Evropské auto roku zná své finalisty. Škoda Fabia nepostoupila

Jan  |  15. 12. 2014 15:08

Škoda Fabia je nudná,slabý průměr,zato držím palce Renaultu- Twingu,to je držák

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  15. 12. 2014 16:29

fandím Mondeu, aby se ukázalo, jak jsou tyto ankety absurdní, nesmyslné a nejspíše zkorumpované.

Odpovědět  |   | 
Gant  |  15. 12. 2014 16:36

Jen by mě zajímalo kde asi udělali soudruzi ze Škodovky chybu!??? To bude zase v álejích nabl.to!!!

Odpovědět  |   | 

Mondeo!!!

Odpovědět  |   | 
G  |  15. 12. 2014 16:44

Jak je to možné že drtič všech českých žebříčků ŠKODA nepostoupila? Vůbec tomu v té Evropě nerozumí....

Odpovědět  |   | 

A do roka a do dne podobný výsledek i Superb!!!

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 12. 2014 20:50

Pokud musí být vlajková loď koncernu VW opravdu "zviditelněná", což se postupem do finále Passatu povedlo, tak přece za rok nesmí toto vlajkovou loď zastínit (a ohrozit její prodeje...) nějaký Superb. Podle fotek zkoušeného a maskovaného Superba je vidět, že Kabaňova krásná studie Superba bude v praxi vypadat "poněkud" jinak... Asi už vedení VW jistí, aby pozice Passata nebyla ohrožena. Na druhou stranu jeden krásný koncernový sériový model střední třídy k uspokojení případné chuti koupit si zrovna něco od hezkého od VW naprosto stačí. Passat je krásná klasika (i když ta Kabaňova studie měla lepší šmrnc...) a navíc je u koncernu VW ještě možnost Audi... V Česku ale Superb určitě vyhraje, takže Fandové "české" značky Škoda nezoufejte, za rok budete slavit na národní úrovni.

Odpovědět  |   | 
duckdebill  |  18. 12. 2014 12:30

Presne tak, po predstaveni studie kdosi napsal, ze uz superb videl a ze je to jenom nafoukla oktavka a do studie to ma daleko. Tehdy jsem si myslel, ze je to jenom kec, ale s postupem casu a postupnym uvolnovanim maskovanejch fotek vypada, ze ten dotycnej mel (bohuzel) pravdu.

Odpovědět  |   | 
onlytruth  |  15. 12. 2014 18:20

samozrejme Ccko :)

Odpovědět  |   | 
Hat  |  15. 12. 2014 18:28

No nedá se nic dělat, tak si musíme vykouzlit to nejlepší a nejkrásnější auto našeho venkova!

Odpovědět  |   | 
ello  |  15. 12. 2014 19:07

MB C

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 12. 2014 19:31

Fabia III není lepší ani výrazně levnější (pokud vůbec) než 5 let staré faceliftované Polo, takže není důvod, aby tam byla. Stejně tak Superb III. Co je pro Renault Dacia, to je pro VW Škoda. Neříkám, že je to špatně, ale na COTY, kde se vyžaduje určitá technologická úroveň na úrovni (resp. nad úrovní) doby nemají s autem, co je stále ještě i na PQ25, co pohledávat. Za rok bude nové Polo a nová Ibiza a ty budou úplně jinde než lowcostová Fabia III (rozdíl asi jako mezi Golfem 7 a Golfem 4). Stejně tak Superb III. Viděli jste interier? Koncernová 90tá léta hadr...

Odpovědět  |   | 
Francois  |  15. 12. 2014 20:39

Cactus jede!!! Držím mu palce... 😊😊😊

Odpovědět  |   | 
Jan Švarda  |  16. 12. 2014 05:45

Nová Fabia je sympatické auto, nevím ale proč by mělo patřit mezi deset nej. A navíc u nás to nebude nejvyhledávanější, konkurence v kategorii je obrovská, naši motoristé si ale už zvykli na kompakty.

Odpovědět  |   | 
Jirgi  |  16. 12. 2014 08:38

BMW řady 2 Active Tourer - nenabízí nic extra oproti konkurenci (bohužel ani jízdou), "revolucí" tak zůstává pouze v rámci Mnichova. Určitě ne.
Citroën C4 Cactus - příjemná novinka a oživení třídy, přál bych mu TOP3.
Ford Mondeo - první ojetina ve finále ankety, už to je pro Ford dostatečný úspěch.
Mercedes-Benz třídy C - jízdně hodně povedené a interiér naprosto mimořádný oproti všemu ostatnímu ve střední třídě. Tak to v D3 chodí, že nejnovější přeskočí ostatní o půl třídy a Céčku se to opět povedlo.
Nissan Qashqai - nezkusil jsem, tak nevím zda bohužel nebo bohudík.
Renault Twingo - díky koncepci jedno z nej řešení do města, delší cestování ale hitparáda není.
Volkswagen Passat - král prostoru a rozměrů, ve vyšších rychlostech i příjemný podvozek a řízení. Ve všem ostatním ale výrazně za Céčkem a v nízkých rychlostech vyloženě špatný (hluk motoru, netlumení nerovností). Samostatná kapitola jsou jízdní asistenty, kterým to nejvíc sluší na papíře, ale v praxi ve wolfsburgském provedení fungují až nepříjemně.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 12. 2014 13:14

Hezký popis, ale vlastní názor z toho nelze vyčíst.
Z mého pohledu Cactus a Twingo, ostatní je "dle očekávání". Mondeo tam snad ani nemá co dělat.

Odpovědět  |   | 
Artur  |  16. 12. 2014 16:47

Co si to dovolili, jak to, že tam nebude Fabia - to si teda dovolili. Už jste si páni novináři vyvěsili černou vlajku? Škodofka asi málo namazala, když nepostoupil takový etalon třídy a nadčasový design......a další novinářský plky.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 12. 2014 20:59

Ono se to dožene na národní úrovni v Česku a už určitě čeští novináři podporovaní PR z Boleslavi připravují test, kdy Fabia svým komfortem porazí Bentley. Když ne v reálu, tak alespoň "parametrem", kdy novináři použijí v tabulce "komfortní" "koeficient" přepočítaný na celkovou cenu vozu s pověstným konstatováním: "A to se opravdu vyplatí - opět Fabia nejlepší".

Odpovědět  |   | 
jansva  |  18. 01. 2015 08:35

Ono není divu, že se nová Fabia nezařadila. je to hezké auto, ale tak pozoruhodné není. To spíš, když vyšel Rapid, tak ten poutal větší zájem.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

22.  5.  2019 | AutoRevue.cz | 49 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A