Exkluzivně: BMW 3 nové generace

70 komentářů

mnooo
7. září • 11:52

je to pekné vymakané auto. ale kde som ho už len videl? Tie zadné svetlá mi niečo pripomínajú. No jasné!  Predsa podobný stojí pred našou bytovkou a za rohom ďalší ale v inej farbe... Je to on: dejvo lanos...

robert+
29. srpna • 20:28

myslim ze v bmw v dizajne nepolavili skor si ludia zvyjkaju. Novy Dizajn BMW je najepsia zmena za poslednych 10 rokov. Uz tu zacinala byt nuda. Podla mna bura stare klise toto je pekne a toto nie a vytvara uplen nove dimenzie krasy. Len ich treba najst, nie su dostupne pre kazdeho. Aj sa som bol zo zaciatku znechuteny ale to je ako s olivami aj tie sa treba naucit vychutnavat. Chvilu to trva ale ked raz tomu podlahnete...

David
10. srpna • 12:26

Jsem značně otrávenej novým designem BMW, starší BMW jsou mnohme hezčí. Současnou trojku považuju za nejlepší sedan všech dob. Mít 1,5 melounu, tak běžim k dealerovi a hned obědnávám současnou 330d v černý barvě s em paketem a jedině s manuálem (nesnášim ty zasraný automaty, tiptronici, SMG a jiný "slátaniny". Nic se nevyrovná klasickýmu "háčku"). Jediný plus nový trojky bude nadvakrát přeplňovanej nafťák 335d - to bude vážně špička. U BMW to pěkně posrali.

Vita
18. srpna • 22:48

Nová "7" "5" jsou mooc pěkný kočáry a ¨ty bejvalky jsou proti nim neškodný hračky. Prostě nová 5ka v tmavý metle na min 17kách je dravec a MB E se může bodnout. No a vidět novou  7mu pastva pro oči ,ta prdel ,je to takový monstrum a 730D za 1,9M? jasná volba pro šetřílky s plnou prkenicí. No a nová 3jka ,po roce se z ní každej poser..

Mulder
10. srpna • 9:54

ja si snad budu muset koupit trojkovyho baworaka ... nez zkazej i jedno z
poslednich peknejch aut na trhu ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Lukke
9. srpna • 21:40

Už se těším na 335d... Bude to opět zase nejlepší naftový motor co se bude dát na světě koupit... Jako vždy všechny diesely od BMW... 200kW a maximum výkonu ve 4800 otáčkách bude opravdu libových... To už bude dynamikou téměř konkurovat s M3 3.0 E36.

Pavel
19. července • 10:07

oprava  - kecam, benzin s manualem. Vsechny ty sracky s padly pod volantem... fuj. Jel jsem s Gallardem s padly, ale kde je ta zabava z rizeni?

Pavel
19. července • 10:05

Zrejme se mnou nebudete vsichni souhlasit (design je individualni zalezitost), ale podle meho ty nove bavoraky vypadaji super! Jsou jine nez cokoli ostatni, a jak se rika, negativni reklama je taky reklama. Podle meho Bangle skoro predbehl dobu.

Jestli o tom neco vite, problem designu bavoraku byl v tom, ze konkurence dokazala predvidat, jak bude vypadat jeho nasledujici model! Bangluv design je super, konkretne trojka mi pripada jakoby dospelejsi, vetsi auto, a na silnici vas v nem rozhodne nikdo neprehlidne.

Jinak jsou BMW super, to vyvazeni, sportovni vlastnosti, jedny z nejlepsich motoru na svete. Hned bych to koupil. No, cena uz tak super neni, spis naopak. Jdu vydelavat

K diesel X benzin - ono ma na to koupit si bavoraka uz asi prilis o provoznich vlastnostech premyslet nemusi. Jestli chcete sportovni auto, kupte si benzin (ten novy 3L bude supr) a automat, kdyz najedes 50000+ rocne, kup si 335D s automatem (nesnasim automat). Ono mezi 330i a 335D bude zrejme podstatny cenovy rozdil (200 000 mezi 530D a 535D).

