Exdesignér Bugatti a Škody Jozef Kabaň už pracuje pro BMW

21 komentářů

Peter
6. října • 15:39

Tady je tolik fundovaných názorů a interních informací... Že vy jste si na AliExpresu koupili odposlech a nainstalovali no u nejvyšších činovníků zmiňovaných automobilek?

Kuk Vykuk
7. října • 19:26
šv
8. října • 19:02

to sis koupil? gratuluji

-zaf-
6. října • 7:44

Žeby sa nám vrátili 4-oké BMW? :-P

Antiautomat
8. října • 16:16

...a k tomu atmo R6 s velkymi hrncami (trebars 3.5), manual k tomu a mal by som o com rozmyslat. Co sa tyka dizajnu, octavia je zruda, ale zasa Suberb ma nieco do seba. Aspon sa mu podarilo vyriesit ten napolo zatvoreny kufor. Dizajner a jeho praca vyzrieva postupne ako vino. Tak snad to nedopadne ako u Picassa, ktory zo zaciatku maloval naozaj pekne. Kym mu teda neskor nedrblo v hlave a nezacal cmarat tie udesne ohavnosti, ktore by som si nezavesil ani na h.jzel.

Kuk Vykuk
5. října • 23:50

Jedinej tým, kterej u BMW za něco stál byl ten co stvořil i3 a i8. Toho se však konzervativní bavorský dinosauři tak zalekli, že jim zatrhli další vývoj a jelikož už nebylo na čem pracovat tak se celej ten progresivní tým poroučel o dům dál, protože pomalu patlat přežilý spalováky už je fakt nebavilo. Pamatuju se když jsem prvně viděl koncept i8 tak jsem fakt nechápal a hleděl jsem v úžasu. B-]

milanekjablonecak
5. října • 21:46

Domnívám se, že Kabaň nebude v Mnichově tak svázanej jako ve škodovce v rámci područí VW a může ukázat, co umí. V rámci jeho a jejich možností.

King
5. října • 23:40

Prdlajz, u zavedené prémiové značky bude svázaný daleko víc, BMW si nemůže dovolit nějaké výstřelky nebo výkřiky do tmy, prémie musí mít jednotnou identitu, změny musí být postupné tak aby se prémiová klientela (která je vždy velmi konzervativní) nevyplašila a nezdrhla. Nějaké menší výstřelky jsou možné řekněme u řady "i" nebo u Mini a tím to hasne.

*2713dh
6. října • 9:57

Prdlajz.

Mirek
6. října • 21:16

Byl jednou jeden designer a proti němu se podepisovaly i petice, když změnil konzervativní design BMW, Chris Bangle. No nevím, jestli si Kabaně dovolí opravdu něco podobného. Celkem pochybuji.

Paco28
8. října • 13:13

Ježiš marjá, jak dlouho ještě budete opakovat tyhle nesmysly?! Co bylo progresivního na Banglově práci, proboha? Vždyť to byl tvůrce HNUSNÝCH designů, nic jiného! Nedůstojné, hnusné designy, proto ho vyhodili...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
8. října • 17:02

A vidíš to, také jsi jeden z nich. Vždy se najde skupina, která si myslí, že zrovna ten jejich názor je ten správný. :-D Za sebe říkám, jestli se mi to líbí, nebo nelíbí, ale tím to začíná a končí, je to jen můj názor. Tys ho povýšil na absolutní pavdu za všechny.
A kdepak jsi četl, že ho vyhodili, pokud si vzpomínám, tak odešel sám a to tak, že z automobilového průmyslu úplně.

Joe Doe
5. října • 21:31

BMW tiez vyraba auta na dlzku, takze v tomto ohlade bude prechod bezbolestny. Ani mentalne to nebude zlozite - prechod od lowcostu, ktory cenou atakuje premiu, do mainstreamu, ktory sa snazi tvarit ako premia, bude rozhodne posun k lepsiemu.

Pieter
5. října • 17:23

Přeju panu Kabaňovi aby měl v BMW volné ruce...
Aby nemusel zažívat to, co ve ŠKODĚ... Nedivím se, že odešel...
Nešel ale za penězi, ale za pocitem, že tvoří nové vozy a , že mu nikdo nebude
diktovat, zakazovat a degradovat jeho práci...
Jeho SUPERB má úžasný design, ale kdyby dostal odpovídající technologie a výbavy,
zlomil by mateřskému VW PASSATU vaz... Drželi ho na uzdě, úspěch škody mohl být ještě SILNĚJŠÍ... BÝT ČLENEM RODINY PORCHE, MAJORITNÍCH MAJITELŮ, NIKDY BYCH TUTO SITUACI NEDOVOLIL... SMEKÁM PŘED MANAGEMENTEM BMW, ŽE HO PŘETÁHLI DO PRÉMIOVÉ ZNAČKY... HODNĚ ZDARU...!

Zelí
5. října • 13:50

Nejsem jeho fanda, ale odvedl skvělou práci a superb je nekrásnější auto ve střední třídě. A to je to co prodává. Schreyer u jižních kimovců zamrzl na kopírování audi.....

Aladin
5. října • 15:01

Někteří designeři jsou po celou dobu své práce silně autentičtí a nedokáží vymýšlet nové věci. Na Octavii II bylo jasně poznat, že ji dělal někdo z Volva. Kabaň takový není. Má za sebou dost práce a jeho návrhy jsou vždy jiné. V tom je jeho genialita. Proto jsem zvědavý co předvede pro BMW. Poslední odstavec trošku nabádá k tomu, že Kabaň je nedouk. Pod VW vystudoval Royal Colledge of Art v Londýně.

qwertz
7. října • 8:33

Octavia 2FL vypadá, jako by to matlal někdo z Hujdaje nebo jiných korejců. Fakt to dělal někdo z Volva? :-D

SHX
5. října • 14:18

jako osobní vkus beru, jinak nesouhlasím, spíš je to povedená skica, která potřebuje ještě doladit, nelogické a hlavně nefunkční prolákliny, mně nejvíc irituje ta černá nedíra pod světly

Lubos1
5. října • 14:18

Super je pekny, ale nakrasnejsi? :-D
Mas u Mazdu 6, Insigniu, Aerton, ...

qwertz
7. října • 8:32

Nechci se dotknout vašeho estetického cítění, ale vám se líbí Mazda 6 i Aerton?Mazda je typická Asie (vlnky), takže třeba mě přijde jako dost hnusné auto, to raději VW, Audi nebo Škodovku. Fanouškům Mazdy se zas nelíbí německý konzervativní design. Ale že by se někomu líbilo všechno dohromady...?:-D

pet
5. října • 12:27

za ospornou faceliftovanou octavii ho pak vyrazili :-)))byl to mistr v oboru ktery si tim podlomil vetev :-(

Doporučujeme

Články odjinud