Evropské Auto roku 2021 jde do finále! Sandero neprošlo, vyhrát může i Octavia

65 komentářů

Ram
8. ledna • 22:13

Můj osobní názor je ten, že auto roku ten titul nevyhraje ale koupí si ho. NazdarB-]

Michal
8. ledna • 18:29

Tipuji ID 3, ale doufám že to tak nebude. Ta neskutečná ostuda co s tím byla. Ale aspoň by se ukázala ta absurdnost dnešní doby!

Jim
8. ledna • 17:22

Ochcávia nemá šanci. Bude to Yaris.

\;/
8. ledna • 17:43

ID.3
EU zauraduje a
VW uplati kohokoliv ,nema jinou sanci ,nez se alespon ohanet nejakym titulem.
Sice je to zbytecne,protoze sam sobe zvolil cestu zahuby ,ale jeste ma zaskuby pred smrti a bude se snazit alespon na nejakou chvili jste zit.

Petr
8. ledna • 17:25

Tak uvidíme, kdo víc nasype

Petr
8. ledna • 17:20

Embéčka jsem nikdy nemusel , ale octa se mě osobně líbí. Myslím ale že c4 je móóc dobrá

xyz
8. ledna • 14:37

Takáto anketa nemá zmysel a žiadnu vypovedaciu hodnotu, pokiaľ nebude rozdelená do kategórií. Kto chce malé auto, bude porovnávať Yaris, Clio, Fabiu a kto chce O4 bude sa pozerať po úplne iných autách a nejaký Yaris ho nezaujíma. Porovnáva sa Defender a Sandero. Cena teda nie je podstatná. Kde je potom Mercedes triedy S ? Všetci chvália Yaris GR pre jeho jazdné vlastnosti a aká je s ním úžasná zábava. Vedia ale navrhnúť možnosti v reálnej premávke kde by sa dali jeho "zábavné" vlastnosti naozaj využiť ?

JK
8. ledna • 21:21

To je nesmysl, auto roku nepotřebuje kategorie. Prostě se vybere něco podle trendu a chuti jako vždy. Pokud se dobře postaví auto v poměru výkon cena, tak může vyhrát stejnědobře jako unikátní kusové coupé. Proč ne. Je to jen taková "miss auto" nic zásadního pro rozhodování při nákupu auta. Co se týče S klasse, tak nová generace za mě slevila v řemesle a šla po efektu. Zase bude ve třídě luxusní až po strop, ale interiér je hnus, dotykové ovládání na volantu blbost a tak nějak je z něj cítit, že Mercedes přestává být ten, kdo trendy diktuje a zařazuje se na seznam těch, co je pouze přejímají. No a projet se po lesní okresce trochu svižněji v GR můžete aniž byste musel rovnou pálit přes 200, to si zajedete na okruh. Když máte nad ránem volnou cestu a nejste za volantem úplný mamlas, tak nevidím problém si udělat radost ve dvou třech zatáčkách.

simson33
8. ledna • 14:07

Nenapadlo by mě, že to někdy napíšu, ale já bych za auto roku 21 volil Hyundai Tucson. Design přináší výrazně moderní prvky jak v exteriéru, tak v interiéru, motorizace jsou jak klasické (benzínové a naftové), tak nové (MHEV, HEV, PHEV), cenově se pohybuje v přijatelných mezích...

8. ledna • 14:59

Ano?
Debilnich ledek v předu jak nasráno ale světla dole v nárazníku to je krásná vietnamská tržnice.
Vzadu to je ještě horší, blinkry žárovka úplně dole v nárazníku ,kde to není v provozu skoro vidět.
Vnitřní prostor omezuje středový tunel neskutečně,hnus.
A materiály produkčních vozů můžou Dácii jen závidět.
Neskutečná plečka,tenhle tvůj Tuc.
Hnus a ostuda,to je asi tak všechno

JK
8. ledna • 13:01

Když koukám do té galerie, tak je šílený, jak Octavia rychle vizuálně zastarala. Vypadá to jak 7 let starý model, který již netrpělivě vyhlíží nástupce.

moje jmeno
8. ledna • 13:43

Nezastarala! Vypadá tak od samého začátku...

Abc
8. ledna • 14:08

Také se mi nelíbí, ale zastaralá není ani náhodou.

JK
8. ledna • 16:47

Řeč je pouze o designu, nikoli o autě jako celku. A design "zastarale" působí ve smyslu okoukanosti, fádnosti, tvarosloví. Je to dáno i faktem, že působí jako tvarový mix současné Fabie a Superbu, které jsou na cestě již poměrně dlouho a wow efekt je dávno pryč. Nová Octa prostě nevypadá jako nová, ale jako auto, které je v portfoliu nějaký čas a nový impuls se teprve chystá. Tak jak se mi "trojka" zdála jako zjevení, že něco takového vzešlo z Bolky, tak čtyřka je vizuálně absolutní zklamání. To auto se prostě vůbec nepovedlo ani neposunulo.

Medved
8. ledna • 12:42

A Škoda Octavia vítězi napříč všemi kategoriemi, nejlepší v kategoriích kombi, sportovní, teréní, prostorná, úsporná, reprezentativní, hybridní.

8. ledna • 12:45

Takhle ožralý v tuto dobu!??

Maniak
10. ledna • 22:58

Omyl, je to zjevně recesista. :-D

JK
8. ledna • 12:38

Za mě Defender, protože je výbornej. 500 protože je to pěkný a zajímavý autíčko do města, ale letos je pro mě vítěz malé japonské překvapení - Yaris. Je nezvykle koukatená na poslední šílenosti od Toyoty, ale hlavně slušně udělaná a ve verzi GR to vypadá na velmi mnoho zábavy. ;-)

Helmut von Wolksburg
9. ledna • 14:41

Za mně defendr ale 2mega,kde krást a nevzít?

/;\
9. ledna • 15:44

Jde vzít a nekrást

Helmut von Wolksburg
9. ledna • 16:50

Když už tak (kde) a omluva za chybějící E (defender)

Helmut von Wolksburg
9. ledna • 16:41

Když už tak (kde)

/;\
9. ledna • 16:53

Nikoliv
Jde vzit a nekrast
Napriklad pujcka na auto, leasing , pronajem s odkupem po 2 mozna 3 letech. je mnoho zpusobu .
Takze klidek VW lover . Mimochodem,brzky bankrot je nemine
P.S. Wolfsburg a ne Wolksburg
A pokud jde o vtip,tak je hodne plytky a nedomysleny

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Helmut von Wolfsburg
10. ledna • 19:41

Wol-k-sburg (f) asi moje chyba je. Půjčku neuznávám sprostý slovo jest,leasing 70% akontace + 36 měs. a sem zase doma - kde vzít a...Bankrot VW nevím,nevím (ze všeho se náckové vylížou) to spíš ŠKODA bude 2 Detroit a Bolka (MB) bronx, nejlépe vykoupit a osamostatnit motory se dají koupit i jinde.

/™\
10. ledna • 21:08

Tak takhle blbi fakt nejsou. A zadna klauzule ve smlouve o moznem vykoupeni urcite neni,tomu neverim.
A o tech pujckach a leasingu mate castecne pravdu.
Nekdo ale leasing odepisuje ,takze vlastne je to jedno,komu ty prachy vrazi do chrtanu.

Marek
8. ledna • 11:49

Pokud tam není Honda Jazz, tak zbytek jsou to pouze šedivé myši. Co je na nich inovativní ve srovnání s hybridem od Hondy ? Všechno jsou to staré krámy, včetně Yarisu, který je pouze faceliftem minulé ganarace.

petr r. (petrumr)
8. ledna • 16:18

Yaris je faceliftem?? probůh člověče tam je vše nové včetně motoru i hybridní převodovky. Jazz má technologii z roku 1936.Jazz nebrat, ty dvě spojky, které se pořád spínají nemají moc velkou žívotnost ve městě.

M
9. ledna • 15:16

Trochu osvěty. Yaris dostal 3v/1.5l, 68kW. Jazz má 4v/1.5l, 72kW. Planetová převodovka Toyoty je v principu 20 let stejná. Jazz má jednu spojku, která zapíná a vypíná jednou v celém rozsahu rychlosti. Spojky standardního automatu spínají 5x,6x nebo 8x častěji-Jazz má jediný stálý převod, elektromotor je přes ten převod spojen s koly stále. Po městě spojka nic nedělá. V princípu je to dieselelektrická lokomotiva, ale na komfort jízdy nedosáhnou ani prémiovky. Je to rozhodně špička mezi hybridy. Komfortní jízda, komfortní prostor, 10 airbagů a spotřeba ve městě 2.5-3.5 litrů podle stylu jízdy.