 

Cao

Hanz
9. srpna • 22:29

Nekde na netu jsem cetl rozhovor s Banglem. Bylo to docela zajimavy, dokaze dobre zduvodnit, proc nova BMW vypadaji tak, jak vypadaji. Ale nejvic se mi libila posledni otazka a odpoved (neni to presna citace).
"Pane Bangle, vsechno co jste rekl je pekne, ale jak obhajite to, ze se vase auta mnoha lidem proste nelibi?"
Odpoved: "Vetsine lidem se libi, jen si to nedokazi priznat..."

xxl
10. srpna • 9:17

Ja to trochu obratim, vecsine ludi sa Banglove BMW nepacia ale boja sa to priznat. Holt nemaju odvahu povedat ze aj BMW moze byt hnus. Je to ako s modou ked nieco navrhne Versace tak ludia vzdy tvrdia ze je to bozske, lebo sa boja ze ked povedia ze je to skarede tak v spolocnosti budu vyzerat OUT... Holt BMW sa budu dobre predavat uz len preto ze su BMW a nie preto ze sa ludom pacia

MadPete
10. srpna • 9:44

Je to tak. Kdyby takovej design měla korejská značka, tak jsou reakce jasný-no jo, korejci to neuměj, další přehmat atd. atd. U BMW jeto  voda na mlejn pozérů, který můžou demonstrovat svojí osvícenost, individualismus a vybranej vkus. Resp. to vše v uvozovkách.

marepa
21. července • 9:09

Kdyz byl ten Design tedy tak skvely a nadcasovy? Proc dostal hlavni designer padaka?? a kdo vi kolik jeste dalsich lidi?

je pravda, ze nema cenu diskutovat o designu. Z novych BMW se mi libi jenom 5rada, nejlepe M5, .. ale nejhezci bmw je podle mne BMW M3 E46

Pavel
21. července • 9:32

No, on nedostal padaka, porad v BMW je, a to na jeste vyssim postu. Jina vec je, ze uz nema primy pristup k designu aut. Ja ho povazuji za vizionare, ty to maji vzdycky tezke. Ale myslim, ze lide si na novy vzhled bavoraku zacinaji vznikat a zacina se i libit.

Take je ale fakt, ze ja jsem t zech lidi, co se jim libilo i 7.

 

S M3 souhlasim. Je to me vysnene auto. Proste parada. Jsem ale zvedavy, jestli nova 3 bude vypadat, jako si myslim. To by bylo supr.

Dusan
10. srpna • 22:37

V BMW jsem nikdy nedelal, ale podle zkusenosti z jinych nadnarodnich korporaci vim, ze dostat "jeste vyssi post" kde "nema primy pristup" k praci kterou doted delal, je naopak neklamna znamka, ze dotycny neco strasne podelal.

MadPete
21. července • 9:51

Na jakým "eště vyšším postu"? Já bych to nazval spíš samoučelnou provokativností, ale to je věc pohledu. Nicméně jedno pozitivum mi Chric přinesl- už mi vůbec nevadí, že na BMW nemám $.

Pavel
17. července • 23:54

Nelíbí se mi přední nasávací otvor dole v nárazníku. Dnešní generace 3 je fakt o dost lepší! banglíku, tys nám to zavařil.

Jan
17. července • 9:11

Taky bych si chtel jednou koupit BMW. Moc se mi libi design i sportovni styl, ale ta nova 3 je hnus. Jednickova rada ma design mnohem povedenejsi.

Napiste vy stastnejsi jak se s takovym novym BMW jedziii

 

chins
26. července • 18:09

tohle bylo jenom maskování, tak kliiiiid :)))

boris
16. července • 15:23

Mám 320d 1,5 roku a úplně jsem se do BMW zamiloval. Když jsem do toho auta sedl při zkušební jízdě, nezdálo se mi to nic moc (předtím Passat 1.8T), s BMW je nutné jezdit aspoň půl roku, nejlépe rok, potom jej teprve oceníte!!!!(z toho možná plynou negat. zkušenosti některých)

Vita
18. srpna • 22:37

Jaký máš sedačky ?? Já mám základ černý potahy a je to jediný co mi vadí. Přijde mi ,že to od sluníčka vyšisovalo{v říjnu mu bude 1 rok}. Asi to chtělo ty příplatkový.Myslel jsem na ty polokožený {boky kůže a uprostřed látka}

Tomas MB
16. července • 13:06

Nutno podotknout, ze vnejsi design je zalezitosti vkusu kazdeho jednotlivce, ale mne se petka strasne libi. Sedmicka se jim nepovedla, ale jinak jsou BMW nadherny auta. Osobne si myslim, ze soucasna trojka je designove nejpovedenejsi auto historie. Na tom vnejsim designu se toho od zacatku moc nezmenilo a pritom, po tech letech vyroby, je to stejne porad nadherny auto.

 

Mirek
26. července • 16:15

Do posledního slova s tebou souhlasím.

Petr
16. července • 13:20

Současná trojka je příkladem skvělého designu, lepší auto není, a to ani po stránce podvozku, motorů atd.

milan
16. července • 14:34

Plně s Vámi souhlasím, už mám objednané BMW 320D v plné výbavě a někdy v říjnu by mělo být

LK
16. července • 14:54

To je čekací doba 3 měsíce? To teda musí jít na odbyt...

Ace2
16. července • 15:20

hmm já mám čekací lhůtu 4 měsíce... když necháš zadat auto do výroby tak je to vždy minimálně 3 měsíce a je jedno co je to za auto, alespoň v této třídě. Je to tak že každý importér má na každý měsíc rezervovaný na výrobní lince určitý počet slotů a do nich objednává auta co si kdo ze zákazníků objedná. Když počet zákazníků přeroste počet volných slotů na další měsíc, automaticky se posunuješ do dalšího měsíce, kde jsou volné sloty do výroby. Tím výrobce řeší nízké náklady a efektivnější zásobování v moderním just in time stylu, zákazník si musí počkat. Asiati mají jinou strategii, která spočívá v tom, že jakékoliv auto je skladem, protože si můžeš objednat jen motorizaci, barvu a paket výbavy. Takže hned vědí, že 2.2 Accord v zelený barvě s výbavou 05B je na skladě v Berlíně a za týden ho budeš mít. Kdežto u EU aut je de facto každé vyrobené auto individuálně nakonfigurované, což má tu výhodu, že si postavíš přesně co chceš, ale musíš si počkat. To je asi taky důvod proč Lexus se v ČR prodává tak jak se prodává. U Lexusu jseš postavenej před hotovou věc, možnosti konfigurace jsou více méně nulové, ale máš ho druhej týden k vyzvednutí. Takže nějaký 3 měsíce jsou zcela normální běžnou věcí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Josalito
11. srpna • 20:15

Na dovoz takovych aut jsou stanoveny dovozove kvoty pro CR, proto se na nej ceka dele... A ne ze by nebyli schopni je rychle vyrobit a dodat.

nafťák
10. srpna • 9:38





Autor: Boris Datum: 10.08.2004 01:12
Titulek: ACE2

Odebírat reakce:
Odpovědět


Ace2 nech už těch byznismenskej řečí! Na co si hraješ proboha? Pokud vím Zdenda alias ACE2 je profláknutá figurka, která asi rok dělá panského kočího řediteli jednoho z potravních řetězců, vyprosil si k výkonu svého povolání MB E na operativní leasing, a od té doby si hraje na jeho majitele a opovrhuje vším ostatním, rozdávajíc rozumy. Přičemž jeho vlastní vůz je zhruba 20 let starý Cadillac za +-100.000,-Kč a ze své výplaty by si nemohl dovolit ufinancovat ani podauta typu Octávie 2 nebo Passat.

 

Jak to tedy je?

kraft
16. srpna • 13:11

Je-li to pravda, pak je na autorevue.cz větší zábava než jsem tušil.

DAVE
10. srpna • 9:53

Hmm, to je zajimave tvrzeni. Neco takoveho je klidne mozne. Pravdou ale je ze se ACE2 vzdy tvari minimalne tak ze tomu rozumi.

nafťák
10. srpna • 10:02

Který manažer ve špičkovém postavení má tolik času sem přispívat? Mám pár kamarádů, kteří šéfují velkým zahraničním firmám s  ročním platem na dva takové MB E 500, ale jejich firemní limit je cca. 1,3 mega, k tomu všemu jsem neodolal a díval jsem se jestli Zdendu nenajdu zapsaného v OR nějaké obchodní firmy a nic. Jen jsem  zvědavý, kdo tu dělá z lidí voly?

MadPete
10. srpna • 10:48

Mimochodem odkud je ten vloženej příspěvek kolegy Borise?

nafťák
10. srpna • 11:07

V článku k nové 3 je odvolávka na motory 335d, tam je diskuze a tam je jako poslední tento příspěvek Borise.

