Unikátní!Neskutečné!Převratné!Revoluční! Celý svět by dosud bez koncernu jezdil v kočárech tažených koňmi...co koňmi, osly!
Kdyby raději dělali kvalitní motory a nemysleli na kraviny....to jejich tsi nevydrží dlouho .Skodu koupit je škoda peněz.
Na pouhé 2km jízdy snad bude lepší, když tam ten balast elektromotoru+baterie nebude.
Unika ti podstata hybridu...1. asi ziadny majitel nesada do hybridu s tym, aby maximalne nabitu bateriu zamerne vystavil jednorazovou jazdou na elektrinu na 2 km.2. predstava, ze hybrid prejde na na elektrinu spominane 2 km a potom jazdi na benzin, bola naivnym omylom nedovzdelancov pred 15-20 rokmi. Dnes je dokazom, ze dotycnemu usiel automobilovy vlak. Pri kazdej jazde prejdem na elektrinu viac ako 2 km...3. Balast elektromotora a baterie sa da minimalizovat vyhodenim zbytocnych komponentov ako alternator a prislusne rozvody, starter, prevodovka... ale to musi byt full hybrid navrhnuty od zaciatku ako hybrid.
Takže potvrzuješ má slova, že do běžného auta s CNG motorem nemá smysl přidávat malou baterku na zadní nápravu (tedy žádné odebírání startéru či převodovky).Kromě toho, já to beru z pohledu ekologie, nic jiného totiž nedává smysl. A v takovém případě se ve městech kouřících aut nezbavíš a je mi jedno, zda to pokládáš za názor nedovzdělance či ne.Jinými slovy řečeno: jakýkoli hybrid má smysl jen v okamžiku, kdy je schopen čistě elektrického pohybu na vzdálenosti minimálně 40km, spíše však dvojnásobku. Vše ostatní je jen způsob, jak snižovat průměrnou spotřebu pro spořínky - což není samozřejmě špatně, ale nic to v zásadě neřeší.
Nepotvrdzujem.
Tech 40 km ve meste by pro zacatek bohate stacilo.
To nikoho z VAG nezajima. Tady jde predevsim o koncernove emise na papire.
1. Thru-the-road hybrid tu uz bol - mali to Peugeoty ako pseudo 4x4, kde ak sa nemylim elektromotor pohanal len zadnu napravu a netvoril s motorom jednu sustavu.2. Toyota RAV4 vyuziva e4WD ci eAWD ci ako to volaju, kde je okrem klasickeho HSD na prednu napravy pouzity jeden elektromotor na napravu zadnu. 3. Je uplne jedno, ake uhlovodikove palivo sa pouzije v spalovacim motore - LPG aj CNG su paliva na baze uhlovodikov. CNG - compressed natural gas = stlaceny zemny plyn.4. Na Malte som stretol manika s Priusom, ktory mal na aute nalepku LPG.... Nedalo mi a prihovoril som sa. Chlapik mal vlastne trojity hybrid - skratka okrem benzinu spaloval aj LPG a este si uzival vyhody hybridu.Zaver: System nie je revolucny ani z hladiska koncepcie delenia pohonu medzi napravy ani z hladiska pohonu spalovacieho motora uhlovodikovym palivom.Inymi slovami - auto bude mat vsetky nevyhody pohonu na CNG a vsetky nevyhody pseudohybridneho pohonu, ktory uz vyskusal a zavrhol PSA.
ja by som ešte doplnil, že Peugeot tieto hybridy stále vyrába, čo viem v 508-čke je určite. Problém je skôr cena. Keď si dobre pamätám v 3008, mal dojazd na elektriku okolo 40km. Taktiež by som si dovolil poopraviť názov článku, v tom zmylse, že sa nejdná o revolučný pohon, ale dávno používany, a druhá vec je tiež označenie "mild hybrid", ten sa používa hlavne pri spojení s S&s systéme, kdsa využíva reverzný alternátor, so spojenim, buď kondenzátoreom, alebo malým akumulátorom, kde sa potom energia využíva, na prvotný rozbeh auta.
Provozování Toyotích hybridů na LPG je populární hlavně v Anglii.
Zoufalý pokus udržet spalováky ve hře.
To si myslíte nebo víte? ;-) Pokud má být zachováno dostupné řešení mobility na současné úrovni pak jiné dostupnější a levnější řešení než spalovací motory nemáme k dispozici. To je prostě fakt. Pokud se na tuto otázku díváme z pozice produkce CO2 představuje uvedené řešení onu skutečnou a reálnou budoucnost (odmyslíme-li si marketingovou omáčku v podání jakéhokoli výrobce). Reálné představy o tzv. "bezfosilním" řešení dopravy v EU v roce 2050 zahrnují elektromobily (bateriové, s palivovými články atd.) pouze cca 25% podíl na celkovém počtu osobních vozidel. A ve zbytku tj.75% OA bude dál použit spalovací motor. S hybridizací na různé úrovni. A heslem doby budou tzv e-paliva.Pokud mluvíte za sebe je nákup např. BEV čistě vaše věc a vaše rozhodnutí. Já naopak vidím v BEV absolutně nepružné a nevhodné řešení mých přepravních potřeb. U mě ve finále rozhoduje moje peněženka. ;-) Já si koupím hybridního "golfa" a vy za stejnou cenu elektrický "e-up!" (použijeme-li modelovou řadu VW). Vaše volba, vaše peníze a naopak. Oba budeme spokojeni. Ale varuji vás. Nepředstírejte a nesnažte se ovšem tvrdit, že "vaše" řešení je jediné správné.;-)
I když moje další auto nejspíš bude nějakej volítanej hybrid, tak už je považuju jen za přechodné a zastaralé řešení.
Pohon zadních kol elektromotorem plus spalovací motor vpředu měli u Pežotů už před hezkou řádkou let. A po "testování" ve Světě motorů aspol. se spustila mohutná antireklamní kanonáda, jak to prý "nefunguje", jsem zvědav, na co přijdou tentokrát.
A co takového vymysleli? Je to klasický hybridní systém, kde se místo kapalného paliva použije plynové. Nic víc nic míň.
3-[
Škodovka už je hybrid dávno co to vzali němci.Hybrid znamená ani to ani ono a to je škoda.Bohužel
A má to nějaký vliv na funkci, nebo prodeje, to co píšete ?
Zemní plyn je ropné palivo.
Tak proč není rovnou ropný ? Někdy se těží společně s ropou, ze země, tady hrozí pro neznalé možnost omylu.
len pre info, CNG vyraba aj z kravskeho trusu.
· Approx 37kgs of cow dung will give you 1kg of purified biogas (at 200bar), also known as Bio-CNG
To si pletete s LPG, tohle je jiná koza.
CNG - compressed natural gas. Stlaceny zemny plyn. Cize uhlovodikove palivo tak ako benzin, nafta ci LPG.
Uhlovodíkové ano. Ale ne ropné. Tím vlákno začalo.
Většina ložisek s uhlovodíkovými surovinami je tvořena uhlovodíky v plynném skupenství a kapalném skupenství. Jsou to tudíž suroviny z jednoho zdroje. Čili to, co se tady rozehrává je naprostá demagogie. Např. LPG je dnes z větší části získáváno z rafinace zemního plynu, takže jeho řazení k ropě není zcela pravdivé.
A aby se to nepletlo tak vodík je z 96 % vyráběnej ze zemního plynu, ropy a uhlí, takže je to taky ropáckej produkt jako prase. B-]
Mohla by být podle této logiky jako "ropáckej produkt" označena i elektřina vyráběná v uhelných a plynových elektrárnách? ;-)
Skoro se to dá říci, ale cng pro pohon aut nějak začal zkomírat, už dvakrát se čekalo, že vláda dá jasně najevo jestli bude sleva na dani nebo nebude, třeba dopravní podniky nejsou si jistý návratností dražších autobusů na cng a třeba praha ted chce nakoupit 300 naftových a to ještě před rokem kdo chtěl naftový autobus byl zpátečník a tak škodovko trochu uvažuj, toyotu nenahradíš.
DOTAZ NEZNÁLKA,PROČ SE K DNEŠNÍMU DNI NEPRODÁVAJÍ AUTA, KDE BY SPALOVACÍ MOTOR POHÁNĚNÝ TŘEBA CNG VYRÁBĚL ELEKTŘINU A TA BY POHÁNĚLA ELEKTROMOTORY V AUTĚ? SPOTŘEBA BY BYLA DO 2 LITRŮ/100KM, MĚLO BY TO DLOUHÝ DOJEZD A POUŽÍVALA BY SE STÁVAJÍCÍ INFRASTRUKTURA? pŘIJDE MI TO JAKO MNOHEM JEDNODUŠŠÍ A LEVNĚJŠÍ ŘEŠENÍ NEŽ TY CO NÁM VÝROBCI PŘEDHAZUJÍ.DĚKUJI ZA ODPOVĚDI K TÉMATU A OMLOUVÁM SE ZA TA VELKÁ PÍSMENA, ALE ALESPOŇ DOTAZ NEZAPADNE MEZI OSTATNÍ PŘÍSPĚVKY.
Osvietim ta. Take auta existuju.Chevrolet Volt a Fisker Karma su plug-in auta, kde spalovaci motor funguje ako generator.U Fiskera vylucne, u Voltu dokaze pohanat aj kolesa, ale primarne na to nie je urceny.
Existují - a nikdo je nekupuje. :-P
ten problém se jmenuje KATASTROFÁLNÍ ÚČINNOST neboli součet ztrát je větší než "úspora"
Je to poměrně jednoduché. Spalovací motor spálí uhlovodíky. Energii uloženo v palivu přeměníme na mechanickou práci. Účinnost je cca 25%, tuto mechanickou práci musíme ještě dostat na kola. Ztratíme tak dalších cca 15% (účinnost je cca 85%). Celková účinnost tohoto řetězce pak bude činit 21% (0,25 x 0,85). Pokud do tohoto řetězce přidáme elektromotor. Který má, pravda účinnost, cca 90% -) spadne celková účinnost na 19% (0,25 x 0,85 x 0,90). To je tak asi zjednodušeně v kostce vše. Z bláta do louže. A při zanedbatelné ceně fosilních paliv je to jasné. Nehledě ke složitosti celého systému. A možná by to chtělo i nějaké úložiště pro onu vyrobenou elektřinu, nějakou baterii (třeba). Geniální věci jsou jednoduché!:-)Při vámi udávané spotřebě 2l/100km by ve vašem případě bylo využitelné pro pohyb cca 380ml paliva (0,19x2). :-):-)):-D
Nie je pravda. Chevy Volt patri medzi najuspornejsie auta, ake sa dnes daju kupit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.