Exkluzivně: Mercedes-Benz třídy S přijíždí

47 komentářů

ultraprovocationhadrcore.tuning
18. června • 19:26

http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/images/36282.1.gen.jpg
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/images/36284.1.gen.jpg
http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/images/36283.1.gen.jpg

ff
17. června • 8:38

to robili sami, alebo im s tym niekto pomahal???

fizl
16. června • 18:48

Dneska jsem jel přes Sedlčansko a okolo 13. hodiny jsem zde viděl ject kolonu připbižně 10-nových nových, zamaskovaných Medáků a můžu jen řict, že jsou fakt husty.

 

Support Carauta
16. června • 14:56

Myslím si, že ta zadní kola ve skutečnosti nebudou vypadat menší než ta přední. Na těchto fotkách je jeden optický klam. Na zadních kolech uprostřed ráfku chybí stříbrný kryt a nachází se tam tmavá tečka, která dělá své. Stačí, když si kliknete na obrázek S-klass z profilu a na tu tečku položíte bílou myš. Hned se Vám Esko bude zdát v pořádku. Teda alespoň myslím. No asi je to blbost.

Drizzt
16. června • 4:01

Oveľa viac ako nudní nemci, sa mi dizajnovo páči Jaguar XJ. 7er, A8 a S-klasse sú bežné autá, ktorých týždenne stretnem desiatky a nie sú ničím výnimočné. Uznávam však, že technickou vyspelosťou, úrovňou výbavy a ponukou motorov na nich Jag zatiaľ nemá. Napriek tomu by som ho však v luxusnej triede pred nemcami uprednostnil.

houmer
16. června • 11:21

No Jaguár je na tom teď hódně špatně... a protože jich tolik nevidíš je jeden z důvodů ... nikdo si je nekupuje...

Drizzt
16. června • 4:00

Oveľa viac ako nudní nemci, sa mi dizajnovo páči Jaguar XJ. 7er, A8 a S-klasse sú bežné autá, ktorých týždenne stretnem desiatky a nie sú ničím výnimočné. Uznávam však, že technickou vyspelosťou, úrovňou výbavy a ponukou motorov na nich Jag zatiaľ nemá. Napriek tomu by som ho však v luxusnej triede pred nemcami uprednostnil.

Drizzt
16. června • 4:00

Oveľa viac ako nudní nemci, sa mi dizajnovo páči Jaguar XJ. 7er, A8 a S-klasse sú bežné autá, ktorých týždenne stretnem desiatky a nie sú ničím výnimočné. Uznávam však, že technickou vyspelosťou, úrovňou výbavy a ponukou motorov na nich Jag zatiaľ nemá. Napriek tomu by som ho však v luxusnej triede pred nemcami uprednostnil.

PM
15. června • 21:30

Čauky všem taky něco přídám
auto.cz jsem přestal již číst nic tam není zajímavého je tam všechno opožděně!
ANO taky jsem po přečtění nadpisu článku byl hodně zkamaný, že je to maskované a byl jsem smutný, pravděpodobně rozumím tomu kdo to napadl o co mu šlo  !!!!
A8 a audi borci musíte se v těch autech projet jinak se to nedá pochopit Dealer mi nabízel A8 s 1 mil. kč slevou ale!!! málo místa nad hlavou, vzadu míň místa jak v A6 automatika relativně špatná aby to jelo musí se přeřadit na sportovní režim  ( a abych kvedlal s řadící pákou nepotřebuju Automat ne ? a navíc se musí zmáčknout na páce tlačitko) komfort odpružení no nevím ve Phaentonu to bylo lepší ..... a navíc se to krade Aby jste mě dobře rozuměli, z A8 jsem se na poprve posral je to výborné auto v porovnání s nižší třídou, jako Hi klasa ale  nevím, nejsem o tom vnitřně přesvědčen. Jo zase to má ALU skelet. Audi je prostě zase technicky na výši. j eto hrozné pro co se rozhodnout .-))))))
No už se těším na S classe a pak se uvidí vipadá dobře, zase jako tank
PM

PM
15. června • 21:38

No a snad už naposledy AUDI A6 3.0TDI má nějakou rezonaci motoru od 130 do 150 km/h tak nějak jsme to cítil v A8 jsem to necítil, ale to bude proto žě jsem jel nad 180 )
Pořád je to ale lepší jako
 

PM
15. června • 21:40

mecedes E = to fatk nechápu jak se to auto může prodávat. Designe je nádherný, ale to je vše. Jinak si myslím, že design mercedesu je nejlepší tot můj názor (sedět e v tom nedá)

PM
15. června • 21:38

No a snad už naposledy AUDI A6 3.0TDI má nějakou rezonaci motoru od 130 do 150 km/h tak nějak jsme to cítil v A8 jsem to necítil, ale to bude proto žě jsem jel nad 180 )
Pořád je to ale lepší
 

PM
15. června • 21:38

No a snad už naposledy AUDI A6 3.0TDI má nějakou rezonaci motoru od 130 do 150 km/h tak nějak jsme to cítil v A8 jsem to necítil, ale to bude proto žě jsem jel nad 180 )
Pořád je to ale
 

PM
15. června • 21:38

No a snad už naposledy AUDI A6 3.0TDI má nějakou rezonaci motoru od 130 do 150 km/h tak nějak jsme to cítil v A8 jsem to necítil, ale to bude proto žě jsem jel nad 180 )
Pořád je to
 

PM
15. června • 21:38

No a snad už naposledy AUDI A6 3.0TDI má nějakou rezonaci motoru od 130 do 150 km/h tak nějak jsme to cítil v A8 jsem to necítil, ale to bude proto žě jsem jel nad 180 )
Pořád je
 

PM
15. června • 21:38

No a snad už naposledy AUDI A6 3.0TDI má nějakou rezonaci motoru od 130 do 150 km/h tak nějak jsme to cítil v A8 jsem to necítil, ale to bude proto žě jsem jel nad 180 )
Pořád
 

PM
15. června • 21:34

je prevda že ty kola vzadu fakt vypadají divně to se německým inženýrům nepovedlo  !!! snad to bude v reálu lepší
 

remus
15. června • 20:12

No debata se ubírá úplně jiným směrem než by měla... takže řeknu svůj názor na tohle auto... jednoduše je to hrůza... žádný nový nápad všechno jak splácané dohromady a ještě k tomu ani ne dobře... MB zklamal bohužel... a kdo viděl ty "obrázky" nového éčka tak musel taky zaplakat zepředu lexus zezadu hyundai...ccc tohle bych od MB nečekal...

nocni_dric
15. června • 13:46

1.clovicek co tady pise ze ten clanek je uplne na nic a ze lepsi je pockat na oficialni foto...tak at si nan pocka..a styl psani?styl kterym je autorevue psano je poutavy a myslim ze to je zamer, co jak nejvice se priblizit hovorove mluve a vramci nevtiravosti glosovat vtipnymi hlaskami..kdyz uz sme u hodnoceni serveru o automobilech,tak si dovolim pridat svuj nazor..zde redaktori ctou prispevky v diskusich nebrani se cemukoli(novym foteckam opravam ci doporucenim ctenaru) stranka je prehledna jednoducha..na auto.cz je myslim mnoho naplacnuto na jednom miste,a porad se na neco ceka(co na tom ze to jsou oficialni fotografie, nafocenene tak aby auto vypadalo nejlepe..)
2.Jinak se mi S klasse jako celek nelíbí.uvidime az budou odkryte uplne i zadni svetla ale moc si od toho neslibuji ze by to muj nazor zmenilo. blatniky jsou jaksi moc vystouple(k nejvyssi tride mi to prilis nesedi),zadni kola se mi zdaji utopena v karoserii,asi tak jako u passatu..  za to predek vypada velmi pekne a sportovne,,ten se mi zas libiAle je to jedno, mít na S klasse stejně nebudu. a lide co na to mit budou maji urcite jiny nazor,nicmene jako kazdy bych se nebranil mit jej v garazi

Luke K.
15. června • 11:40

tohle vsecho sou reakce lidi, kteri si takove auto nikdy nekoupi  kdyby vam to stalo v garazi a rikalo pane, tak by vam to bylo uplne fuk... proste je to limuzina jako hrom a basta...

a
15. června • 21:20

oslovenie pane by sa mi skor pacilo od 7er

Dusan
15. června • 20:55

To neni tak docela pravda, design je pri rozhodovani o koupi velice dulezity. Staci se podivat jak s prodeji uspela jinak velmi prakticka Multipla nebo zustaneme-li rovnou u S-classe - Mercedes W140 (Mamut). Ackoliv slo o jedno z nejpohodlnejsich a nejkvalitnejsich vozu dodnes, prodeje s vyjimkou Ruska (kde je vkus hodne specificky) byly dosti zoufale.

Luke K.
16. června • 9:58

zoufale prodeje? Myslis? Ja bych nerekl...zoufale prodeje vypadaji jinak

Dusan
16. června • 18:05

No prodeje W140 zachranovalo Rusko, vlady a limousine service firmy. Soukromnici, ale i normalni firmy je kupovaly dost minimalne. Aktualni model se prodava o poznani lepe a mnohem sirsimu spektru zakazniku.

boda
15. června • 12:55

Dost hnusna fotomontaz !!!!!

Mirek
15. června • 10:31

Zdravím redakci, co se eska samotného týče, náhodou vypadá dobře, taková kombinace všech jejich větších modelů, vidím tam trochu CLS a vůbec mi to nevadí, nicméně bere mě víc 7er i A8, nebo třeba Maserati Quattroporte... Je ale hodně trapná hláška "už ani nemusíte čekat na oficiální fotografie". To je fakt neuvěřitelný ty vaše hlášky! Hlavní kontury jsou dobře vidět, ale řekl bych, že zamaskovaných detailů (které tvoří celek), je stále ještě dost, tak si tyhle rady odpusťte, beztak je to jen narážka na to, že na autu.cz je informace o tom, že v pondělí 20/6 vypustí oficiální fotografie. Hnusíte se mi tímhle vaším  style m a jsem rád, že ten druhý servr to nedělá.

Petr Broža
15. června • 11:01

Vám se hnusí naše poznámka, nám se zase zdá divné ono upozornění; chápal bych to, kdyby ve zmiňovaném článku byl alespoň jediný obrázek nebo nějaké jiné lákadlo, ale takhle to bylo jen plácnutí do vody, bez jakékoliv informace.

Mirek
15. června • 12:39

Na auto.cz jsem nikdy žádné plácnutí do vody nezaregistroval, jejich informace mají váhu a když jsem si přečetl inf., že dvacátého uveřejní oficiální foto eska, jediné, co mě napadlo, byla jistota, že tam toho dvacátého budou oficiální fotografie. Potěšilo mě to. Naopak mě obtěžuje to, když napíšete, že přijíždí nová třída S a po kliknutí shlédnu již asi padesátou sérii zamaskovaného auta. Tenhle způsob volíte velmi často. Působí to ale tak, jako že se jen snažíte být stejně dobří a našláplí jako konkurence. Myslím, že takhle se vám to nikdy nepovede. Jinak si vaší práce cením, spousta věcí je tady fajn.

Petr Broža
15. června • 12:48

Pokud to dobře chápu, z našeho článku, kde jsme publikovali devět fotografií, jste se dozvěděl méně, než z upoutávky bez jakékoliv informace?

Mirek
15. června • 14:52

Pokud byste vynechal větu "Už ani nemusíte čekat na oficiální fotografie, naše obrázky odhalují vše.", nenapíšu proti vám ani slovo. Jedná se mi čistě o princip. A tvrdím, že není pravda, že vaše obrázky odhalují vše. Odhalují hodně, ale nikoliv vše. Neslovíčkařím, za těmi slovíčky se skrývá mnohem víc a já nepochybuji o tom, že mi rozumíte. Člověk s příspěvkem pode mnou nepochopil, o co se mi jedná a jeho příspěvek působí vlezle, byť s ním v něčem souhlasím a jak jsem zmínil, neodsuzuji vaši práci celkově.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
honza
15. června • 15:42

co buzeruješ trapáku? na to auto nikdy nemáš a ani nebudeš mít a štve tě to tak se tady budeš utrahovat na ostatní?!!!!

Mirek
15. června • 17:42

Asi ti unikla skutečnost, že tady nešlo vůbec o to esko, ale o princip jeho prezentace. Způsob, jakým se vyjadřuješ, vypovídá o mnohém. Pokud by sis příspěvek přečetl pořádně, všiml by sis, že kontury nové S-klass naopak chválím. A to myslím mohu i bez nutnosti toho, abych měl v garáži tři mercedesy, ne? Mám Octávku RS a Mazdu MX-5 a nevím, co je to za móres (asi mercedes-móres) uboze tady napadat diskutující s tak hlubokou myšlenkou, jako je skutečnost, jestli na to auto mám nebo ne. Uznávám ale, že i v Mercedesech jezdí spousta tupců a omezenců. Ne, nebudu se snižovat jako ty a někoho tady urážet. Vlastně nechápu, proč tvoji připomínku vůbec řeším, když to nemá smysl, lidi se totiž nemění. Pa a autům zdar (všem, která se nám líbí, bez ohledu na to, jestli na ně máme nebo ne)!

Mirek
15. června • 14:44

Ne, to ne, ale vy mi dobře rozumíte, o co se mi jedná. Jde mi čistě o to, že prezentujete zamaskovaný vůz (byť již jen málo zamaskovaný) tím způsobem, jakým ho prezentujete. Napsal jsem to myslím dost srozumitelně. Namíchlo mě vaše sebejisté tvrzení, že nepotřebujeme vidět oficiální fotografie. To totiž není pravda, oficiální fotografie a SPY photos jsou velký rozdíl a vy to víte. Nebudu se s vámi dohadovat, řekl jsem svůj názor a stojím si za ním, protože to takhle vnímám, ať chci nebo ne. Asi jsem moc rozmazlený z auto.cz a chci tu samou kvalitu automaticky i od ostatních..

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Frankie
15. června • 19:30

Tvoje reakce je naprosto neprimerena, uvedomujes si, co vlastne pises? Tohle muze napsat snad jedine podrazdeny redaktor konkurence, ktereho stve, ze to nema stejne brzy a musi cekat na dvacateho  Jestli je tu neco nizke, jsou to tvoje reakce Rozmazleny z kvality auto.cz, hmm  Ja jsem jako ctenar rad, ze tu mam tuto informaci, promin, ale jinde ji nemam a to je co me zajima. A text clanku? V poho, ne, vzdyt je pravda, ze z techto fotek je videt skoro vsechno, vuz je minimalne zamaskovany. Takze vychladni, to je cely co ti k tomu muzu rict, clanek auto.cz je smesny, neni mi k nicem, tady mam info a jeji prezentace je proste realita.

Petr Broža
15. června • 14:53

Chápu, že někomu se narážká, o které se tu bavíme, může zdát nízká a respektuji to.

Mirek
15. června • 17:44

To mě těší. Hezký den.

vedeni
15. června • 9:33

Tak nevim, jestli mam krivy oci, ale tohle je dalsi auto, u kteryho vypadaji zadni kola mensi nez predni!  Dalsi experti - BMW 5, novy passat. Jinak - cekal jsem vetsi odvaz, maybachovskej kufr moc sportovne nevypada, pritom stavajici S-klasse ma sportovni smrnc... Trese se mi ruka zlosti, ale nejhezcim autem v segmentu je A8.

wertig
15. června • 19:14

zabudol si este na jedneho experta- Honda Accord...

Brouk
15. června • 9:02

je to sice pekne auto, o tom neni pochyb. Myslim ale, ze prisli dost pozde. Tento model mel prijit tak pred 2 lety. Mezi tim mu utekla spousta zakazniku k Audi (pravem). Tezko si bude ziskavat zakazniky zpet, protoze A8 je kara jako prase (v dobrem slovasmyslu).

Lukas
15. června • 9:02

Kdyby rozřízli v půlce tady ten kousek a starou S třídu a spojili nový předek a starej zadek dohromady, nemohlo být podle mě hezčí limuzíny... To, že se opičí po BMW s kufrem je celkem zoufalost, předek je naopak nádhernej a má dynamiku.

Pete
15. června • 8:05

To je hnus, velebnosti!  Současná sklasse vypadá stokrát líp. Ten kufr to strašně kazí.

Permon
15. června • 8:23

MB to slatal vse dohromady: blatniky - RX8, reseni zadni partie/kufru - BMW7.....

Pete
15. června • 8:29

Ty blatníky taky nic moc, ale RX8 je má daleko brutálnější  Jinak se mi Skláda jako celek nelíbí. Ale je to fuk, mít na ni stejně nebudu.

SkylineGT-R
15. června • 1:05

IMHO zvyraznene lemy blatnikov posobia nevkusne, zvlast v tejto luxusnej kategorii. Naviac spravidla opticky zmensuju kolesa. Ale inak bude nove S-ko asi technologicka spicka...

/////AMG
19. června • 2:26

/////AMG
19. června • 2:28

Carlsson
15. června • 1:19

to byla vždy S-kláda,u nové řady to nebude jinak

Doporučujeme

Články odjinud