"Pokud tyto hodnoty dosáhnou určité hodnoty, vyhodnotí systém..."Není nad kvalitní redaktory. B-]
No A HNEĎ JE TU 40 PRíSpevko z 20!!!!:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Smola je, že v niektorých autách BA funguje tak debilne, že aj ked dáš nohu z pedálu stále to brzdí, až do zastavenia. A čo taký prípad, ked je človek nútený brzdiť, zafunguje BA, ale hop smola ten za mnou nemá ani blbé ABS. Osobne si myslím že BA je dobrá vec, len ho treba dobre naladiť a hlavne, ked už nebezpečenstvo pominie a nechcem brzdiť, aby sa vypol.
Proboha, to je strašné! Pokud by se mi takové auto s BAS, které brzdí i po puštění brzdového pedálu až do zastavení, dostalo do ruky, tak BAS ihned dpojím protože takové vozidlo by bylo zvláště v zimě na namrzlých silnicících při zvládání smyku vysloveně nebezpečné!
Veru! VERU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak pokud ten za tebou nemá ABS a bude brzdit v létě na suchéme asfaltu, tak bude mít kratší brzdnou dráhu, protože ABS brzdnou dráhu prodlužuje :-P Samozřejmě záleží na kvalitě brzd toho auta za tebou.
Ano! To som spomínal. Neurobí to zranenia kvôli zadným nárazom? Čo keď vzadu pôjde napr. čerstvý vodič. Alebo hocikto iný?!!!!:-O
V jakych autech to brzdi porad i po pusteni pedalu? Ja takove neznam.
ABS je EU povinné, že. A prečo ho má teda Fabia v príplatkovej výbave?????:-O
NAČO!NAČO?!!!!Už toľko vecí obmedzuje tá tupá únia!!!!Napríklad Slovensko malo viac zásob obilia(alebo já neviem čoho-niesom si istý). A teraz štát musí zaplatiť pokutu. EŠTE AJ to budú rokazovať!!!!!Koľko budeme mať zásob!!!!!!!!!-NAZDELANCI- V hlave SENO!!!Načo mne je to?????????Veď rýchlo stlačím pedál-ale pritom len trochu. A auto hneď "zbesilo" zabrzdí!!!!!!!! Na to aby boli zranenia od zadného nárazu??????Veď čo keď to urobí mladý vodič????Keby sa rašej starali o iné!!!!§Nevzelanci akýsi!!!!!!!!!!Pozn. ABS je povinné. To som už čítal pred dvoma či jedným rokom. Ale prečo ho má FABIA v príplatokovej výbave?!!!
A ešte niečo. Pozrite sa na EUROncap! Tam nedajú 5-hviezdčiek za deti. Prečo? Lebo vraj nestačí vysvetlenie na Isofix. A čo to tam má byť dvostránkové? Blbci!A keď už by asi mohli byť, vytknú, že to nieje vo VŠETKÝCH JAZYKOCH!!!!!!!!!!!!:-/:-/:-/:-/TUPCI!!!!!!!A koľko, že má mať stránok??,,95?????Proste v BRUSEL je BRUSEL!!!!!!!!!!!:-/:-/:-/:-/:-/:-(
bas je nadmieru otravny pri sportovej jazde, naozaj ma to irituje. skoda ze nejde vypnut. inak na druhu stranu, jednu nehodu mi uz zachranil
Vzkaz od automechanikaPokud někomu opravdu hodněvadí elektronika kolem brzd, tak to přece není taková tragédie. Většina těchto systémů se dá jednoduše odpojit. Na ABS obvykle stačí vytáhnout příslušnou pojistku (viz uživatelská příručka k vašemu vozu), pokud ne, tak natvdro odpojit konektor od jednotky ABS (je to taková ta škatule ke které jdou všechny trubky s brzdovou kapalinou od kolových brzd i od hlavního brzdového válce). Měl by to bez problémů zvládout každý automechanik, další věc už je, jestli vám to bude ochoten udělat. Pokud ne, tak si nechte tuhle jednotku ABS v servisu ukázat ve vašem voze, kde se nachází a udělejte si to potom sami.BAS by se zase dal odpojit vytažením konektoru od příslušného čidla. Pokud nevíte, kde se nachází, tak si ho nechte v servisu ukázat a udělejte si to doma. Horší je to, že řídící jednotka takový zásah vždy vyhodnotí jako závadu, ale to se nedá nic dělat, vy budete vědět, že to závada není ale když to budete potom zapojovat zpět, tak je třeba pameť závad vymazat. S tím se musí počítat. Uznávám, že nejlepší by bylo udělat tyhle systémy vypínatelné, ale bohužel výrobci aut o něčem takovém nechtějí ani slyšet, zvlášť když to teď bude povinné.
Ale mýslím si, že môže jednu aj priviesť. No predsa len, dôležitejšie je ESP.
Tak to asi nejste moc dobrý řidič. Kdyby jste byl, tak by jste právě při té sportovní jízdě uměl BAS využít, protože může brzdit později a tudíž můžete dosáhnout lepšího času. Nejvíc sportovní jízdu omezuje systém ESP, ale ten jde u většiny aut vypnou.P.S. Doufám, že si svou "sportovní jízdu" vychutnáváte jen na okruhu a to hned ze dvou důvodů: 1. na normální silnice sportovní jízda nepatří a 2. jak už jsem psal zřejmě o sportovní jízdě nemáte moc potuchy jinak by jste věděl, že k nejlepším časům jsou potřeba silné brzdy.
100%PRAVDA!
