Exkluzivně: české ceny Chevroletu Captiva

creater  |  20. 06. 2006 06:51

vypadá to na docela fajn auto a zajímalo by mě kolik se u nás prodá benzínových když v te nejzákladnější verzi je benzín o 116.000,- dražší než nafta.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 06. 2006 08:27

Zejména ceny benzínových verzí český dovozce nějak nezvládl. V Německu jsou výrazně levnější (viz níže), kurz 28,50

2,0 D - 150 k 4WD, 5místná ve výbavě LS
ČR - od 768 000 Kč
SRN - 814 815 Kč (28 590 EUR)
2,0 D - 150 k 4WD, 7místná ve výbavě LS
ČR - od 785 000 Kč
SRN - ?
2,0 D - 150 k 4WD, 7místná, automat ve výbavě medium LT
ČR - od 980 800 Kč
SRN - 908 865 Kč (31 890 EUR)
2,4 - 142 k 2WD, 5místná ve výbavě LS
ČR - od 760 000 Kč
SRN - 640 965 Kč (22 490 EUR)
2,4 - 142 k 4WD, 7místná ve výbavě LS
ČR - od 809 000 Kč
SRN - ?
2,4 - 142 k 4WD, 7místná, automat ve výbavě LT
ČR - od 959 800 Kč
SRN - 843 315 Kč (29590 EUR)
3,2 - 225 k 4WD, 7místná, automat ve výbavě LT
ČR - od 1 173 800 Kč
SRN - 997 215 Kč (34 990 EUR)

Odpovědět  |   | 
creater  |  20. 06. 2006 09:26

ještě mě napadlo jestli nejsou tady přehozený ceny mezi sebou, co AR?

Odpovědět  |   | 
Petr  |  20. 06. 2006 11:55

Jak tak koukám na tu cenu u verze 3,2 V6, tak se mi to zdá čím dál neuvěřitelnější, když porovnám s cenami šestiválců u Santa Fe či Sorenta. Buď se sekli pořádně Němci, špatně to někde opsal AR, nebo český dovozce ztratil soudnost. Pro jistotu přikládám odkaz na německý ceník:

http://www.chevrolet.de/images/content/PL_Captiva.pdf

V Německu přijde benzín V6 AT 7 míst a nafta AT 7 míst v totožné výbavě LT (tj. včetně kůže) na přibližně stejnou cenu 997.000 Kč (34.990 EUR). U nás bude stát benzín V6 AT LT od 1.173.800 Kč, nafta AT LT od 980.800 Kč.

Něco je někde v nepořádku. Proč je u nás 3.2 V6 AT LT skoro o 200.000 dražší?

Odpovědět  |   | 
Mirko  |  20. 06. 2006 15:32

Nevypadá to špatně a s manuálním zapínáním Haldexu je navíc dál než ostatní, co používají taky Haldex - proč čekat na nějaké úchylné "proklouznutí" např. v závěji?
 
 

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  20. 06. 2006 17:35

ty diesle jsou od fiata?To teda je mazec,ještě jestli je japonský automat a záruka kdyby byla 5let -takovej lepší tuareg

Odpovědět  |   | 
Red_Dwarf  |  20. 06. 2006 18:12

Nikoliv, od Fiatu ne, ale tento je od VM Motori (samozřejmě stejný bude mít Opel Antara, jinak ostatní CDTI a nafta je od Fiatu svyjímkou tohoto, ale Ital to je ).
Jinak ty japonský převodovky? Snad budou dobrý, ve Vectrách C se automaty (5ti kvalty)poměrně kazily a byly od japonců (Aisin), tak snad už to bude OK.

Odpovědět  |   | 
Tonda  |  15. 07. 2006 23:11

Manuál bude určitě taky Aisin: třeba 5 kvalt. manuál AR5 je v Isuzu,Suzuki (grand vitara) i v Hummeru H3 (z koncern.značek GM), jinak taky v toyotách a kdoví kde ještě

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  20. 06. 2006 19:41

Touareg je ponekud vetsi a svou technickou ci zarazenim je rovnez trosku nekde jinde. Tohle je lacine SUV na urovni Santa Fe nebo Sorenta.

Odpovědět  |   | 
zden  |  20. 06. 2006 19:43

konečně někoho napadlo udělat suvčko s pohonem na dvě kola... na co je komu ve městě pohon 4x4, když chce hlavně dobře vypadající auto za dobrou cenu? škoda, že ještě neznáme české ceny opelu antara... nebo známe?

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  20. 06. 2006 20:15

SUVcka s nahonem na jednu napravu jsou americka specialita. V USA v podstate vsechna SUV maji v zakladu nahon pouze na jednu napravu.

Odpovědět  |   | 
Red_Dwarf  |  20. 06. 2006 20:22

Známe zatím jen německé ceny.

Odpovědět  |   | 
suv  |  21. 06. 2006 00:00

Protoze v zime se 4x4 se ve meste lip jezdi.

Odpovědět  |   | 
milos  |  20. 06. 2006 20:47

Tady uz se o tom taky debatuje :) WWW.DAEWOOCLUB.COM

Odpovědět  |   | 
Durike  |  20. 06. 2006 21:42

Nie je nahodou prve SUV Chevrolet Niva. Ten Chevy Niva 1.8 (EURO IV) by som si skor vedel predstavit na svoju chalupu.

Odpovědět  |   | 
vedeni  |  20. 06. 2006 22:15

Neni to nahodou bratr noveho SUV od Opla? Tan vypada lepe... aspon vnitrek.

Odpovědět  |   | 
Mac2  |  15. 07. 2006 08:26

No jestli tyhle ceny myslí vážně, tak se asi prodejci hodně zapotí, než něco udají . Hyundai Santa Fe stojí víceméně stejně a je minimálně o generaci dál. A bezpečnost posledních Chevroletů - to je tragédie.

Odpovědět  |   | 
marekg  |  15. 07. 2006 14:59

Těmi posledními Chevrolety snad myslíš Aveo,ne?To bylo drsný 1.5 *.Jenže to je auto za ani ne 250 tisíc.Tam se prostě někde muselo škrtat a doplatila na to právě položka bezpečnost.Pochybuju že by si GM Daewoo dovolil šetřit u auta za 1 mega na deformačních zónách,atd protože by to poškodilo značku Chevrolet jako takovou.Pak se nedivím,že se Corvette u nás prodává raději jako samostatná značka,než aby byla dávana do jednoho pytle s rebrandovanejma asiatama.I když Aveo má US Chevrolet taky-Kalos.

Odpovědět  |   | 
Mac2  |  15. 07. 2006 19:42

A ještě Matiz. Ten se po faceliftu dokonce ještě zhoršil proti původnímu hodnocení. Chevrolet evidentně na bezpečnost kašle. Tím alespoň u mě prohrává.

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  15. 07. 2006 18:50

Ty jsi stejny jako dnes autosalon na prime. Trochu to porovnali s BMW x3 a aniz by to testovali, automaticky mel Captiva vsechno horsi. Na takove odborne testovani ja z vysoka se...

Odpovědět  |   | 
Mac2  |  15. 07. 2006 19:46

To porovnání na Primě neber moc vážně - to je opravdu porovnávání jablek s hruškama (třeba v ceně nezohledňují výbavu). Já korejce šmahem neodsuzuju. Právě u Hyundai a Kia oceňuju pokrok v kvalitě i designu nových modelů. Ale u Chevroletu zatím vidím jen snahu šetřit náklady...

Odpovědět  |   | 
Nick2  |  15. 07. 2006 22:19

mne vubec prijde absurdni, ze u auta za mega+ berou jako vyhodu, ze je auto o 30 tis. levnejsi. to vazne hraje u potencialnich zajemcu roli..

Odpovědět  |   | 
Brouk  |  17. 07. 2006 09:34

Takovyto nazor ocenuju. Kez by byli vsichni jako ty. Myslim si, ze v soucasne dobe korejci (hyundai a kia) dotahli na evropu. Napr. nova Sonata si myslim, ze neni o nic horsi nez novy passat a pokud to vezmeme z hlediska value for money, tak je na tom mnohem lip. U VW se dneska plati (muj nazor)za jakysi podivny druh exkluzivity. Podivny proto, ze vetsina majitelu vw si mysli, ze jejich kun je exkluzivni a vyjimecny, pritom je k videni na ceske silnici kazdych 20 sekund. O skode radeji mluvit ani nebudu. Tam je pocit exkluzivity u vetsiny ridicu petinasovny proti vw.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  13. 11. 2006 15:29

Zeby motor 2,4 benzin mel jednobodove vstrikovani ??? .... Bosh Monotronic :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 53 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat