já bych měl spíše hrůzu ze všech těch EPHSA, HPSA, ECOHEA, DPF, KHTREU, ........no prostě dalších krámů, které až bude vozidlo starší (nebo i zánovní), tak se to podělá a všichni budou hledat kterépak čidlo, kterýpak systém, kteréjpak vůl...:-)) no a za ty prach nekup to... Jdu si ještě do konce roku, než nás Bursíkovci zavalí dalšími daněmi na starší auta, koupit něco poctivého, ať si myslíte, co myslíte... B-]
haya má bohužel částečně pravdu. Mercedes =2x stop =elektronika,bmw1xstop =elektronika audi=čorka.Ted tatra 613=jednání žižkov=odjíždím spotřeba =neřeším.
Kup si veterana Skodu 120 bez posilovace vole, ta se ti neposere :-D
nejen ze by to mel kazdy poznat, ale pokud dokonce ma auto na obrazku na SPZ napsano fiesta, tak napsat k nemu Ka vyzaduje asi velkou davku debility, ze?
Opravdu by mne zajimalo, kolik zakazniku si poridi Fiestu s dyzlovou 1.6tkou, kde se investovane naklady vraci az po ujeti cca 50tis km rocne, ci spise vice (viz test v jednom z poslednich SM). Kdo z beznych uzivatelu to s malym autem najede? Udelejte Econetic s malym benzinem. Pri stejnych nakladech bude pro uzivatele uspora vyssi (10% z 6ti L je vice nez 10% ze 4L). Auto bude levnejsi nez dyzl a spotreba bude jen o par deci vetsi nez u bezneho dyzlu. Zarucuju prodejni uspech. Ma to malej hacek. Kdo pak bude kupovat drahe a choulostive dyzly? To je take duvod, proc neni jediny vyrobce, ktery by uspornou benzinovou verzi nabizel. At zije marketing. Krizi na vas, filistyni.
jenže jezdění s tím malým benzínem bude o nervy (né-li přímo o život), nehledě na to, že tu všichni chcípnem smradyPS: v DE 1. 1/2 r.2008 audi 93% a ford 64% prodeje v dechtu - asi je tři čtvrtě němců magorů, že si kupují ty drahe a choulostive dyzly (co se po 6letech přitáhnou sem):-D
A jéje, tady si někdo účelově vycucává části statistik. Tak hold vezmeme statistiku ACEA, která se prodejem nových aut benzín vs. diesel zabývá. Data za rok 2007 říkají tohle:Rakousko = 59 % diesel - 41 % benzínBelgie = 77 % diesel - 23 % benzínDánsko = 38,4 % diesel - 61,6 % benzínFinsko = 28,4 % diesel - 71,4 % benzínFrancie = 73,9 % diesel - 26,1 % benzínNěmecko = 47,8 % diesel - 52,2 % benzínŘecko = 2,9 % diesel - 97,1 % benzínIrsko = 27,1 % diesel - 72,9 % benzínItálie = 55,8 % diesel - 44,2 % benzínLucembursko = 77,2 % diesel - 22,8 % benzínHolandsko = 28,3 % diesel - 71,7 % benzínPortugalsko = 69,3 % diesel - 30,7 % benzínŠpanělsko = 70,9 % diesel - 29,1 % benzínŠvédsko = 34,7 % diesel - 65,3 % benzínVelká Británie = 40,1 % diesel - 59,9 % benzínIsland = 30 % diesel - 70 % benzínNorsko = 74,4 % diesel - 25,6 % benzínŠvýcarsko = 32,1 % diesel - 67,9 % benzínCelkem = 53,3 % diesel - 46,7 % benzín
Vsechny emise, krome neskodneho CO2 maji male benziny nizsi. O smradu snad ani netreba mluvit. O modernim benzinaku, ktery kolem tebe projede nevis, "plynoveho" smradu dyzlu se z nosu nezbavis jeste nekolik minut po tom, co chrochtani doznelo za obzorem. Nemecko, zpracovane marketingem koncernu je jedna vec a zbytek sveta vec druha. Celosvetove si dyzl kupuje jenom zlomek zakazniku a v malych autech jako Fiesta (o ktere se hovori) dokonce jen par procent.
heska cisla hlavne kdyz fordi zerou o litry vice nez jsou papirove hodnoty :-D
Jako vsechny auta kdyz mas cihlu porad na plynu :-D
Co zmenili metodiku testovania
no skor to bude zmenou programu riadiacky... ale zaujimave ze nikde nespominaju Ford Ranger , v SR a CR to auto strasne malo propaguju :(
ford na 4x4 se.re. Vždyť třeba takový explorery, mavericky I. i II. byly super auta ale pro forda asi totálně nezajímavý - holt maximum pro nižší-střední
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.