DAVE
10. srpna • 11:47

Takze ACE2 je opravdu takovy chudacek co si jen hraje na drstneho machra ??  Vzdyt ale tvrdil ze ma objednany dalsi MB. 

master
10. srpna • 12:33

To sice Lanyzek ma nebo to aspon tvrdi, ale ne za svoje, coz je diametralni rozdil.

MadPete
10. srpna • 13:00

Např. je zajímavý, že pan top directing chief executing officer má , ač velkej fanda značky, soukromě Caddyho z roku raz dva (cenovej odhad cca 100 tis. mi příde naprosto reálnej) a ne žádnou novější-unikátnější fajnovost. Jistý je, že toto vše popře a obviní nás ze závisti

RedBaron
10. srpna • 16:18

V podstatě vše, co řekl Boris, tak nějak odpovídá. Jenže Caddy je prostě koníček, unikátní je dost, když se toho samého auta nevyrobily ani tři tisíce kusů a je to velice fajnové svezení. Já jsem taky donedávna měl BMW 635CSi z roku 81, jasně, je to stará šunka, ale bavilo mě moc. Zdenek má fajnovou práci a závidím mu ji nejen já.

MadPete
11. srpna • 8:42

Proti 635 žádná, sám jsem o ní svýho času přemýšlel, bohužel tenhle žralok by mi sežral víc prostředků, než jsem ochoten do auta cpát.

RedBaron
11. srpna • 13:02

Mě nesežral víc prostředků než každá pětka E34ka za pade, se kterou u nás jezdí každej vocas (i já, teď se čtyřlitrem). Vzpomínám v dobrém. Jezdil jsem s ním denně, do práce, na dovku, srazy, prostě všude. Nikde mě nenechal, v mínus dvaceti tahle 23 let stará šunka startovala na první cvrnknutí. Bohužel v našem zasoleném prostředí by žralok při denním používání shnil do tří let, tak jsem byl nucen ho se slzou v oku prodat.

MadPete
11. srpna • 13:33

No právě, ja nemám k dispozici garáž. Abych se s tim renovoval na to já nejsem. Takže přitlačit a koupit dobrej (drahej) novější kus (ďáli se do 89, tuším). Pak je tu ručení a spotřeba...příští rok budu měnit kočár tak uvidim.

Roman
11. srpna • 21:22

Aha ... takze minimalne 15 let stary auto je drahej kocar ... hm, a ja mel malem depky jakou srackou to jezdim :))

MadPete
12. srpna • 10:30

No hele na Autoscout.de maj novější kousky v dobrym stavu klidně za 10000 Euro, eMka i za 20, to je v relaci stáří celkem drahej kočár.

nafťák
11. srpna • 7:44

Co? Dělat řidiče řediteli podniku, léčit si komplexi na anonymním servru svojí arogancí?

honza
10. srpna • 21:44

no a co presne dela ?

MadPete
10. srpna • 11:46

Dík, už to vidím. Nicméně Ace nereaguje, asi je se svým pánem on da road..

Ace2
12. srpna • 0:02

Protože jsem se byl podívat na nové pozemky ve východním slovensku, pro rejpaly sám  takže ten zdejší rejpal není zase až tak přesný, ke všemu to auto v září odkupuji od leasingovky do osobního vlastnictví, jako pokus to nebylo špatný, ale pán není zase až tak přesně informovaný. Pravdou ovšem je, že VIP mám nastarosti také to je pravda. Kdyby měl celou pravdu tak příští auto nebude červený kombík že ano.....

nafťák
10. srpna • 11:59

V jedné diskuzi psal, že dělá pro jednoho z největších britských investorů! Tesco - stores?

Řepík
16. července • 13:15

Máš pravdu,musím s Tebou souhlasit...Osobně mám rád všechny BMW, dokonce i novou sedmičku !

Snad si tuhle značku někdy v budoucnu koupím....

Killer
16. července • 10:08

To bude parádní motor, ten s 3er zacvičí jako nidko předtím!!! Docela mě ale zaráží, že nafťák bude výkonější než ten třílitrový benzín. To je jako u 1er, kde nejvýkonější motor je taky nafťák. Divná strategie.

