Exdesignér Bugatti a Škody Jozef Kabaň už pracuje pro BMW

pet  |  05. 10. 2017 12:27  |  [213.220.193.xxx]

za ospornou faceliftovanou octavii ho pak vyrazili )

byl to mistr v oboru ktery si tim podlomil vetev

Odpovědět  |   | 
donst  |  05. 10. 2017 12:35

ponetes blogspot cz

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  05. 10. 2017 13:50  |  [93.153.75.xxx]

Nejsem jeho fanda, ale odvedl skvělou práci a superb je nekrásnější auto ve střední třídě. A to je to co prodává. Schreyer u jižních kimovců zamrzl na kopírování audi.....

Odpovědět  |   | 
Lubos1  |  05. 10. 2017 14:18  |  [91.217.55.xxx]

Super je pekny, ale nakrasnejsi?
Mas u Mazdu 6, Insigniu, Aerton, ...

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  07. 10. 2017 08:32  |  [89.102.106.xxx]

Nechci se dotknout vašeho estetického cítění, ale vám se líbí Mazda 6 i Aerton?

Mazda je typická Asie (vlnky), takže třeba mě přijde jako dost hnusné auto, to raději VW, Audi nebo Škodovku. Fanouškům Mazdy se zas nelíbí německý konzervativní design. Ale že by se někomu líbilo všechno dohromady...?

Odpovědět  |   | 
SHX  |  05. 10. 2017 14:18  |  [82.119.240.xxx]

jako osobní vkus beru, jinak nesouhlasím, spíš je to povedená skica, která potřebuje ještě doladit, nelogické a hlavně nefunkční prolákliny, mně nejvíc irituje ta černá nedíra pod světly

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  05. 10. 2017 15:01  |  [94.230.144.xxx]

Někteří designeři jsou po celou dobu své práce silně autentičtí a nedokáží vymýšlet nové věci. Na Octavii II bylo jasně poznat, že ji dělal někdo z Volva. Kabaň takový není. Má za sebou dost práce a jeho návrhy jsou vždy jiné. V tom je jeho genialita. Proto jsem zvědavý co předvede pro BMW.

Poslední odstavec trošku nabádá k tomu, že Kabaň je nedouk. Pod VW vystudoval Royal Colledge of Art v Londýně.

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  07. 10. 2017 08:33  |  [89.102.106.xxx]

Octavia 2FL vypadá, jako by to matlal někdo z Hujdaje nebo jiných korejců. Fakt to dělal někdo z Volva?

Odpovědět  |   | 
Pieter  |  05. 10. 2017 17:23  |  [195.122.213.xxx]

Přeju panu Kabaňovi aby měl v BMW volné ruce...
Aby nemusel zažívat to, co ve ŠKODĚ... Nedivím se, že odešel...
Nešel ale za penězi, ale za pocitem, že tvoří nové vozy a , že mu nikdo nebude
diktovat, zakazovat a degradovat jeho práci...
Jeho SUPERB má úžasný design, ale kdyby dostal odpovídající technologie a výbavy,
zlomil by mateřskému VW PASSATU vaz... Drželi ho na uzdě, úspěch škody mohl být ještě SILNĚJŠÍ... BÝT ČLENEM RODINY PORCHE, MAJORITNÍCH MAJITELŮ, NIKDY BYCH TUTO SITUACI NEDOVOLIL... SMEKÁM PŘED MANAGEMENTEM BMW, ŽE HO PŘETÁHLI DO PRÉMIOVÉ ZNAČKY... HODNĚ ZDARU...!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  05. 10. 2017 21:31  |  [77.71.138.xxx]

BMW tiez vyraba auta na dlzku, takze v tomto ohlade bude prechod bezbolestny. Ani mentalne to nebude zlozite - prechod od lowcostu, ktory cenou atakuje premiu, do mainstreamu, ktory sa snazi tvarit ako premia, bude rozhodne posun k lepsiemu.

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  05. 10. 2017 21:46

Domnívám se, že Kabaň nebude v Mnichově tak svázanej jako ve škodovce v rámci područí VW a může ukázat, co umí. V rámci jeho a jejich možností.

Odpovědět  |   | 
King  |  05. 10. 2017 23:40  |  [86.49.51.xxx]

Prdlajz, u zavedené prémiové značky bude svázaný daleko víc, BMW si nemůže dovolit nějaké výstřelky nebo výkřiky do tmy, prémie musí mít jednotnou identitu, změny musí být postupné tak aby se prémiová klientela (která je vždy velmi konzervativní) nevyplašila a nezdrhla. Nějaké menší výstřelky jsou možné řekněme u řady "i" nebo u Mini a tím to hasne.

Odpovědět  |   | 
*2713dh  |  06. 10. 2017 09:57  |  [149.238.52.xxx]

Prdlajz.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  06. 10. 2017 21:16  |  [95.173.78.xxx]

Byl jednou jeden designer a proti němu se podepisovaly i petice, když změnil konzervativní design BMW, Chris Bangle. No nevím, jestli si Kabaně dovolí opravdu něco podobného. Celkem pochybuji.

Odpovědět  |   | 
Paco28  |  08. 10. 2017 13:13  |  [109.81.208.xxx]

Ježiš marjá, jak dlouho ještě budete opakovat tyhle nesmysly?! Co bylo progresivního na Banglově práci, proboha? Vždyť to byl tvůrce HNUSNÝCH designů, nic jiného! Nedůstojné, hnusné designy, proto ho vyhodili...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 10. 2017 17:02  |  [95.173.78.xxx]

A vidíš to, také jsi jeden z nich. Vždy se najde skupina, která si myslí, že zrovna ten jejich názor je ten správný. Za sebe říkám, jestli se mi to líbí, nebo nelíbí, ale tím to začíná a končí, je to jen můj názor. Tys ho povýšil na absolutní pavdu za všechny.
A kdepak jsi četl, že ho vyhodili, pokud si vzpomínám, tak odešel sám a to tak, že z automobilového průmyslu úplně.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  05. 10. 2017 23:50

Jedinej tým, kterej u BMW za něco stál byl ten co stvořil i3 a i8. Toho se však konzervativní bavorský dinosauři tak zalekli, že jim zatrhli další vývoj a jelikož už nebylo na čem pracovat tak se celej ten progresivní tým poroučel o dům dál, protože pomalu patlat přežilý spalováky už je fakt nebavilo. Pamatuju se když jsem prvně viděl koncept i8 tak jsem fakt nechápal a hleděl jsem v úžasu.

Odpovědět  |   | 
-zaf-  |  06. 10. 2017 07:44  |  [193.85.226.xxx]

Žeby sa nám vrátili 4-oké BMW?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  08. 10. 2017 16:16  |  [217.195.168.xxx]

...a k tomu atmo R6 s velkymi hrncami (trebars 3.5), manual k tomu a mal by som o com rozmyslat. Co sa tyka dizajnu, octavia je zruda, ale zasa Suberb ma nieco do seba. Aspon sa mu podarilo vyriesit ten napolo zatvoreny kufor.

Dizajner a jeho praca vyzrieva postupne ako vino. Tak snad to nedopadne ako u Picassa, ktory zo zaciatku maloval naozaj pekne. Kym mu teda neskor nedrblo v hlave a nezacal cmarat tie udesne ohavnosti, ktore by som si nezavesil ani na h.jzel.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  06. 10. 2017 15:39  |  [178.115.128.xxx]

Tady je tolik fundovaných názorů a interních informací... Že vy jste si na AliExpresu koupili odposlech a nainstalovali no u nejvyšších činovníků zmiňovaných automobilek?

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 10. 2017 19:26
šv  |  08. 10. 2017 19:02  |  [89.177.232.xxx]

to sis koupil? gratuluji

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici nedoporučí. Přehled po kategoriích

25 ojetin, jejichž koupi němečtí technici n…

Přece jen objektivnější hodnocení spolehlivosti jednotlivých automobilů než průzkumy mezi vlastníky, nabízejí technici ze stanic technické kontroly. Nyní v Německu zveřejnili žebříček nejvíce a nejméně spolehlivých aut ve stáří od jednoho roku až do devíti let.

2.  10.  2017 | | 32 N/A
Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původní ceny. Motory drží, a zbytek?

Test ojetiny: BMW X5 je za dvacetinu původn…

BMW X5 bylo prvním SUV vyvinutým pod taktovkou mnichovské značky. Ceny nejlevnějších kusů nyní padají ke stu tisícům korun. Rozhodli jsme se zjistit, jak model funguje ojetý.

30.  9.  2017 | | 19 N/A
Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydržely desítky let

Deset "nesmrtelných" motorů. Ve výrobě vydr…

Některé motory se povedou, jiné nikoliv. My jsme pro vás vybrali desítku těch nejdéle vyráběných. Nejspíš nepřekvapí, že vznětový není ani jeden z nich…

15.  10.  2017 | | 23 N/A
9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A když už, tak jen obtížně...

9 skvělých aut, která nekoupíme v Evropě! A…

Jiný kraj, jiný mrav - to, co se dobře prodává v Japonsku, nemusí fungovat v Americe. Automobilky tak záměrně některé své modely na určitých trzích vůbec nenabízí. Tohle je náš přehled devíti hodně zajímavých automobilů, které se v Evropě neprodávají.

8.  10.  2017 | | 13 N/A
Test ojetiny Subaru Outback:  Pro ty, co jezdí do hor a nebojí se oprav

Test ojetiny Subaru Outback: Pro ty, co je…

Dvojici povedených vozů od Subaru dnes v bazaru naleznete od sedmdesáti tisíc korun. Na co se zaměřit při výběru?

14.  10.  2017 | | 36 N/A