Evropské auto roku zná své finalisty. Škoda Fabia nepostoupila

Jan  |  15. 12. 2014 15:08

Škoda Fabia je nudná,slabý průměr,zato držím palce Renaultu- Twingu,to je držák

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  15. 12. 2014 16:29

fandím Mondeu, aby se ukázalo, jak jsou tyto ankety absurdní, nesmyslné a nejspíše zkorumpované.

Odpovědět  |   | 
Gant  |  15. 12. 2014 16:36

Jen by mě zajímalo kde asi udělali soudruzi ze Škodovky chybu!??? To bude zase v álejích nabl.to!!!

Odpovědět  |   | 

Mondeo!!!

Odpovědět  |   | 
G  |  15. 12. 2014 16:44

Jak je to možné že drtič všech českých žebříčků ŠKODA nepostoupila? Vůbec tomu v té Evropě nerozumí....

Odpovědět  |   | 

A do roka a do dne podobný výsledek i Superb!!!

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 12. 2014 20:50

Pokud musí být vlajková loď koncernu VW opravdu "zviditelněná", což se postupem do finále Passatu povedlo, tak přece za rok nesmí toto vlajkovou loď zastínit (a ohrozit její prodeje...) nějaký Superb. Podle fotek zkoušeného a maskovaného Superba je vidět, že Kabaňova krásná studie Superba bude v praxi vypadat "poněkud" jinak... Asi už vedení VW jistí, aby pozice Passata nebyla ohrožena. Na druhou stranu jeden krásný koncernový sériový model střední třídy k uspokojení případné chuti koupit si zrovna něco od hezkého od VW naprosto stačí. Passat je krásná klasika (i když ta Kabaňova studie měla lepší šmrnc...) a navíc je u koncernu VW ještě možnost Audi... V Česku ale Superb určitě vyhraje, takže Fandové "české" značky Škoda nezoufejte, za rok budete slavit na národní úrovni.

Odpovědět  |   | 
duckdebill  |  18. 12. 2014 12:30

Presne tak, po predstaveni studie kdosi napsal, ze uz superb videl a ze je to jenom nafoukla oktavka a do studie to ma daleko. Tehdy jsem si myslel, ze je to jenom kec, ale s postupem casu a postupnym uvolnovanim maskovanejch fotek vypada, ze ten dotycnej mel (bohuzel) pravdu.

Odpovědět  |   | 
onlytruth  |  15. 12. 2014 18:20

samozrejme Ccko :)

Odpovědět  |   | 
Hat  |  15. 12. 2014 18:28

No nedá se nic dělat, tak si musíme vykouzlit to nejlepší a nejkrásnější auto našeho venkova!

Odpovědět  |   | 
ello  |  15. 12. 2014 19:07

MB C

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 12. 2014 19:31

Fabia III není lepší ani výrazně levnější (pokud vůbec) než 5 let staré faceliftované Polo, takže není důvod, aby tam byla. Stejně tak Superb III. Co je pro Renault Dacia, to je pro VW Škoda. Neříkám, že je to špatně, ale na COTY, kde se vyžaduje určitá technologická úroveň na úrovni (resp. nad úrovní) doby nemají s autem, co je stále ještě i na PQ25, co pohledávat. Za rok bude nové Polo a nová Ibiza a ty budou úplně jinde než lowcostová Fabia III (rozdíl asi jako mezi Golfem 7 a Golfem 4). Stejně tak Superb III. Viděli jste interier? Koncernová 90tá léta hadr...

Odpovědět  |   | 
Francois  |  15. 12. 2014 20:39

Cactus jede!!! Držím mu palce... 😊😊😊

Odpovědět  |   | 
Jan Švarda  |  16. 12. 2014 05:45

Nová Fabia je sympatické auto, nevím ale proč by mělo patřit mezi deset nej. A navíc u nás to nebude nejvyhledávanější, konkurence v kategorii je obrovská, naši motoristé si ale už zvykli na kompakty.

Odpovědět  |   | 
Jirgi  |  16. 12. 2014 08:38

BMW řady 2 Active Tourer - nenabízí nic extra oproti konkurenci (bohužel ani jízdou), "revolucí" tak zůstává pouze v rámci Mnichova. Určitě ne.
Citroën C4 Cactus - příjemná novinka a oživení třídy, přál bych mu TOP3.
Ford Mondeo - první ojetina ve finále ankety, už to je pro Ford dostatečný úspěch.
Mercedes-Benz třídy C - jízdně hodně povedené a interiér naprosto mimořádný oproti všemu ostatnímu ve střední třídě. Tak to v D3 chodí, že nejnovější přeskočí ostatní o půl třídy a Céčku se to opět povedlo.
Nissan Qashqai - nezkusil jsem, tak nevím zda bohužel nebo bohudík.
Renault Twingo - díky koncepci jedno z nej řešení do města, delší cestování ale hitparáda není.
Volkswagen Passat - král prostoru a rozměrů, ve vyšších rychlostech i příjemný podvozek a řízení. Ve všem ostatním ale výrazně za Céčkem a v nízkých rychlostech vyloženě špatný (hluk motoru, netlumení nerovností). Samostatná kapitola jsou jízdní asistenty, kterým to nejvíc sluší na papíře, ale v praxi ve wolfsburgském provedení fungují až nepříjemně.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  16. 12. 2014 13:14

Hezký popis, ale vlastní názor z toho nelze vyčíst.
Z mého pohledu Cactus a Twingo, ostatní je "dle očekávání". Mondeo tam snad ani nemá co dělat.

Odpovědět  |   | 
Artur  |  16. 12. 2014 16:47

Co si to dovolili, jak to, že tam nebude Fabia - to si teda dovolili. Už jste si páni novináři vyvěsili černou vlajku? Škodofka asi málo namazala, když nepostoupil takový etalon třídy a nadčasový design......a další novinářský plky.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  16. 12. 2014 20:59

Ono se to dožene na národní úrovni v Česku a už určitě čeští novináři podporovaní PR z Boleslavi připravují test, kdy Fabia svým komfortem porazí Bentley. Když ne v reálu, tak alespoň "parametrem", kdy novináři použijí v tabulce "komfortní" "koeficient" přepočítaný na celkovou cenu vozu s pověstným konstatováním: "A to se opravdu vyplatí - opět Fabia nejlepší".

Odpovědět  |   | 
jansva  |  18. 01. 2015 08:35

Ono není divu, že se nová Fabia nezařadila. je to hezké auto, ale tak pozoruhodné není. To spíš, když vyšel Rapid, tak ten poutal větší zájem.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 193 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A