Evropský Chevrolet Corvette se předvádí v nové fotogalerii

Seznam kapitol
  1. Chevrolet Corvette
  2. Fotogalerie: Chevrolet Corvette

Chevrolet Corvette v evropské specifikaci se od té americké samozřejmě neliší nijak zásadně, auto dostalo jen nová světla a nárazníky pro evropské registrační značky, nechybí ani rychloměr v kilometrech za hodinu a třeba rádio s RDS.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Na první pohled se změnily jen nárazníky, ale když se podíváte do podrobné specifikace, zjistíte, že se na výbavě Corvette skutečně nešetřilo

Cena v Německu začíná na 74 500 eur (přibližně 2 000 000 korun), což je v porovnání s americkou cenovkou v přepočtu 44 000 eur docela velký nárůst. Jenže evropská cena je včetně daní a dovézt auto do Evropy také samozřejmě něco stojí.

Navíc má evropská specifikace ve standardu velmi atraktivní paket Z51. Co to znamená? Ostřejší adaptivní podvozek, samosvorný diferenciál, mazání se suchou skříní, větší brzdy, samostatné chlazení pro převodovku a diferenciál, jiné odstupňování převodových stupňů pro lepší využití potenciálu motoru a samozřejmě větší kola a širší lepivé pneumatiky.

Chevrolet Corvette Z06: 625 koní a převodovka rychlejší než v 911

Chevrolet Corvette Z06: 625 koní a převodovka rychlejší než v 911

Abyste takhle na okruhy připravené auto dostali třeba od Porsche, musíte si připlatit za 911 GT3 RS. Takže najednou se dvoumilionová cenovka za Corvette nezdá zas tak moc, že?

Pod kapotou najdete v základu samozřejmě osmiválec 6,2 l o výkonu 343 kW (466 k) a točivém momentu 630 Nm. Zadní kola roztáčí sedmistupňová manuální převodovka. Evropská Corvette se dostane na stovku za 4,2 sekundy a rozjede se na 290 km/h. Kabriolet zvládne jen 282 km/h.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Chevrolet Corvette
  2. Fotogalerie: Chevrolet Corvette
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků