Evropský Ford Mustang bude ještě pohodlnější, slíbila automobilka

Evropský Ford Mustang bude ještě pohodlnější, slíbila automobilka

Nový Ford Mustang se začne v Evropě prodávat v prvním kvartálu roku 2015. Než ale nová auta zamíří k zákazníkům, Ford ještě upraví nastavení podvozku. Reaguje tak na prvnotní kritiku především evropských novinářů, kteří již měli možnost nový Mustang v sériovém provedení otestovat.

Ford Mustang oslavil 50. narozeniny na ruzyňském letišti (153x foto)

Ford Mustang oslavil 50. narozeniny na ruzyňském letišti (153x foto)

Možná jste už některé zahraniční recenze četli. Vesměs se žurnalisté shodovali právě na nedostatečném komfortu jízdy v nízkých rychlostech, zejména pak na nastavení odpružení přední nápravy. A to je právě místo, na které se chce Ford zaměřit. Slibuje, že odpružení bude poddajnější, ale neutrpí ovladatelnost a odezva.

I když jsou moderní vozy Ford globální produkt, právě podvozek je místo, kde se auta pro jednotlivé trhy mohou lišit. Podobné odlišné nastavení například pro Evropu a Asii používají i jiné automobilky. Třeba Škoda dává na indický model Rapid měkčí podvozek s delšími drahami tlumičů, než je tomu u nás.

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času  

Test Ford Mustang 5.0 GT Convertible - dočkej času  

Jen připomeneme, že Ford Mustang se nebude v Evropě prodávat se šestiválcem. Místo něj najdeme v nabídce přeplňovaný čtyřválec 2.3 EcoBoost o výkonu 227 kW (309 k) a točivém momentu 405 Nm. Vrchol nabídky bude tvořit klasický pětilitrový osmiválec s výkonem 313 kW (426 k) a točivým momentem 529 Nm.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků