Exkluzivně: české ceny Chevroletu Captiva

24 komentářů

Jouda
13. listopadu • 15:29

Zeby motor 2,4 benzin mel jednobodove vstrikovani ??? .... Bosh Monotronic :)

Mac2
15. července • 8:26

No jestli tyhle ceny myslí vážně, tak se asi prodejci hodně zapotí, než něco udají :-D. Hyundai Santa Fe stojí víceméně stejně a je minimálně o generaci dál. A bezpečnost posledních Chevroletů - to je tragédie.

Brouk
15. července • 18:50

Ty jsi stejny jako dnes autosalon na prime. Trochu to porovnali s BMW x3 a aniz by to testovali, automaticky mel Captiva vsechno horsi. Na takove odborne testovani ja z vysoka se...

Mac2
15. července • 19:46

To porovnání na Primě neber moc vážně - to je opravdu porovnávání jablek s hruškama (třeba v ceně nezohledňují výbavu). Já korejce šmahem neodsuzuju. Právě u Hyundai a Kia oceňuju pokrok v kvalitě i designu nových modelů. Ale u Chevroletu zatím vidím jen snahu šetřit náklady...

Brouk
17. července • 9:34

Takovyto nazor ocenuju. Kez by byli vsichni jako ty. Myslim si, ze v soucasne dobe korejci (hyundai a kia) dotahli na evropu. Napr. nova Sonata si myslim, ze neni o nic horsi nez novy passat a pokud to vezmeme z hlediska value for money, tak je na tom mnohem lip. U VW se dneska plati (muj nazor)za jakysi podivny druh exkluzivity. Podivny proto, ze vetsina majitelu vw si mysli, ze jejich kun je exkluzivni a vyjimecny, pritom je k videni na ceske silnici kazdych 20 sekund. O skode radeji mluvit ani nebudu. Tam je pocit exkluzivity u vetsiny ridicu petinasovny proti vw.

Nick2
15. července • 22:19

mne vubec prijde absurdni, ze u auta za mega+ berou jako vyhodu, ze je auto o 30 tis. levnejsi. to vazne hraje u potencialnich zajemcu roli..

marekg
15. července • 14:59

Těmi posledními Chevrolety snad myslíš Aveo,ne?To bylo drsný 1.5 *.Jenže to je auto za ani ne 250 tisíc.Tam se prostě někde muselo škrtat a doplatila na to právě položka bezpečnost.Pochybuju že by si GM Daewoo dovolil šetřit u auta za 1 mega na deformačních zónách,atd protože by to poškodilo značku Chevrolet jako takovou.Pak se nedivím,že se Corvette u nás prodává raději jako samostatná značka,než aby byla dávana do jednoho pytle s rebrandovanejma asiatama.I když Aveo má US Chevrolet taky-Kalos.

Mac2
15. července • 19:42

A ještě Matiz. Ten se po faceliftu dokonce ještě zhoršil proti původnímu hodnocení. Chevrolet evidentně na bezpečnost kašle. Tím alespoň u mě prohrává.

vedeni
20. června • 22:15

Neni to nahodou bratr noveho SUV od Opla? Tan vypada lepe... aspon vnitrek.

Durike
20. června • 21:42

Nie je nahodou prve SUV Chevrolet Niva. Ten Chevy Niva 1.8 (EURO IV) by som si skor vedel predstavit na svoju chalupu.

milos
20. června • 20:47

Tady uz se o tom taky debatuje :) WWW.DAEWOOCLUB.COM

zden
20. června • 19:43

konečně někoho napadlo udělat suvčko s pohonem na dvě kola... na co je komu ve městě pohon 4x4, když chce hlavně dobře vypadající auto za dobrou cenu? škoda, že ještě neznáme české ceny opelu antara... nebo známe?

suv
21. června • 0:00

Protoze v zime se 4x4 se ve meste lip jezdi.

Red_Dwarf
20. června • 20:22

Známe zatím jen německé ceny.

Dusan
20. června • 20:15

SUVcka s nahonem na jednu napravu jsou americka specialita. V USA v podstate vsechna SUV maji v zakladu nahon pouze na jednu napravu.

petrumr
20. června • 17:35

ty diesle jsou od fiata?To teda je mazec,ještě jestli je japonský automat a záruka kdyby byla 5let -takovej lepší tuareg

Dusan
20. června • 19:41

Touareg je ponekud vetsi a svou technickou ci zarazenim je rovnez trosku nekde jinde. Tohle je lacine SUV na urovni Santa Fe nebo Sorenta.

Red_Dwarf
20. června • 18:12

Nikoliv, od Fiatu ne, ale tento je od VM Motori (samozřejmě stejný bude mít Opel Antara, jinak ostatní CDTI a nafta je od Fiatu svyjímkou tohoto, ale Ital to je ).
Jinak ty japonský převodovky? Snad budou dobrý, ve Vectrách C se automaty (5ti kvalty)poměrně kazily a byly od japonců (Aisin), tak snad už to bude OK.

Tonda
15. července • 23:11

Manuál bude určitě taky Aisin: třeba 5 kvalt. manuál AR5 je v Isuzu,Suzuki (grand vitara) i v Hummeru H3 (z koncern.značek GM), jinak taky v toyotách a kdoví kde ještě :-)

Mirko
20. června • 15:32

Nevypadá to špatně a s manuálním zapínáním Haldexu je navíc dál než ostatní, co používají taky Haldex - proč čekat na nějaké úchylné "proklouznutí" např. v závěji?
 
 

Petr
20. června • 11:55

Jak tak koukám na tu cenu u verze 3,2 V6, tak se mi to zdá čím dál neuvěřitelnější, když porovnám s cenami šestiválců u Santa Fe či Sorenta. Buď se sekli pořádně Němci, špatně to někde opsal AR, nebo český dovozce ztratil soudnost. Pro jistotu přikládám odkaz na německý ceník:

http://www.chevrolet.de/images/content/PL_Captiva.pdf

V Německu přijde benzín V6 AT 7 míst a nafta AT 7 míst v totožné výbavě LT (tj. včetně kůže) na přibližně stejnou cenu 997.000 Kč (34.990 EUR). U nás bude stát benzín V6 AT LT od 1.173.800 Kč, nafta AT LT od 980.800 Kč.

Něco je někde v nepořádku. Proč je u nás 3.2 V6 AT LT skoro o 200.000 dražší?

Petr
20. června • 8:27

Zejména ceny benzínových verzí český dovozce nějak nezvládl. V Německu jsou výrazně levnější (viz níže), kurz 28,50

2,0 D - 150 k 4WD, 5místná ve výbavě LS
ČR - od 768 000 Kč
SRN - 814 815 Kč (28 590 EUR)
2,0 D - 150 k 4WD, 7místná ve výbavě LS
ČR - od 785 000 Kč
SRN - ?
2,0 D - 150 k 4WD, 7místná, automat ve výbavě medium LT
ČR - od 980 800 Kč
SRN - 908 865 Kč (31 890 EUR)
2,4 - 142 k 2WD, 5místná ve výbavě LS
ČR - od 760 000 Kč
SRN - 640 965 Kč (22 490 EUR)
2,4 - 142 k 4WD, 7místná ve výbavě LS
ČR - od 809 000 Kč
SRN - ?
2,4 - 142 k 4WD, 7místná, automat ve výbavě LT
ČR - od 959 800 Kč
SRN - 843 315 Kč (29590 EUR)
3,2 - 225 k 4WD, 7místná, automat ve výbavě LT
ČR - od 1 173 800 Kč
SRN - 997 215 Kč (34 990 EUR)

creater
20. června • 9:26

ještě mě napadlo jestli nejsou tady přehozený ceny mezi sebou, co AR?

creater
20. června • 6:51

vypadá to na docela fajn auto a zajímalo by mě kolik se u nás prodá benzínových když v te nejzákladnější verzi je benzín o 116.000,- dražší než nafta.

Doporučujeme

Články odjinud