Michal2
10. ledna • 20:18

M v topspeedu měli do 7km v městě u yarisu hybrid spotřebu 7l teda větší než obyč 1.5 a až pak to šlo dolů.No měli pod nulou teplotu.

petr r. (petrumr)
9. ledna • 19:37

toyota je v principu stejná, ale yaris má IV generaci hybridu, elektrika ti pomáhá nebo jede do 130.- tak máš 85kW. Má chlazenou baterii. Honda to má stejný jak motorák od tatry z roku 1936. Jazz ve skutečnosti je líná mrcha, ten výkon je motorově, ale ve městě to jede na elektriku, při vyšších rychlostech spojka odpojí elektrogenerátor a jde to spalovák-kola a tím pádem tomu už elektrika nepomáhá. A má CO2 nad 100g!!!! tohle by se mělo v eu zakázat.

Marek
10. ledna • 10:40

Opět mimo, CO2 Hondy 84g/km, spojka nevypíná generátor, ten je spojen stále s motorem,
100 za 9.4s.Do 70km/h pouze elektromotor 80kW, 70-120 pohání motor+ elektromotor, stále může dobíjet baterku, od 120 do maxima elektromotor. Na spotřebu a CO2 Toyoty stačí mrknout na ofic.stránky. Z hlediska prostoru a výkonu je konkurenci pro Jazz Corolla, ne Yaris.

/;\
9. ledna • 17:19

Ty jsi ale poradny d..b...l
Honda je pozadu a venuje se spatne technologii,tak jako si Mazda neda pokoj s Wankel motorem
Prestan se ztrapnovat,to nema uroven a technicky je to uplne mimo.
Dej si kaficko,pokud nejsi jen pubertak,ktery si hraje bez dovoleni rodicu

8. ledna • 12:07

Hybrid od Hondy je na úrovni Toyoty 2010.
To je fakt .

-x-
8. ledna • 11:15

Vidím to buď na C4, Yaris- inovativní design nebo ID.3 za elektriku. Octávia to nebude. Není na ní nového vůbec nic.

moje jmeno
8. ledna • 13:42

Jako fanda Škodovek musím bohužel opakovaně konstatovat, že O4 se mi absolutně nelíbí. Je to naprosto tuctový, zaměnitelný a nejméně vydařený model v řadě. Škoda Kabaně. Ta jeho náhražka bohužel ještě nic kloudného nevyplodila a bojím se, že už ani nevyplodí.

neodborník
9. ledna • 11:51

Co furt máte s tím Kabaněm, vždyť to byla reklamní figurka. Krychle, kvádr osekaný do hranata, nic jiného, natož zázračného, nevymyslel. Když odešel tak echt praví znalci vyprávěli jak ten jeho vliv na design bude vidět ještě celá léta, jak dlouho je pryč ? A navíc, od dob jeho návrhů se mi Škodovky líbily míň a míň, až jsem koupil jinde.

Maniak
10. ledna • 22:21

Pravda, ty hrany nic až tak atraktivního. Mám octavii dvojku a sledoval jsem, co koupím, sledoval jsem trojku, ta mne neoslovila, po faceliftu nepřicházelo vůbec v úvahu, čtyřka o trochu lepší, ale zase ta cena. Tak jsem dokonce vzdal liftback a koupil hatchback jinde.

joe
8. ledna • 15:09

Já jím byl, už dávno nejsem ale souhlasím, tak hnusnej čumák aby člověk pohledal, vždy se u toho chtě nechtě musím zastavit a zírám na to...

Michal2
8. ledna • 16:54

Ona se musí i správně nakonfigurovat.Světlá barva nebo ňáká jiná pěkná a hlavně ne tmavá a k tomu sportovní podvozek ala černý doplňky.Ale octu si nepořizujem kvůli vzhledu a jízdním zážitkům v zatáčkách.Mám O3 lift a do nové bych šel ale ta cena co v mé konfiguraci je +700tisíc to už nedám(leda akční verzi za 550 tam ale pár věcí schází).Focus,corolla,mazda 3 stejná cena kolem 700.Kia ca 600 a Hyundai přes 500 a vše s dynamikou +-150koní.Ještě levnější golf by šel.Ten Citroen C4 vypadá dost dobře ale taky 600plus

Maniak
10. ledna • 22:16

A kvůli čemu se vlastně ta octavia pořizuje, když v tom není vzhled ani podvozek?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
/™\
10. ledna • 22:38

Duvodem je kufr na mrazak s telem protivne tchyne

Rejpal
8. ledna • 12:49

Doufam, ze to nebude C4 - mohlo by to zvysit cenu a poptavku.
Verim, ze to bude C4 - ta inovace je tam vyrazna.

runner42
8. ledna • 10:56

Pro mě je autem roku jednoznačně Sandero 2021 74kW LPG za 290 tisíc Kč.Skvěle vypadá, 74kW na 1200kg je naprosto vyhovující, ergonomicky dotažený interiér vypadá lépe než u "moderních" sociálních elektromobilů s mastnými tablety.Za mě jednoznačně auto s nejlepším poměrem užitné hodnoty a ceny. Je logické, že tohle nemohlo projít. Tohle plivnutí do obličeje dojčladnu, který se utápí v ideologickém elektrobahně, se nemůže líbit.

Michal2
8. ledna • 14:57

DK sandero komfort 315+paket komfort jako minimum.Za 290 to je bez klimy i bez bluetooth.

moje jmeno
8. ledna • 13:39

Naprostý souhlas!

kolben parazit
8. ledna • 16:34

Kolben,prej si falesny hrac a parazit.
Proc krades
Runner42 je kdo teda

8. ledna • 10:58

Pán bazarista.
zdravím

-x-
8. ledna • 11:17

A ty jsi zase nezaléčený imbecil co se snaží někoho nasrat. Nemáš komu co vyčítat.

8. ledna • 11:20

Pozdravit se nesmí?Jsi normální?
Určitě né.
Blázen jakýsi .......

ID.3
8. ledna • 10:46

VW už je v takové prdeli a v takové dluhové pasti, že pár milionů na úplatky aby vyhrál ID.3 už je kapka v mořit.
Ikdyž zrovna ID.3 je totálně nedodělaný zmetek.

8. ledna • 10:27

Bude zrušeno pro námitku od Hyundai - Kia .
Nejlepší auta na celém světě jsou přece jedině od nich a všichni na celém světě musí k psychologovi, protože nevolili Hyundai - Kia.

Mirek
8. ledna • 11:14

Na psychologa jsi tady zralý asi jen ty, podle toho, co píšeš.
Z mého pohledu jde o naprosto zbytečnou soutěž, tak jako všechny národní soutěže o auto roku. Nikdy bych podle nějaké takové soutěže auto stejně nevybíral, ani k tomu při výběru nepřihlížel.

8. ledna • 12:33
/;\
8. ledna • 19:05

Jeden z mala krasnych pripadu a na roku nazalezi . Jeho chovani se jen zhorsuje.
Dnes se znemoznil sprohlasenim o spolupraci s Apple
Musel zpravu dementovat a dvakrat menil prohlaseni, ubohy to hyundai - fiasko celosvetove,
Uzil jsem si zdejsi zverejneni osobne .
Ja vam otevru oci ,vy zaslepenci

.
8. ledna • 18:25

Článek je ze 14. srpna 2017. Nic staršího jsi nenašel?

Komunista Mirek
8. ledna • 11:18

Táhni .
Jsi odporný hnus.

Mirek
8. ledna • 18:55

Tak napiš odkud tě vykopli, že tě to tak sere.

Mirek
8. ledna • 18:47

Ty tady ještě opruzuješ, komunisto?

k22
8. ledna • 10:24

Sandero sice neprošlo, ale v prodejích všem "vítězům" natrhne zadek...B-]

PavelU
8. ledna • 11:35

A v rychlosti rozkladu taky... :-D

k22
8. ledna • 12:06

Ty už máš s novým Sanderem zkušenosti? Tak sem s nimi...nebo jen kydáš hnůj?;-)

joe
8. ledna • 15:07

Hnůj je potřeba...:-)

8. ledna • 14:53

hnujdaj má a proto závidí

sorpersa
8. ledna • 10:09

No ja to vidím na Octavia/C4/VW...ale z tých 3 si to zaslúžia všetky

Hejhulak
8. ledna • 20:27

Oktáva určitě ne tuctové nezajímavé a všude vidící firemní auto.za mne Yaris.

Doporučujeme

Články odjinud