"Škoda je letos bez šance". Upřímně mě překvapuje, že s tím, čím Škoda každoročně přispívá vůbec kdy šanci měla. At se to líbí nebo ne, fakt je ten, že prostě Škoda nemá v obrovské světové konkurenci absolutně šanci ani s jedním modelem svého současného portfolia. Motorově nenabízí nic, co by mělo upoutat, karosářsky nenabízí nic, co by mělo upoutat. A co se týče cen, přestože se snaží v zahraničí (a ne doma) bejt levnější, než konkurence, ty prodeje jsou stále slabší aslabší. Čínskej trh je "out", ruskej taky. Za dva roky převálcuje Škodu levná Dacia a čínani.
Škoda samozřejmě nikdy šanci na auto roku neměla, ale dostávala se pravidelně do finále. Na ten totální vrchol jí chybí skutečný inovace, něco, čím by posouvala průmysl dál. Od toho ale taky na světě není. A to, co má dělat, dělá skvěle.A mimochodem, i v ČR patří spíš k levnějším značkám, momentálně třeba vše od PSA je dražší, než srovnatelný škodovky. Renault už taky není cenovej zázrak, a Dacie se zase nechytá kvalitou a konstrukcí. Japonci jsou pořád cenově o pořádnej kus výš.O tom, jak levná Dacia bude válcovat Škodu, jsem četl od chvíle, kdy vyjel první Logan. A stalo se co? Stalo se hovno, protože na rozdíl od diskutérů kupci nejdou jen po ceně.
A to EU nabádá šetřit !Přitom automobilky nabízejí stále větší a těžší " monstra ", místo úsporného lidového vozítka/automobilu - praktického a motorem, který něco vydrží.
A to "lidový vozítko" si někdo koupí? Ani jako druhý auto do rodiny to nechtějí, proč by to tedy někdo vůbec vymýšlel?
Ať to zkusí a uvidí se.
Se současnou legislativou za nějakých třista tisíc? To už si rozumnej člověk koupí pořádný auto a ne minivozítko.Mě pořád nepřestává fascinovat ta naivita lidí, který si myslí, že jim někdo vyrobí funglovku za pár kaček.
Mnoho komponentů do aut se vyrábí velkosériově, lze používat do mnoha typů. Nemusí mít tento výrobek vše jenom svoje - chudáci opraváři.
A proto i všechny malý auta stojí ke třem stům tisícům, bez ohledu na to, jak oholený sráče to jsou. Protože prostě s evropskou legislativou to líp a levněji nejde.
Řeč je do dvou set tisíc.
Kde je řeč o dvoustech tisících?
Koukám, že základním předpokladem pro úspěch v této anketě je to, že auto musí být SUV, ideálně elektrické. To je skoro na blití...
Může mi někdo vysvětlit jak tam může být ten převlečený Peugeot od Jeepu když s ním ještě nikdo nikdy nejel????? Nerozumím proč tam není třeba Civic nebo Sportage. . . .
Tak to je jasné, bude to s náskokem ID. Buzz.
Nojo ale i Harry to pochválil.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.