Evropským autem roku 2015 se stal Volkswagen Passat

Slavnostní vyhlášení evropské ankety Car of the Year 2015 je minulostí. Do finále postoupilo celkem sedm vozů, přičemž podle většinového názoru poroty je tím nejlepším pro letošní rok Volkswagen Passat.

Auto roku 2015 v České republice je nová Škoda Fabia

Auto roku 2015 v České republice je nová Škoda Fabia

Osmá generace Volkswagenu Passat nakonec získala dohromady 340 bodů a zvítězila s velkým rozdílem. Na druhé příčce se umístil Citroën C4 Cactus, který ovšem dostal téměř o sto bodů méně (248). Třetí místo obsadil se ziskem 221 bodů Mercedes-Benz třídy C následovaný Fordem Mondeo (203 bodů), Nissanem Qashqai (160 bodů), BMW 2 Active Tourer (154 bodů) a Renaultem Twingo (124 bodů). 

Porota evropského auta roku čítá 58 novinářů původem z celkem 22 zemí. Minulý rok si titul Car of the Year odnes současný Peugeot 308

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 420 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: 19 970 km
Cena: 480 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2014
Stav: 36 794 km
Cena: 330 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků