Evropský Chevrolet Corvette se předvádí v nové fotogalerii

Seznam kapitol
  1. Chevrolet Corvette
  2. Fotogalerie: Chevrolet Corvette

Chevrolet Corvette v evropské specifikaci se od té americké samozřejmě neliší nijak zásadně, auto dostalo jen nová světla a nárazníky pro evropské registrační značky, nechybí ani rychloměr v kilometrech za hodinu a třeba rádio s RDS.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled se změnily jen nárazníky, ale když se podíváte do podrobné specifikace, zjistíte, že se na výbavě Corvette skutečně nešetřilo

Cena v Německu začíná na 74 500 eur (přibližně 2 000 000 korun), což je v porovnání s americkou cenovkou v přepočtu 44 000 eur docela velký nárůst. Jenže evropská cena je včetně daní a dovézt auto do Evropy také samozřejmě něco stojí.

Navíc má evropská specifikace ve standardu velmi atraktivní paket Z51. Co to znamená? Ostřejší adaptivní podvozek, samosvorný diferenciál, mazání se suchou skříní, větší brzdy, samostatné chlazení pro převodovku a diferenciál, jiné odstupňování převodových stupňů pro lepší využití potenciálu motoru a samozřejmě větší kola a širší lepivé pneumatiky.

Premiéry | Autosalony | Sportovní auta | Chevrolet

Chevrolet Corvette Z06: 625 koní a převodovka rychlejší než v 911

Abyste takhle na okruhy připravené auto dostali třeba od Porsche, musíte si připlatit za 911 GT3 RS. Takže najednou se dvoumilionová cenovka za Corvette nezdá zas tak moc, že?

Pod kapotou najdete v základu samozřejmě osmiválec 6,2 l o výkonu 343 kW (466 k) a točivém momentu 630 Nm. Zadní kola roztáčí sedmistupňová manuální převodovka. Evropská Corvette se dostane na stovku za 4,2 sekundy a rozjede se na 290 km/h. Kabriolet zvládne jen 282 km/h.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Chevrolet Corvette
  2. Fotogalerie: Chevrolet Corvette
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků