Evropským Autem roku 2021 bude jeden z těchto vozů! Šanci má i Dacia Sandero

35 komentářů

Kuk Vykuk
26. prosince • 17:10

A hele ropáci si zase volej trakař v Evropský šaškárně roku. :-D:-D:-DB-]

kari zklamal jsi mě
22. prosince • 20:43

kari zklamal jsi mě, myslel jsem, že jsi důslednější a preciznější a ty tu celý den ani nejsi, jseš jenom další trochu lepší čecháček bohužel

curry
22. prosince • 21:00

Vánoce
Klídek
Volno
Chlast
Sex
Jídlo

kari zklamal jsi mě
22. prosince • 21:30

jo já vím :-D ale nebývals takový průměrný a hovořili za tebe dříve činy - zavřené fórum pod články na autoforum :-D:-D

JK
22. prosince • 17:41

Za mě Sandero, nebo Defender, ale vyhraje to ID3. Ne že by bylo dobrý, ale nebude se vybírat dobré auto, ale ideologicky správné auto. Sandero by dávalo smysl jako signifikantní odkaz na dobu, ve které vyhrálo a Defender jako vitězství nenásilné evoluce nad ideologickou "revolucí". Ale uvidíme.

LumírTGA
23. prosince • 18:37

Já bych to i Sanderu přál. Jestli je to takový zázrak nevím, ale minimálně jde svojí a férovou cestou. Právě slogan "simply clever" mi k němu pasuje nejvíc. Jako auto bez kurvítek co si na nic nehraje. Defík má zajímavý image, dokonce se mi i celkem líbí a je dost originální, ale podle mě tolik nepřináší, takové třpytí se to, ale zlato to není.

EU
22. prosince • 17:54

Vyhraje EU

Hustodrak
22. prosince • 13:28

Clanek jsem nečetl, ale myslím, že dacia šanci nemá. Opravdu není lepší než Octavia.

pacho
22. prosince • 14:46

corona robí svoje.

)!(
22. prosince • 13:56

Hlava tě bolí už dlouho, že???

🚗
22. prosince • 10:51

🐎🐪🐫🐂🐘🐃🐏🦒🐓🐔🐣🐤

..
22. prosince • 10:42

kde je to smradlavé kari..?

Vóša
22. prosince • 8:05

Já tady chci článek o Škodovce a chci k němu napsat předvánoční i na mne megaodporný příspěvek.
To říkám já, z boží vůle Škodobijec č.1.

LumírTGA
23. prosince • 18:32

Vóšo ,ať imaginární nebo pravý, co chcete Vy je vcelku jedno.:-D Za mě jste nadělal dost vylomenin ať v traktorárně nebo Hnůjdajce. Takže raději běžte, prosím, pomoci paní s úklidem nebo vánoční večeří, budete po dlouhé době alespoň někde přínosný.;-)

.
22. prosince • 8:32

A z vlastní vůle zde blb číslo jedna.

Vóša
22. prosince • 10:04

Drž ústa Škodomile !

Michal2
22. prosince • 10:36

Ibizu i passata jsem měl a když vše vydrží bez poruchy +10let tak za 20let co jezdím moc střídat nemusím.Octa3 ta než se rozpadne bude i O5..

Vósa
22. prosince • 11:58

Už i Číňani zjistili co je Škodovka za předražený hnůj...ty jejich současné prodeje v Číně mi vyvolávají takové příjemné pocity.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
/\/\/\/\/\/\/\
22. prosince • 12:32

Hnůj je jen jeden a to Hnůjdaj .
Ale s temi jsi zkrachoval,co
Skodovka te nechtela
Tak to jsi asi v prdeli

Vósa
22. prosince • 16:19

Do Škodovky bych nastoupil jen za jediným účelem, abych toho tam natahal dost na to, aby tam potom už bylo jen jednou parádní jezero...Jestli jsi rybář, tak mi pak můžeš dodatečně poděkovat... Zlo je jako plevel, to musíš vytrhnout i s kořenem a Škodovka je megazlo...

Janosik
22. prosince • 16:40

Ale ,ale. to je zlosti.
Skoda porad lepsi nez Hyundai.
A MOZNA ,ZE TRETI MOZNOST TI UDELA RADOST.
Do Kolina,makat pro Toyotu , 400 Indu je potreba privezt ,protoze nejsou lidi.
Tohle by mohlo vyjit

Vósa
22. prosince • 20:01

Asi se přihlásím jako zdravotník pro očkování ve Škodovce... Wolfgang Gerhard mi bude vzorem...

curry
22. prosince • 20:59

Hlavne se přihlaš v nemocnici na psychiatrii.

Vósa
23. prosince • 9:33

pro tebe mám očkování proti Viru 12HTP...

curry
22. prosince • 20:59

Hlavne se přihlaš v nemocnici na psychiatrii.

Vóša
22. prosince • 15:47

Do roka a do dne...to už v Čechách jednou bylo...tak uvidíme kde bude za rok ten Boleslavský hnůj...

Simply clever
22. prosince • 15:52

Ve Kvasinách bude a v Tobě to ku.ewsky kvasí.
Ať nepraskneš zlostí zkrachovalý hnujdajisto.

Michal2
22. prosince • 8:20

O4Rs je za dobrou cenu rikalyr na garáž.tv

petr r. (petrumr)
22. prosince • 7:22

je tam dost dobrých aut, ale myslím, že fiat tam nebude, protože má velký příplatky za bezpečnost, kde třeba yaris to má v základu. Uvidíme co tomu řekne nový majitel PSA. Favorit do užšího výběru je tedy toyota yaris, bude vybrán pro safety senze, nízkou spotřebu i CO2 i to, že v zácpách když klimatizuje nemusí běžet spalovák.

Michal2
22. prosince • 7:34

Sice je vše ohledně bezpečnosti v sérii u yarise ale taky stojí 500tisíc základ hybrid.Za to může být full nižší střední znáš to I30 1.4t.Už máš objednano nebo pořád sníš?

Joe Doe
23. prosince • 21:13

Zakladny Yaris hybrid stoji 460 tisic.

petr r. (petrumr)
22. prosince • 8:56

já ještě prostě nevím, v práci jsme otym debatovali, dvě auta mám a jestli nepočkám na cross. výbavu yaris už mám vybranou a selection style, níže nepůjdu. Když se podíváš na ceník fiata-třeba panda a doplníš co má yaris, tak cena je stejná a ten yaris v hybridu je fakty stíhačka. Zkoumám ještě závěs-u toyoty 14tkč a jestli lze dodělat jak jsou firmy, zatím nic nemají. I30 má turbo a je velké do města, každý den najedu tak min. 16km a bez hybridu auto nechci a ani mildhybrid. Kolega(dva) taky chcou kupovat, jeden hybridní rav4- svezl jsem ho a druhý bud tucsona nebo sportage a říká ted když otevřeli autosalony se mě tam nechce a zase je mají zavírat. Já budu kupovat skladovku, třeba jak jsem objednával fabiu, tak jsem dvakrát volal a měnil kola a sedadla, u yarise je to daný výbavou a akorát mě vadí, že tam není střešní okno.

Michal2
22. prosince • 9:37

Nerohoduj se a ber pokuď bude skladem.Nedá se půjčit?jako 555-580 za premiére edition je docela ceníková pálka za malé auto.Jiná výbava jsou jiná sedadla a střešní okno nebude vrzat když není ne :)

petr r. (petrumr)
22. prosince • 11:33

nepůjčuji si nikdy, peníze mám, ale srovnej si výbavu selektion a tu edici-kola stejný, sedadla taky, dvoubarevný lak bez příplatku je jiný odstín a není bílá perlet- tu chci aby se to hodilo k bílému grandovi a černé Z4, akorát je tam navíc dobíjení telefonu-ten nemám, dobíjím po drátě, zrcátko jak v ravce a jak se to promítá na sklo a to je jediný hybrid, kde vidíš otáčkoměr. Co když bude edice jak to začnou vyrábět v kolíně?

Doporučujeme

Články odjinud