Exklusivně: VW představil naftový čtyřválec se vstřikováním Common-Rail

Exklusivně: VW představil naftový čtyřválec se vstřikováním Common-Rail

V severoamerickém Bostonu na přehlídce ekologických vozů byla představena zcela nová Jetta, která dostala pod kapotu "čistý" naftový motor 2,0 TDI. Na tom by nebylo až tolik zajímavého, jenže představený dvoulitrový naftový motor disponuje vstřikováním Common-Rail, místo pro Vokswagen klasického Pumpe-Düse.

Jedná se o první Volkswagen se čtyřválcovým motorem s tímto typem vstřikování. Když před nedávnem automobilka oznámila, že i u malých motorů přejde k modernějšímu a lepšímu typu vstřikování, nebylo zcela zřejmé, kdy se tak stane.

Bližší informace o motoru nejsou známy, pouze by měl plnit emisní normu Euro 5 a disponovat výkonem okolo 140 koní, tedy zhruba tolik, co nám známé 2,0 TDI. Motor byl představen jako "new generation diesel engine", který plní emisní limity všech 50 států. Pokud tomu tak je i ve skutečnosti, předčí tento agregát i motory BlueTec Mercedesu, který nezískal povolení k prodeji ve všech státech, protože nesplnil emisní limity.

Klepněte pro větší obrázek

Zdroj: tdi club


bazar

VW Touareg 3
Rok výroby: 2010
Stav: 241 592 km
Cena: 300 000 Kč
VW Golf Plus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 142 596 km
Cena: 240 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Golf 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 84 159 km
Cena: 300 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 309 000 Kč
VW Lupo 1,7
Rok výroby: 2000
Stav: 186 955 km
Cena: 36 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků