Evropské trhy: Jásot u Mercedesů i prodejců Renaultu Clio

9 komentářů

fogel
19. července • 18:29

U clia je to jasné,u mercedesu proto,že má motor z clia.

WinDiesel
19. července • 19:23

Ale ty žertéři ........ :-))
1 motor z 8-10 možných je od Renaultu.
A určitě to není volba č. 1.

20. července • 23:56

Do MB se davaji 1.5 dci o vykonech 66 a 81kw a nove i 1.6 dci 96 kw, coz je pecka ve sve tride.

WinDiesel
21. července • 9:37

1,6 od Renaultu se do MB nedává, možná to plánují ale zatím nic. A bylo by to i hloupé, pokud mají svůj motor 1,6 s 80 a 100 kW.

fogel
21. července • 11:07

Hloupé to určitě nebude.Zkus juknout na parametry naftových motorů 80 a 100kW u MB a porovnej s novými od renaultu.Já ti napovím,je to rozdíl až 50g CO-2 ve prospěch renaultu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
WinDiesel
21. července • 18:49

50 gramů to určitě nebude.
Musíš si dát pozor na to, že ve výkonech 80 a 100 kW máš u Mercedesu 2 motory: OM651/D18 (1,8 L) a OM651/D22 (2,1 L).
Ty 2,1 litry mají možná o 50 g vyšší spotřebu.
Navíc, s Euro 6/2 to už bude stejně jedno a způsob měření znevýhodní motory, které dosahují "papírově" vynikající spotřebu, a mezi ně patří i 1,6 dCi.

fogel
19. července • 19:28

:-D

WinDiesel
21. července • 9:38

:-D
Ale spotřebu mají 1,5 dCi pardon OM606 opravdu vynikající. To se musí nechat.

viktor
19. července • 16:45

Ze se bude Clio dobre prodavat mi bylo jasne jak sem ho poprve uvidel. Otazka je jak dlouho to nadseni vydrzi a jak dobre se bude prodavat jako ojetina

Doporučujeme

Články odjinud