Pokud bude počítač v základu tak se konečně BMW pochlapilo narozdíl od 3 (kde chybělo což jsem u takové značky nechápal). Ještě chybí v základu klima alespoň manuál nebo poloautomat (nejsme v Laponsku).
Pěkné auto to bude se 17 alu. Jsem zvědavý na ty bomba jízdí vlastnosti - nenajde prý přemožitele viz Auto tip.
to error: ostrikovace ke xenonum pozadujou vsude na svete a bez nich se ani neprodavaj.
Jenom by me zajimalo, jestli jsou ty ostrikovace v cene tech bixenonu nebo je potreba dokupovat je zvlast....
zajimave - mam 530i s xenonama bez ostrikovacu!
A to rovnou z fabriky?Nebo to nekdo natunil xenonama? Nebo mel v garazi levny naraznik bez ostriku pri drobne oprave cumaku?
Někteří čtenáři v minulém článku se ptali sice trochu mimo,ale pan Broža by odpovědět mohl,nebo ne???
no, k cene xenonu bude asi potreba jeste prihodit cenu ostrikovacu svetel, nase vyhlaska si to zada...
Takze predpokladana zakladni vybava je na urovni Golfu V a jinych. Ti maji akorat klimu, kdezto BMW ma system jizdni stability.Nektere prvky jsou ale slusne, treba bi-xenony za 17 400 si myslim, ze je cena dobra.Jinak radio s MP3 za 26 260 Kc? Spickovy Pioneer muzete mit o 10 000 levneji.
Promiň ,ale na neoriginální rádio je dost hnusnej pohled. Origoš krásně ladí s interierem .Ale kokat na nějaký špičový radio jak hraje 10ti barvama jak na kolotoči.To nemusim.To si může namontovat cikán do 20ti letýho Bawora.
BMW ma DSC a ma byt stejne s dnesni 3. To znamena DSC=ABS+ESP+CBC+DBC. Golf ma urcite ty prvni dva, CBC sice by mohl mit, ale pise se, ze to bude jako extras vsech extrasu a DBC, coz je elektronicky brzdovy asistent bude mit snad take (otazka je, jestli je elektrionicky).
No jo, ale tu klimu bude mít Golf jen do září (četl jsem ve Světě motorů), pak tam bude nějakých 50 navrch. Ale je jasný, že Golf je levnější a to se čekalo, BMW musí být prostě dražší, už jen ten pohon zadních kol, hezčí interiér atd.
Toto je ale cena včetně přípravy pro rádio, což je šest repro, takže samotný rádio asi bude levnější.
BMW 1 je krásné a stylové auto. Vážně se těším, až ho uvidím "in natura". Pravda, nechají si velmi dobře zaplatit a se základním modelem asi nikdo ze salonu nevyjede, ale k BMW už prostě vysoké ceny jaksi patří.
Jen ty mlhovky za příplatek mi přijdou trochu kuriozní...
Ty pakety docela ujdou, hlavně ten s tou klimou, jinak by to bylo pekelně drahý.
No ja jsem zvedac na ceny nove trojky. Kdyz porovnavam ty ceny lepsich motoraci, tak mi vychazi, ze jednicka je cenove na urovni stavajici trojky, takze bych cekal ze na novou se alespon 200k pritlaci.
Mas pravdu, 1 a 3 s porovnatelnou vybavou je take temer cenove porovnatelna. Uvazoval jsem o 1 jako o druhem autu, ale pak jsem vzal radsi 3. Vic auta, nekolik milionu-krat vyzkousena a slusna sleva, coz u 1 jiste ani jedno ze zacatku nebude.
No milionkrat vyzkousena, jak se to vezme. Podle statistik TUV (ne ze by to bylo uplne smerodatne) je trojkovy E46 bawor nejhorsi baworak za celou dobu provozovani teto statistiky. Trilete BMW E46 jsou horsi nejenom nez Italove, ale dokonce i nez naprosta vetsina Korejcu. Coz neni u takoveho to vozu az tak dobra vizitka, i kdyz jak rikam TUV neni uplne smerodatny.
Protože 3í letý korejec má hovn. výbavu a nemá se co vysr.. a zákazníci s novým BMW lezeu v záruce do servisu s každou pikačovinou
Jenze pak se kouknes na ADAC a tam se BMW pohybuje kolem 8 - 10 mista, coz vzhledem k velikosti podilu BMW3 na prodanych BMW celkem by muselo znamenat, ze na ostatnich BMW snad zadna zavada ani nemuze byt, aby to takhle vyslo. Pak se v tom vyznej.
Se stejnou výbavou je trojka o nějakých 100 tisíc dražší, takže rozdíl tam je. Ale ne velkej.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.