Leonardo Cupranek
16. července • 12:58

No on samozrejme nakonec bude nejsilnejsim motorem opet benzin (M3). Ale davat do aut silne diesely se stava dobrym zvykem a BMW neni jedine, ktere nabizi jako nejsilnejsi motorizaci prave Diesel. A nemyslim tim jen Fabii - ostatne i v Octavii je v socasnosti nejsilnejsim motorem diesel. Automobilky asi do vyvoje dieselu investuji vice a tak proste chteji, aby se jim to vratilo. A pokud bude mit 335d takto vetsi vykon, nez 330i, tak take budou lide spise ochotni si za ten diesel (oproti 330i) vic priplatit (nebudou diesel kupovat z vyhradne ekonomickych duvodu).

mrazik
16. července • 14:49

Leo ty porad nechapes, ze nekteri lide maji radsi zvuk benzinu, radi se pohybuji s rucickou otackomeru ve vyssich otackach. Proste nekdo rad holky, nekdo vdolky.
Diky bohu, ze do M verzi se montuje jen benzin.

HARRY
25. srpna • 5:18

HELLO,

GOOD DAY , I AM HARRY ,SAW YOU AD AND I AM WILLING TO BUY THE ITEM
YOU WANT TO SELL.
PLEASE DO SEND IN THE FIX PRICE AND STATED YOUR METHOD OF PAYMENT SO THAT
THIS DEAL WILL BE SEAL BETWEEN US OKAY.
GAT TO GO WISH YOU ALL THE BEST.
 
THANKS,
 
HARRY

Martin Kalenda
17. července • 12:02

nejak nerozumim tomu honeni v otackach. u 330i a 335d si nic jineho nez automat predstavit nedovedu.

marepa
21. července • 9:04

automat sucks.. nejel sem teda z zadnym s modernich automatu, ale automat bych nikdy nechtel. Dokonce mam k nemu vetsi odpor, nez k dieselu (a to uz je co rict )

proste manual je manual. Mozna az mne bude sedesat a budu si kupovat Mercedes S-klasse, tak o tom automatu popremyslim, ale u BMW, zvlast, pokub by melo byt "sportovni", tak fakt ne, automat do sportovniho auta nepatri :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
p0etrik
10. srpna • 19:21

nejel sem teda z zadnym s modernich automatu, ale automat bych nikdy nechtel
To je dobry.
To je jako muj kamarad, co neji zrajici syry. Nikdy to v hube nemel, ale neji to, protoze mu to nechutna.

marepa
11. srpna • 8:34

a tohle ti taky nic nerika

mnoo,... skodovku bych nikdy nechtel, .. jsou to smejdy,... A mel si nekdy nejakou? ... Ne nemel, .. ale jsou to smejdy, .. radeji budu chodit pesky..

tak nevim? .. ja to slychavam casto, .. je to proste o nas, o nasi povaze. Neco nechceme,.. aniz sme to meli,.. prebirame narozy ostatnich.

LK
10. srpna • 19:40

Jako zastánce a propagátor automatů jsem slyšel už x-krát milión důvodů, proč by dotyčný automat nechtěl a když se ho zeptám, ve kterém autě s ním měl takových problémů, tak zjistím, že s automatem nikdy nejel, ale nedokáže si představit, že by nemohl zařadit (nebo neměl kontrolu nad vozem apod. argumenty)

notebook.mail
10. srpna • 7:31

Vidite, a ja bych si automat dal. Po 40k km za rok uz me vazne nebavi radit 1-2-3-4-5 a radsi bych chtel automat. Proste pohoda, zadny spech. No, a abych se priznal, ted pouzivam podle sklonu silnice bud 2-3-5 nebo 1-2-4-5 (Oct1,9TDI)

Leonardo Cupranek
10. srpna • 11:56

To je proste vec nazoru. Chapu, ze pro nekoho je automat prinosem a teba do toho stadia taky dospeju. Ale zatim se mi tak libilo razeni 1-2-3-4-5, ze se pri vyberu meho auta stalo jednim z rozhodujicich kriterii, ze to bude radit dokonce 1-2-3-4-5-6.

Zatim jsem se svezl jen par automatama, ale VSECHNY proste mely pri KockDownu zcela zretelnou prodlevu. A to me zcela zretelne sralo. A to dokonce i u lidoveho vozitka s motorem 6.0 W12 a s prevodovkou prepnutou na Sport. To je proste nechutny.

P.F.
9. srpna • 22:38

Asi žádné auto s automatem nemáš, když takhle mluvíš.

Mám Passat 6kvalt TDI 96kw a Toyotu RAV4 2.0 litr (benzín) automat. Od té doby, co máme RAVku, tak se s manželkou hádáme, kdo si vezme RAVku. Automat je pohoda, a když chci, tak přes kick-down to má taky dobrý odpich.

Zatím kdokoliv ze známých, co vyměnili manuál za automat (jeden Patrol, dva X-traily, jeden Mercedes 35 AMG), tak žádný by zpátky za manuál neměnil.

Je to o zvyku a pohodlnosti. A když automat má možnost manuálního řazení, není co řešit

marepa
10. srpna • 8:08

ne opravdu nemam, .. a mozna, kdybych s nim jel, tak zmenim naroz (mozna stejne, jako bych zmenil nazor na diesel)

v soucasne dobe bych automat ale nechtel. Tiptronic muze byt fajn,.. ale uz taky neco stoji. DSG (u Audi) je pry taky velice fajn, .. ale pry si to radi samo, i kdyz radite vy, a tohle by mne vadilo.
Ale je pravda, ze zalezi na vkusu kazdeho soudruha. Ja momentalne pokoukavam po sportovnejsich autech a tam automat proste nepatri. (Aston Martin promine - ale kdo zazil tu jejich prevodovku, tak vi o cem mluvim)

M.
10. srpna • 12:42

ty radeji 2x premyslej nez neco napises

marepa
10. srpna • 13:22

proc? dotkl sem se te?

Leonardo Cupranek
16. července • 15:12

No vzdyt ja ti to neberu a nikomu nic nenutim. Ani ja bych zcela automaticky (pokud bych o trojce uvazoval) nesahl po 335d. Pokud bude 330i vyrazne levnejsi, tak proc ne. Ale jsem spis pragmatik (nez labuznik), takze davam docela vahu na realne a objektivni parametry (vykon, maximalka, akcelerace a spotreba - resp celkova ekonomika provozu). Vzhledem k tomu, ze 335d bude jeden z nejlepsich dieselu na trhu, tak bych o nekultivovany zvuk nemel strach a to, ze rucicka otackomeru nemuze za hranici 5000ot by mi (treba na rozdil od tebe) bylo uplne fuk - k cemu mi je rucicka jdouci do 7000ot, kdyz pri tech 5000ot jedu vic, nez ten rvouci benzin pri 7000ot? Proc bych se hnal za vykonem ve vyssich otackach, kdyz ho mam uz v min jak dvou tisicich? Je to samozrejme vec preferenci a ty ma kazdej jiny. Podle me zalezi na cene, ale uvidis, ze pokud ten rozdil nebude hodne velky (jako ze mozna ale bude), jak pujde pekne ten ropak na dracku. A myslim, ze sve majitele se svymi 200kW to auto neosidi o sportovni zazitky. To, ze ta volba je vec osobnich preferenci dokazuje i to, ze ja bych si radeji pockal na nejake 335xd, kdezto vetsina kupciu BMW o ctyrkolku zvlast nestoji (na rozdil treba od kupcu Audi).

Lukke
9. srpna • 21:42

Ujišťuju tě, že novej 35d motor bude dokonalej... Jako všechny motory od BMW. Jak říkáš, určitě si bude člověk připadat téměř jako v benzíňáku (píšu téměř kvůli otáčkoměru). Moc se těším.

iisalmi
16. července • 18:10

Pravdou je, že labužník by si Toledo nekoupil

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Leonardo Cupranek
16. července • 18:57

Ne kazdy ma na auto za dve mega, zejmena kdyz je plati ze sveho a ne z firemniho....

Michal
17. července • 9:19

BMW 330d je možný koupit už za půl mega, lehce jetý (tak 100 kkm). Pohoda.

Lukke
9. srpna • 21:36

Za půl mega? 330d? Lehce jetý? Pohoda? Když už, tak to bude jen jeden z prvních s ještě 184koňmi a stav, ten si raději nepředstavuju... Jsi koukám pohodář...

Adam
16. července • 9:30

Není to úplně ono, ale buďme rádi, že to nedopadlo jako pětka nebo sedmička, ufff.

Doporučujeme

Články odjinud