Evropské Auto roku 2021 jde do finále! Sandero neprošlo, vyhrát může i Octavia

sorpersa  |  08. 01. 2021 10:09

No ja to vidím na Octavia/C4/VW...ale z tých 3 si to zaslúžia všetky

Odpovědět  |   | 
Hejhulak  |  08. 01. 2021 20:27

Oktáva určitě ne tuctové nezajímavé a všude vidící firemní auto.za mne Yaris.

Odpovědět  |   | 
k22  |  08. 01. 2021 10:24

Sandero sice neprošlo, ale v prodejích všem "vítězům" natrhne zadek...

Odpovědět  |   | 
PavelU  |  08. 01. 2021 11:35

A v rychlosti rozkladu taky...

Odpovědět  |   | 
k22  |  08. 01. 2021 12:06

Ty už máš s novým Sanderem zkušenosti? Tak sem s nimi...nebo jen kydáš hnůj?

Odpovědět  |   | 
 |  08. 01. 2021 14:53

hnujdaj má a proto závidí

Odpovědět  |   | 
joe  |  08. 01. 2021 15:07

Hnůj je potřeba...

Odpovědět  |   | 
 |  08. 01. 2021 10:27

Bude zrušeno pro námitku od Hyundai - Kia .
Nejlepší auta na celém světě jsou přece jedině od nich a všichni na celém světě musí k psychologovi, protože nevolili Hyundai - Kia.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2021 11:14

Na psychologa jsi tady zralý asi jen ty, podle toho, co píšeš.
Z mého pohledu jde o naprosto zbytečnou soutěž, tak jako všechny národní soutěže o auto roku. Nikdy bych podle nějaké takové soutěže auto stejně nevybíral, ani k tomu při výběru nepřihlížel.

Odpovědět  |   | 
Komunista Mirek  |  08. 01. 2021 11:18

Táhni .
Jsi odporný hnus.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2021 18:47

Ty tady ještě opruzuješ, komunisto?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  08. 01. 2021 18:55

Tak napiš odkud tě vykopli, že tě to tak sere.

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 01. 2021 18:25

Článek je ze 14. srpna 2017. Nic staršího jsi nenašel?

Odpovědět  |   | 
/;\  |  08. 01. 2021 19:05

Jeden z mala krasnych pripadu a na roku nazalezi . Jeho chovani se jen zhorsuje.
Dnes se znemoznil sprohlasenim o spolupraci s Apple
Musel zpravu dementovat a dvakrat menil prohlaseni, ubohy to hyundai - fiasko celosvetove,
Uzil jsem si zdejsi zverejneni osobne .
Ja vam otevru oci ,vy zaslepenci

Odpovědět  |   | 
ID.3  |  08. 01. 2021 10:46

VW už je v takové prdeli a v takové dluhové pasti, že pár milionů na úplatky aby vyhrál ID.3 už je kapka v mořit.
Ikdyž zrovna ID.3 je totálně nedodělaný zmetek.

Odpovědět  |   | 

Pro mě je autem roku jednoznačně Sandero 2021 74kW LPG za 290 tisíc Kč.

Skvěle vypadá, 74kW na 1200kg je naprosto vyhovující, ergonomicky dotažený interiér vypadá lépe než u "moderních" sociálních elektromobilů s mastnými tablety.

Za mě jednoznačně auto s nejlepším poměrem užitné hodnoty a ceny. Je logické, že tohle nemohlo projít. Tohle plivnutí do obličeje dojčladnu, který se utápí v ideologickém elektrobahně, se nemůže líbit.

Příspěvek byl 2× upraven, naposled 08. 01. 2021 10:58

370Z Black Edition, Caterham Seven 420S, Land Cruiser 200 V8, Superb 206kW L&K

Odpovědět  |   | 
 |  08. 01. 2021 10:58

Pán bazarista.
zdravím

Odpovědět  |   | 
-x-  |  08. 01. 2021 11:17

A ty jsi zase nezaléčený imbecil co se snaží někoho nasrat. Nemáš komu co vyčítat.

Odpovědět  |   | 
 |  08. 01. 2021 11:20

Pozdravit se nesmí?

Jsi normální?
Určitě né.
Blázen jakýsi .......

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  08. 01. 2021 13:39

Naprostý souhlas!

Odpovědět  |   | 
kolben parazit  |  08. 01. 2021 16:34

Kolben,prej si falesny hrac a parazit.
Proc krades
Runner42 je kdo teda

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  08. 01. 2021 14:57

DK sandero komfort 315+paket komfort jako minimum.Za 290 to je bez klimy i bez bluetooth.

Odpovědět  |   | 
-x-  |  08. 01. 2021 11:15

Vidím to buď na C4, Yaris- inovativní design nebo ID.3 za elektriku. Octávia to nebude. Není na ní nového vůbec nic.

Odpovědět  |   | 
Rejpal  |  08. 01. 2021 12:49

Doufam, ze to nebude C4 - mohlo by to zvysit cenu a poptavku.
Verim, ze to bude C4 - ta inovace je tam vyrazna.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  08. 01. 2021 13:42

Jako fanda Škodovek musím bohužel opakovaně konstatovat, že O4 se mi absolutně nelíbí. Je to naprosto tuctový, zaměnitelný a nejméně vydařený model v řadě. Škoda Kabaně. Ta jeho náhražka bohužel ještě nic kloudného nevyplodila a bojím se, že už ani nevyplodí.

Odpovědět  |   | 
joe  |  08. 01. 2021 15:09

Já jím byl, už dávno nejsem ale souhlasím, tak hnusnej čumák aby člověk pohledal, vždy se u toho chtě nechtě musím zastavit a zírám na to...

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  08. 01. 2021 16:54

Ona se musí i správně nakonfigurovat.Světlá barva nebo ňáká jiná pěkná a hlavně ne tmavá a k tomu sportovní podvozek ala černý doplňky.Ale octu si nepořizujem kvůli vzhledu a jízdním zážitkům v zatáčkách.Mám O3 lift a do nové bych šel ale ta cena co v mé konfiguraci je +700tisíc to už nedám(leda akční verzi za 550 tam ale pár věcí schází).Focus,corolla,mazda 3 stejná cena kolem 700.Kia ca 600 a Hyundai přes 500 a vše s dynamikou +-150koní.Ještě levnější golf by šel.Ten Citroen C4 vypadá dost dobře ale taky 600plus

Odpovědět  |   | 
Maniak  |  10. 01. 2021 22:16

A kvůli čemu se vlastně ta octavia pořizuje, když v tom není vzhled ani podvozek?

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 22:38

Duvodem je kufr na mrazak s telem protivne tchyne

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  09. 01. 2021 11:51

Co furt máte s tím Kabaněm, vždyť to byla reklamní figurka. Krychle, kvádr osekaný do hranata, nic jiného, natož zázračného, nevymyslel. Když odešel tak echt praví znalci vyprávěli jak ten jeho vliv na design bude vidět ještě celá léta, jak dlouho je pryč ? A navíc, od dob jeho návrhů se mi Škodovky líbily míň a míň, až jsem koupil jinde.

Odpovědět  |   | 
Maniak  |  10. 01. 2021 22:21

Pravda, ty hrany nic až tak atraktivního. Mám octavii dvojku a sledoval jsem, co koupím, sledoval jsem trojku, ta mne neoslovila, po faceliftu nepřicházelo vůbec v úvahu, čtyřka o trochu lepší, ale zase ta cena. Tak jsem dokonce vzdal liftback a koupil hatchback jinde.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  08. 01. 2021 11:49

Pokud tam není Honda Jazz, tak zbytek jsou to pouze šedivé myši. Co je na nich inovativní ve srovnání s hybridem od Hondy ? Všechno jsou to staré krámy, včetně Yarisu, který je pouze faceliftem minulé ganarace.

Odpovědět  |   | 
 |  08. 01. 2021 12:07

Hybrid od Hondy je na úrovni Toyoty 2010.
To je fakt .

Odpovědět  |   | 

Yaris je faceliftem?? probůh člověče tam je vše nové včetně motoru i hybridní převodovky. Jazz má technologii z roku 1936.Jazz nebrat, ty dvě spojky, které se pořád spínají nemají moc velkou žívotnost ve městě.

Odpovědět  |   | 
M  |  09. 01. 2021 15:16

Trochu osvěty. Yaris dostal 3v/1.5l, 68kW. Jazz má 4v/1.5l, 72kW. Planetová převodovka Toyoty je v principu 20 let stejná. Jazz má jednu spojku, která zapíná a vypíná jednou v celém rozsahu rychlosti. Spojky standardního automatu spínají 5x,6x nebo 8x častěji-Jazz má jediný stálý převod, elektromotor je přes ten převod spojen s koly stále. Po městě spojka nic nedělá. V princípu je to dieselelektrická lokomotiva, ale na komfort jízdy nedosáhnou ani prémiovky. Je to rozhodně špička mezi hybridy. Komfortní jízda, komfortní prostor, 10 airbagů a spotřeba ve městě 2.5-3.5 litrů podle stylu jízdy.

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 17:19

Ty jsi ale poradny d..b...l
Honda je pozadu a venuje se spatne technologii,tak jako si Mazda neda pokoj s Wankel motorem
Prestan se ztrapnovat,to nema uroven a technicky je to uplne mimo.
Dej si kaficko,pokud nejsi jen pubertak,ktery si hraje bez dovoleni rodicu

Odpovědět  |   | 

toyota je v principu stejná, ale yaris má IV generaci hybridu, elektrika ti pomáhá nebo jede do 130.- tak máš 85kW. Má chlazenou baterii. Honda to má stejný jak motorák od tatry z roku 1936. Jazz ve skutečnosti je líná mrcha, ten výkon je motorově, ale ve městě to jede na elektriku, při vyšších rychlostech spojka odpojí elektrogenerátor a jde to spalovák-kola a tím pádem tomu už elektrika nepomáhá. A má CO2 nad 100g!!!! tohle by se mělo v eu zakázat.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  10. 01. 2021 10:40

Opět mimo, CO2 Hondy 84g/km, spojka nevypíná generátor, ten je spojen stále s motorem,
100 za 9.4s.Do 70km/h pouze elektromotor 80kW, 70-120 pohání motor+ elektromotor, stále může dobíjet baterku, od 120 do maxima elektromotor. Na spotřebu a CO2 Toyoty stačí mrknout na ofic.stránky. Z hlediska prostoru a výkonu je konkurenci pro Jazz Corolla, ne Yaris.

Odpovědět  |   | 
Michal2  |  10. 01. 2021 20:18

M v topspeedu měli do 7km v městě u yarisu hybrid spotřebu 7l teda větší než obyč 1.5 a až pak to šlo dolů.No měli pod nulou teplotu.

Odpovědět  |   | 
JK  |  08. 01. 2021 12:38

Za mě Defender, protože je výbornej. 500 protože je to pěkný a zajímavý autíčko do města, ale letos je pro mě vítěz malé japonské překvapení - Yaris. Je nezvykle koukatená na poslední šílenosti od Toyoty, ale hlavně slušně udělaná a ve verzi GR to vypadá na velmi mnoho zábavy.

Odpovědět  |   | 
Helmut von Wolksburg  |  09. 01. 2021 14:41

Za mně defendr ale 2mega,kde krást a nevzít?

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 15:44

Jde vzít a nekrást

Odpovědět  |   | 
Helmut von Wolksburg  |  09. 01. 2021 16:41

Když už tak (kde)

Odpovědět  |   | 
/;\  |  09. 01. 2021 16:53

Nikoliv
Jde vzit a nekrast
Napriklad pujcka na auto, leasing , pronajem s odkupem po 2 mozna 3 letech. je mnoho zpusobu .
Takze klidek VW lover . Mimochodem,brzky bankrot je nemine
P.S. Wolfsburg a ne Wolksburg
A pokud jde o vtip,tak je hodne plytky a nedomysleny

Odpovědět  |   | 
Helmut von Wolfsburg  |  10. 01. 2021 19:41

Wol-k-sburg (f) asi moje chyba je. Půjčku neuznávám sprostý slovo jest,leasing 70% akontace + 36 měs. a sem zase doma - kde vzít a...Bankrot VW nevím,nevím (ze všeho se náckové vylížou) to spíš ŠKODA bude 2 Detroit a Bolka (MB) bronx, nejlépe vykoupit a osamostatnit motory se dají koupit i jinde.

Odpovědět  |   | 
/™\  |  10. 01. 2021 21:08

Tak takhle blbi fakt nejsou. A zadna klauzule ve smlouve o moznem vykoupeni urcite neni,tomu neverim.
A o tech pujckach a leasingu mate castecne pravdu.
Nekdo ale leasing odepisuje ,takze vlastne je to jedno,komu ty prachy vrazi do chrtanu.

Odpovědět  |   | 
Helmut von Wolksburg  |  09. 01. 2021 16:50

Když už tak (kde) a omluva za chybějící E (defender)

Odpovědět  |   | 
Medved  |  08. 01. 2021 12:42

A Škoda Octavia vítězi napříč všemi kategoriemi, nejlepší v kategoriích kombi, sportovní, teréní, prostorná, úsporná, reprezentativní, hybridní.

Odpovědět  |   | 
 |  08. 01. 2021 12:45

Takhle ožralý v tuto dobu!??

Odpovědět  |   | 
Maniak  |  10. 01. 2021 22:58

Omyl, je to zjevně recesista.

Odpovědět  |   | 
JK  |  08. 01. 2021 13:01

Když koukám do té galerie, tak je šílený, jak Octavia rychle vizuálně zastarala. Vypadá to jak 7 let starý model, který již netrpělivě vyhlíží nástupce.

Odpovědět  |   | 
moje jmeno  |  08. 01. 2021 13:43

Nezastarala! Vypadá tak od samého začátku...

Odpovědět  |   | 
Abc  |  08. 01. 2021 14:08

Také se mi nelíbí, ale zastaralá není ani náhodou.

Odpovědět  |   | 
JK  |  08. 01. 2021 16:47

Řeč je pouze o designu, nikoli o autě jako celku. A design "zastarale" působí ve smyslu okoukanosti, fádnosti, tvarosloví. Je to dáno i faktem, že působí jako tvarový mix současné Fabie a Superbu, které jsou na cestě již poměrně dlouho a wow efekt je dávno pryč. Nová Octa prostě nevypadá jako nová, ale jako auto, které je v portfoliu nějaký čas a nový impuls se teprve chystá. Tak jak se mi "trojka" zdála jako zjevení, že něco takového vzešlo z Bolky, tak čtyřka je vizuálně absolutní zklamání. To auto se prostě vůbec nepovedlo ani neposunulo.

Odpovědět  |   | 
simson33  |  08. 01. 2021 14:07

Nenapadlo by mě, že to někdy napíšu, ale já bych za auto roku 21 volil Hyundai Tucson. Design přináší výrazně moderní prvky jak v exteriéru, tak v interiéru, motorizace jsou jak klasické (benzínové a naftové), tak nové (MHEV, HEV, PHEV), cenově se pohybuje v přijatelných mezích...

Odpovědět  |   | 
 |  08. 01. 2021 14:59

Ano?
Debilnich ledek v předu jak nasráno ale světla dole v nárazníku to je krásná vietnamská tržnice.
Vzadu to je ještě horší, blinkry žárovka úplně dole v nárazníku ,kde to není v provozu skoro vidět.
Vnitřní prostor omezuje středový tunel neskutečně,hnus.
A materiály produkčních vozů můžou Dácii jen závidět.
Neskutečná plečka,tenhle tvůj Tuc.
Hnus a ostuda,to je asi tak všechno

Odpovědět  |   | 
xyz  |  08. 01. 2021 14:37

Takáto anketa nemá zmysel a žiadnu vypovedaciu hodnotu, pokiaľ nebude rozdelená do kategórií. Kto chce malé auto, bude porovnávať Yaris, Clio, Fabiu a kto chce O4 bude sa pozerať po úplne iných autách a nejaký Yaris ho nezaujíma. Porovnáva sa Defender a Sandero. Cena teda nie je podstatná. Kde je potom Mercedes triedy S ? Všetci chvália Yaris GR pre jeho jazdné vlastnosti a aká je s ním úžasná zábava. Vedia ale navrhnúť možnosti v reálnej premávke kde by sa dali jeho "zábavné" vlastnosti naozaj využiť ?

Odpovědět  |   | 
JK  |  08. 01. 2021 21:21

To je nesmysl, auto roku nepotřebuje kategorie. Prostě se vybere něco podle trendu a chuti jako vždy. Pokud se dobře postaví auto v poměru výkon cena, tak může vyhrát stejnědobře jako unikátní kusové coupé. Proč ne. Je to jen taková "miss auto" nic zásadního pro rozhodování při nákupu auta. Co se týče S klasse, tak nová generace za mě slevila v řemesle a šla po efektu. Zase bude ve třídě luxusní až po strop, ale interiér je hnus, dotykové ovládání na volantu blbost a tak nějak je z něj cítit, že Mercedes přestává být ten, kdo trendy diktuje a zařazuje se na seznam těch, co je pouze přejímají. No a projet se po lesní okresce trochu svižněji v GR můžete aniž byste musel rovnou pálit přes 200, to si zajedete na okruh. Když máte nad ránem volnou cestu a nejste za volantem úplný mamlas, tak nevidím problém si udělat radost ve dvou třech zatáčkách.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 01. 2021 17:20

Embéčka jsem nikdy nemusel , ale octa se mě osobně líbí. Myslím ale že c4 je móóc dobrá

Odpovědět  |   | 
Jim  |  08. 01. 2021 17:22

Ochcávia nemá šanci. Bude to Yaris.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  08. 01. 2021 17:25

Tak uvidíme, kdo víc nasype

Odpovědět  |   | 
\;/  |  08. 01. 2021 17:43

ID.3
EU zauraduje a
VW uplati kohokoliv ,nema jinou sanci ,nez se alespon ohanet nejakym titulem.
Sice je to zbytecne,protoze sam sobe zvolil cestu zahuby ,ale jeste ma zaskuby pred smrti a bude se snazit alespon na nejakou chvili jste zit.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  08. 01. 2021 18:29

Tipuji ID 3, ale doufám že to tak nebude. Ta neskutečná ostuda co s tím byla. Ale aspoň by se ukázala ta absurdnost dnešní doby!

Odpovědět  |   | 
Ram  |  08. 01. 2021 22:13

Můj osobní názor je ten, že auto roku ten titul nevyhraje ale koupí si ho. Nazdar

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST VW Arteon Shooting Brake 2.0 TDI DSG R-Line: Styl a komfort především

VW Arteon SB 2.0 TDI/147 kW

Že model Arteon dorazí také v provedení kombi, Volkswagen oficiálně potvrdil až loni v červnu. Shooting Brake působí takřka dokonale, ale je takový i ve skutečnosti?

17.  1.  2021 | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Subaru BRZ Final Edition: Devět let nás učilo tlačit na pilu. Teď už naposledy

Subaru BRZ Final Edition

Subaru již devátým rokem připomíná, že teď je ten správný čas na pořízení řidičského kupé za hodně dobré peníze. Kdo i letos zaváhá, nejspíš bude mít na nějakou dobu smůlu.

13.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 32 příspěvků
TEST Audi e-tron 55 quattro Sportback: Tichý a hodně nápadný žrout elektřiny

Audi e-tron 55 quattro SB

Audi e-tron jsme tu měli už předloni. Tenkrát jsme s ním vyrazili do Rakouska a zažili pár neočekávaných dobrodružství. Dnes tu máme elegantnější verzi Sportback. Do žádných akcích se ale nehrneme, mrkneme na jeho schopnosti hezky v domácích podmínkách.

10.  1.  2021 | Vladimír Kadera | 118 příspěvků

Nejčtenější články

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k životu. Poznáte, kde se improvizovalo?

Legendární Tatra T148 6x6 se vrátila zpět k…

I zmenšené modely reálných vozů si zaslouží pořádnou renovaci. Klasický náklaďák od Tatry je toho důkazem.

23.  12.  2020 | | 24 N/A
David Rusol
RenovaceTatraRetro
České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je extrémně vzácné, slaví 50 let

České kupé ÚVMV 1100 GT předběhlo dobu. Je …

Ne nadarmo se říká zlaté české ručičky. Možná to zní jako fráze, ale přísloví je víc než pravdivé. Přesvědčil se o tom i věhlasný italský designer Giorgetto Giugiaro, když na výstavě IEMA – Člověk a automobil v Praze spatřil v roce 1970 sportovní kupé ÚVMV 1100 GT.

25.  12.  2020 | | 104 N/A
Jindra Lasík
Sportovní autaRetro
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 79 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  12.  2020 | | 17 N/A
David Rusol
PolicieLuxusní auta
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat