Exdesignér Bugatti a Škody Jozef Kabaň už pracuje pro BMW

pet  |  05. 10. 2017 12:27

za ospornou faceliftovanou octavii ho pak vyrazili )

byl to mistr v oboru ktery si tim podlomil vetev

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 10. 2017 13:50

Nejsem jeho fanda, ale odvedl skvělou práci a superb je nekrásnější auto ve střední třídě. A to je to co prodává. Schreyer u jižních kimovců zamrzl na kopírování audi.....

Odpovědět  |   | 
Lubos1  |  05. 10. 2017 14:18

Super je pekny, ale nakrasnejsi?
Mas u Mazdu 6, Insigniu, Aerton, ...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  07. 10. 2017 08:32

Nechci se dotknout vašeho estetického cítění, ale vám se líbí Mazda 6 i Aerton?

Mazda je typická Asie (vlnky), takže třeba mě přijde jako dost hnusné auto, to raději VW, Audi nebo Škodovku. Fanouškům Mazdy se zas nelíbí německý konzervativní design. Ale že by se někomu líbilo všechno dohromady...?

Odpovědět  |   | 
SHX  |  05. 10. 2017 14:18

jako osobní vkus beru, jinak nesouhlasím, spíš je to povedená skica, která potřebuje ještě doladit, nelogické a hlavně nefunkční prolákliny, mně nejvíc irituje ta černá nedíra pod světly

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  05. 10. 2017 15:01

Někteří designeři jsou po celou dobu své práce silně autentičtí a nedokáží vymýšlet nové věci. Na Octavii II bylo jasně poznat, že ji dělal někdo z Volva. Kabaň takový není. Má za sebou dost práce a jeho návrhy jsou vždy jiné. V tom je jeho genialita. Proto jsem zvědavý co předvede pro BMW.

Poslední odstavec trošku nabádá k tomu, že Kabaň je nedouk. Pod VW vystudoval Royal Colledge of Art v Londýně.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  07. 10. 2017 08:33

Octavia 2FL vypadá, jako by to matlal někdo z Hujdaje nebo jiných korejců. Fakt to dělal někdo z Volva?

Odpovědět  |   | 
Pieter  |  05. 10. 2017 17:23

Přeju panu Kabaňovi aby měl v BMW volné ruce...
Aby nemusel zažívat to, co ve ŠKODĚ... Nedivím se, že odešel...
Nešel ale za penězi, ale za pocitem, že tvoří nové vozy a , že mu nikdo nebude
diktovat, zakazovat a degradovat jeho práci...
Jeho SUPERB má úžasný design, ale kdyby dostal odpovídající technologie a výbavy,
zlomil by mateřskému VW PASSATU vaz... Drželi ho na uzdě, úspěch škody mohl být ještě SILNĚJŠÍ... BÝT ČLENEM RODINY PORCHE, MAJORITNÍCH MAJITELŮ, NIKDY BYCH TUTO SITUACI NEDOVOLIL... SMEKÁM PŘED MANAGEMENTEM BMW, ŽE HO PŘETÁHLI DO PRÉMIOVÉ ZNAČKY... HODNĚ ZDARU...!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 10. 2017 21:31

BMW tiez vyraba auta na dlzku, takze v tomto ohlade bude prechod bezbolestny. Ani mentalne to nebude zlozite - prechod od lowcostu, ktory cenou atakuje premiu, do mainstreamu, ktory sa snazi tvarit ako premia, bude rozhodne posun k lepsiemu.

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  05. 10. 2017 21:46

Domnívám se, že Kabaň nebude v Mnichově tak svázanej jako ve škodovce v rámci područí VW a může ukázat, co umí. V rámci jeho a jejich možností.

Odpovědět  |   | 
King  |  05. 10. 2017 23:40

Prdlajz, u zavedené prémiové značky bude svázaný daleko víc, BMW si nemůže dovolit nějaké výstřelky nebo výkřiky do tmy, prémie musí mít jednotnou identitu, změny musí být postupné tak aby se prémiová klientela (která je vždy velmi konzervativní) nevyplašila a nezdrhla. Nějaké menší výstřelky jsou možné řekněme u řady "i" nebo u Mini a tím to hasne.

Odpovědět  |   | 
*2713dh  |  06. 10. 2017 09:57

Prdlajz.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 10. 2017 21:16

Byl jednou jeden designer a proti němu se podepisovaly i petice, když změnil konzervativní design BMW, Chris Bangle. No nevím, jestli si Kabaně dovolí opravdu něco podobného. Celkem pochybuji.

Odpovědět  |   | 
Paco28  |  08. 10. 2017 13:13

Ježiš marjá, jak dlouho ještě budete opakovat tyhle nesmysly?! Co bylo progresivního na Banglově práci, proboha? Vždyť to byl tvůrce HNUSNÝCH designů, nic jiného! Nedůstojné, hnusné designy, proto ho vyhodili...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 10. 2017 17:02

A vidíš to, také jsi jeden z nich. Vždy se najde skupina, která si myslí, že zrovna ten jejich názor je ten správný. Za sebe říkám, jestli se mi to líbí, nebo nelíbí, ale tím to začíná a končí, je to jen můj názor. Tys ho povýšil na absolutní pavdu za všechny.
A kdepak jsi četl, že ho vyhodili, pokud si vzpomínám, tak odešel sám a to tak, že z automobilového průmyslu úplně.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 10. 2017 23:50

Jedinej tým, kterej u BMW za něco stál byl ten co stvořil i3 a i8. Toho se však konzervativní bavorský dinosauři tak zalekli, že jim zatrhli další vývoj a jelikož už nebylo na čem pracovat tak se celej ten progresivní tým poroučel o dům dál, protože pomalu patlat přežilý spalováky už je fakt nebavilo. Pamatuju se když jsem prvně viděl koncept i8 tak jsem fakt nechápal a hleděl jsem v úžasu.

Odpovědět  |   | 
-zaf-  |  06. 10. 2017 07:44

Žeby sa nám vrátili 4-oké BMW?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  08. 10. 2017 16:16

...a k tomu atmo R6 s velkymi hrncami (trebars 3.5), manual k tomu a mal by som o com rozmyslat. Co sa tyka dizajnu, octavia je zruda, ale zasa Suberb ma nieco do seba. Aspon sa mu podarilo vyriesit ten napolo zatvoreny kufor.

Dizajner a jeho praca vyzrieva postupne ako vino. Tak snad to nedopadne ako u Picassa, ktory zo zaciatku maloval naozaj pekne. Kym mu teda neskor nedrblo v hlave a nezacal cmarat tie udesne ohavnosti, ktore by som si nezavesil ani na h.jzel.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  06. 10. 2017 15:39

Tady je tolik fundovaných názorů a interních informací... Že vy jste si na AliExpresu koupili odposlech a nainstalovali no u nejvyšších činovníků zmiňovaných automobilek?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 10. 2017 19:26
šv  |  08. 10. 2017 19:02

to sis koupil? gratuluji

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

dnes | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na toto si stěžují její majitelé

Škoda Kodiaq má i svou temnou stránku. Na t…

Mladoboleslavská automobilka se momentálně chlubí nejrychlejším sedmimístným SUV na Nürburgringu, na adresu Kodiaqu však nepadají jen slova chvály. Tohle jsou názory z druhé strany.

17.  6.  2018 | | 138 N/A
Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 34 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Hyundai vyvíjí zajímavou novinku. Naznačuje to zaregistrovaný patent

Hyundai vyvíjí zajímavou novinku. Naznačuje…

Korejský koncern pravděpodobně pracuje na dvojitém elektrickém přeplňování pro čtyřválcové nebo i menší motory. O právně chráněný vynález požádal už před rokem, teď byl zveřejněn.

18.  6.  2018 | | 36 N/A