Evropské turné Shakiry podporované Seatem končí, charitativní závazek Seatu pokračuje

Evropské turné zpěvačky Shakiry skončilo před několika dny před 10 tisíci nadšenými fanoušky v Kolíně nad Rýnem. Vyvrcholila tím 11týdenní velmi úzká spolupráce mezi značkou SEAT a Shakirou, která začala 25. ledna 2007.

Koncerty Shakiry vidělo více než 340 tisíc nadšených diváků. Bylo mezi nimi i 12 tisíc návštěvníků pražské Sazka arény, které poprocková hvězda kolumbijského původu během svého prvního koncertu v České republice zaujala nejen zpěvem, ale také břišním tancem. Největší publikum přišlo do Gelredome Areny v Nizozemsku, kde se na koncertě sešlo v neobvykle zastřešeném fotbalovém stadionu 38 tisíc návštěvníků.

Během turné SEAT se Shakirou představili speciální model SEAT „León Pies Descalzos”, který navrhli designéři značky SEAT ve spolupráci se zpěvačkou. Běžný SEAT León Cupra byl díky tomu přestylizován v naprosto unikátní model, který existuje v jediném exempláři na světě. Tento model bude hlavní výhrou v charitativní sbírce s názvem Pies Descalzos (Bosé nohy), kterou bude SEAT podporovat až do 15. května 2007. V tuto chvíli dosáhla vybraná částka celkem 116 000 euro. Na konci sbírky bude jeden dárce vylosován a v počátkem června si z Barcelonského autosalonu odveze domů unikátní León Cupra barvy lila, ozdobený autogramem Shakiry.

SEAT byl velmi aktivní ve všech evropských zemích také se svou jedinečnou reklamní kampani v televizi, rozhlase a na internetu, která obsahovala melodii, složenou exkluzivně pro SEAT.

„Bylo mi tady v Evropě skutečně velmi dobře”, říká Shakira, „Bylo pro mne potěšení mít SEAT jako hlavního partnera, partnera který mne provázel na mých cestách. Jsem také nadšená ze závazku, který SEAT prezentoval, z toho že bude podporovat mou dobročinnou nadaci, která tak může pomoci většímu počtu dětí při získávání přístupu k dobrému vzdělání a lepšímu životu v mé rodné Kolumbii“.

„Naše spolupráce se Shakirou skutečně pomohla posílit pilíře, na nichž stojí značka SEAT: být sportovní, živá a designově orientovaná, komentuje prezident SEATu Erich Schmitt. „Mohli jsme tak ukazovat tyto hodnoty lidem, kteří by se jinak s naší značkou vůbec nedostali do styku. To by nebylo možné bez Shakiry“.

“SEAT si užívá výborný start do roku 2007 a já si myslím, že Shakira na tom má velkou zásluhu“, uzavírá Erich Schmitt.

Na nedávno probíhajícím tenisovém turnaji SEAT Open v Barceloně pokračovala propagace celého charitativního projektu i když turné již skončilo. Na stánek SEATu v turnajové vesničce byli zváni známí sportovci a umělci, aby vyjádřili solidaritu s cíli nadace Shakiry „Pies Descalzos Foundation”. Každý z vzácných hostů stvrdil svou podporu projektu podpisem jablka - symbolu vzájemné spolupráce SEATu a nadace Shakiry.

x x x

Shakira, mladá a uznávaná umělkyně, která patří k nejúspěšnějším interpretům současnosti, si vybrala za hlavního sponzora turné “Oral Fixation” European Tour španělskou automobilovou značku SEAT.

SEAT úzce spolupracuje s nadací Shakiry „Pies Descalzos Foundation”, podporuje zapojení umělců v charitativních projektech, které mají pomáhat dětem postiženým následky konfliktů v Latinské Americe.

Více informací o Shakiře najdete na http://www.catch-the-fever.cz/ a www.catch-the-fever.com

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků