cina dnes dokaze vyrobit lepsi auto nez evropske znacky. Navic, vyrazne levneji. Tolik fakta. Blabolis nesmysly, dnesni situace je nesrovnatelna nez treba pre 5 lety.

rembaz
29. května • 11:11

Máš to aj niečim potvrdené alebo je to len tvoja domnienka? Na mojej strane sú predajne čísla.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jiri
30. května • 12:00

Na mojí straně je několik desítek gigabajtů tvrdých dat. Pracuji v JATO Dynamics.

Mino
29. května • 13:56

Jenže prodejní čísla říkají právě opak. Např. MG je v EU už teď na 22. pozici (podobně jako Mazda, Mini nebo Suzuki). V ČR je na 20. pozici, před ním je Volvo, Citroen a Mazda, za ním třeba Fiat, Honda, Mitsubishi,... V případě elektromobilů je MG v Evropě 8. nejprodávanější značkou, překonává např. Kiu, Peugeot, Škodu, Renault, Fiat, Opel, NIssan,... Čína udělala obrovský pokrok, myslím, že si za 5 let opravdu budeš sypat popel na hlavu. Ukazují to už dnešní prodejní čísla.

rembaz
29. května • 14:14

Skus si prečítať môj prvý príspevok vo vlákne. Písal som to jasne. Cinanom, ktori predávaju pod európskou značkou sa darí. Cinanom, ktorí predavaju pod svojou, nie.

Petr
28. května • 18:49

Jsem moc zvědavý kdo jim tam bude makat v té fabrice za hrst rýže 😂...

Honza
9. července • 20:12

Mno nikdo přece, jelikož už to není dneska potřeba aby byl někdo na pásu/lince. Maximálně jsou potřeba servismani, toť vše.

i20
28. května • 13:16

Ja vim proc tu tatovu feldu s taznim neprodam.

olda
28. května • 16:37

Až budou muset platit evropské mzdy, bude po "zázraku".....

kolkyno
28. května • 9:11

len nech sa nahrnu sem, pomaly ale isto to bude koniec klasickych eu znaciek. ked su hlupaci ani vlastna mater im nerozumie, myslim tych kretenov v bruseli.

i20
28. května • 13:58

Zapadorimska rise proste padne. To samy to zde jiz bylo:-Neochota vuci vlastnim obcanum
-uprednostnovani cizich zajmu
-Korupce
-Byrokracie
-Nemoznost rychleho jednani
-nerovnost narodu v ni pac dvou rychlostni unie (Macron to rekl ne Hitler)Cim driv tim lip

pse
28. května • 17:37

Ale houby, strč si ten vycucaný seznam někam.To bychom se z toho mohli rovnou picnout, tohle jsou jen nebezpečné řeči a to pro všechny firmy a zaměstnance. EU má jinou sílu než našich 11 mil spoluobčanů a to je potřeba si uvědomit. Užívej si důchod a nech si konspirace.

jozka
30. května • 13:05

A ta sila EU se navenek projevuje...

😆👍
27. května • 19:56

Za 5 let tu budou top5 prvních míst v prodejích. V závěsu korejci, Škodovka zbytek jen jednotky kusů. Přesně vychází co jsem říkal už v roce 2015. Že do deseti let zde bude čína dominovat i v autech. Stačí se podívat na MG kolik těch jejich sràčů už je na silnici. Pak, že lidí nemají prachy. H.ovno leda

jozka
30. května • 13:05

Jj, lidi kupujou to nejlevnejsi, protoze maj penez jako sracek. To da rozum.

smějící se bestie 2
27. května • 20:34

Stačí si připomenout, jak začínala Jižní Korea a kde je dnes, že !

pse
28. května • 7:30

Ano, posun to je velky, korejci meli 2022 podil na EU trhu pres 9% tj. stejne jako Renault. VW 25%, Stelantis 19%, Renault a hyundai/kia tech 9%, BMW 7%, Toyota 7%, MB 6% a okolo 5% je Ford.

i20
28. května • 12:50

Bohuzel mate to mirne popleteny. neznamena to v dnesni dobe nekrytyho zelenyho toaletniho papiru nic jen utrzek na prislusnim miste. Lidi se z papiru nenajedej

pse
28. května • 17:23

Nevím, žádný zelený toaletní papírky k nákupu jídla nepoužívám a ani papír nejím.
Asi to máme jinak...

OnlyTruth
27. května • 13:45

Eu by ich mohla zabanovat za plagiatorstvo nie ich vytat ekoteroristickymi sankciami na nase normalne automobilky

i20
27. května • 18:26

EU hlavne zabanovala sama sebe. Nejprve totalnimi nesmysly v podobe (ne)zelenych norem a pak jeste nesmyslnejsimi sankcemi. To je jako bych sousedu kterej vlastni hektarovej ovocnej sad zakazal kupovat jabka.
No a sobe natruc taky. Tejden zpatky jsem cirou nahodou pri uklidu objevil blocek z potravin pet let stary. Shodou okolnosti jsem delal podobny nakup ted. Dale se rozepisovat nebudu pac by to nebylo publikovatelny.

pse
28. května • 7:15

A podival jsi se taky na svuj duchod pred 5ti lety na svuj duchod a dnes?
To by teprve byla bomba co?A tvuj priklad neni spravny, tady v sadu roubujes nove odrudy, a stare stejne nikdo chtit nebude. Protoze ty nove odrudy ti stejne zaplavi trh a ty pokud nenaroubujes tak skoncis tak jako tak. Pro tech par staromilcu nema smysl mit hektarovy sad.Pokud bychom meli dostatek zelene energie a snizili tak svou zavislost na fosilnich energiich tak by nam ty energie nezdrazili tak, jak se nam to stalo po putinove utazeni kohoutku. Pokud bychom pritom zvladli propojit evropu silnymi draty, tak by treba finove nemuseli vypnout predminuly tyden svou zcela novou jaderku, protoze cena na mistnim trhu byla 0.03 EUR za kWh a za to se jim to nevyplati mit vubec pustene.

i20
28. května • 12:36

Podival.

pse
28. května • 17:20

A bomba co ? :D

rembaz
27. května • 16:00

Keď si Nemci pustili Teslu k sebe, tak už im nič nepomôže.

Doporučujeme

Články odjinud