Abych se přiznal, neumím si BAS představit jako využitelnou součást pro sportovní jízdu. Není nic horšího, než když auto dělá cokoli, co nemá řidič možnost ovlivnit. Brzdy musí být silné, výkonné, ostré, ale jasně dávkovatelné. Nemůže být v autě pro sportovní jízdu systém, ktery prostě přinese extrémní brzdný účinek, pokud rychleji a silněji zmáčknu brzdový pedál, aniž to chci.Takže považovat BAS jako výhodu pro sportovní jízdu bych si nikdy nedovolil, spíše naopak.
Dobrá zde se asi neshodneme(myslím si že když mi něco dovolí brzdit později, tak mi to dovolí zajet lepší čas a ovlivnit to můžete jen si na to musíte zvyknout), ale možná by nebylo odvěci sehnat si názor někoho kdo se závodění věnuje profesionálně ne na silnic. A čím víc lidí tím víc. Pokud by se vám ta možnost naskytla informujte nás co jste se dozvěděl a můžete to brát i jako podnět k zajímavému článku.
BAS je proste jenom brzda kde se meni prubeh charakteristiky podle dynamiky stlaceni. Existuji hromady brzd a kazda z nich reaguje na pedal jinak a ridici si na to zvyknou. Proc by si nezvykli i na asistent? Jde jenom o to, aby ho automobilka spravne nastavila.
Inak by to bolo fajnové....:-D:-D:-D:-D:-D
...ja si dovolim povazovat za vyhodu , ze BAS skutecne jednoznacne nelze povazovat za vyhodu pro sportovni praso jizdu (na normalni silnici...)
Mohl bys mi prosím tě vysvětlit v čem tě brzdový asistent omezuje ? Snad v tom, že když prudce šlápneš na brzdu, tak že to brzdí víc ? To mi teda hlava nebere.
...BAS je otravny opravdu jen pri hodne ostre praso/sportovni jizde, kterou obcas aplikuje tak pul promile ridicu, a ktera stejne nema na silnici co pohledavat. Z tohoto pohledu nemam s timto narizenim zadny problem. ...
Na sportovni jizdu si jdi radit na okruh ve specialnim aute, ne na normalni silnice, kde jezdi i ti fotrici s rodinama. Podil ironie tohoto prispevku = nula.
Nejsi náhodou taky fotřík s vykutálenou rodinou, který přes rodinné starosti zapomněl jezdit? Nejsi náhodou čepičář? Proč jsi nenapsal žádné své kloudné jméno? To se nás tu všech bojíš? Tady tě neukousnem, ale až tě sestřelí nějaký mladý machýrek v tunningovém sportovním autě, tak to už bude horší.Samozřejmostí je pro mě jezdit, tak abych neohrožoval ostatní. Také ale rád jezdím svižněji, jsou-li k tomu podmínky, jinak se hůře soustředím a mám pak pomalejší reakce a to mě zneklidňuje. Někteří zkrátka potřebují trochu ostřejší styl, aby neusnuli za volantem a jízdu si řádně užili. Pokud hodně neriskují a nepřehánějí to, zůstávají ještě v mezích zdravého rozumu, není důvod jim cokoliv vyčítat.Fotřík s rodinou také může udělat chybu a způsobit nehodu, když třeba děcko vzadu zavřeští a on se ohlédne a pak nedá přednost. Doufám, že si nemyslíš, že se kvůli bandě fotříků s rodinkama tady všichni poserem. Ironie tohoto příspěvku 75%.
Ty si nula000,0000000000000000!!!!!!!!!!!!!!!Čo povedal, že závodí??????!!!!!!!??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-O:-O:-O3-[3-[3-[:-(:-(:-(:-/:-/:-/:-|:-|:-|
Nejdrive zavedli povinne bezpecnostni pasy, potom katalyzatory, naposledy povinne ABS a ted by chteli povinne brzdove asistenty nebo, povazdte, dokonce maji tu drzost, pozadovat povinne ESP. Tim dosahli toho, ze zminena vybava uz nemuze byt autovyrobci uvadena jako "extra" s odpovidajicim !extra" priplatkem. Povinne komponenty jsou cenove stlaceny na minimum, aby prilis nezdrazovaly zakladni modely. Takovou zvuli nehodla hrdy cesky ridic nadale snaset. On chce auto bez pasu, bez katalyzatoru, bez ABS. Pryc s Bruselem, pryc s mozkem, nasleduj instinkt. Mimochodem ani na vterinu nepochybuju, ze autor by byl pobouren touto povinnosti. Beztak uz to ma snad kazde auto. Proste zjistil, ze napsani chytreho clanku nevzbudi zadnou diskuzi. Proto pripoji vzdy dousku omezenosti a hlouposti, aby diskuzi trochu rozproudil a ziskal tak kyzene clicky. Horsi je to se ctenari, kde nekteri mysli sve prispevky opravdu vazne.
Tak nejak...:-D
To co nekteri lide nikdy nepochopi je, ze urednik netiskne penize, tj. vsechny tyhle libive narizeni bude muset nekdo zaplatit. A tim kdo to zaplati je samozrejme spotrebitel. Cena aut se samozrejme nezvysi, takze se usetri nekde jinde, treba na kvalite jinych komponent, jine pridane vybave, ci interieru. Ale tohle nekdo nikdy nepochopi.
Veď hovorím, že úradník má vymytý mozog.
Ano, konečně dosáhnou výrobci toho, že výbava nebude extra, ale že si ji bude muset každý zaplatit povinně. A snaží se navodit dojem, že když si něco koupíte, nahradí to zdravý rozum. Proto tolik mrtvých co si myslelo: mám tam .........., tak se nemusím bát. Tato chápu váš příspěvek. (pryč s mozkem, následuj instinkt, věř všemu z reklamy, kup si všechno z reklamy, věř "nezávislým výzkumům" a budeš žít jako šťastný idiot až do smrti.)Tím neříkám, že ty "věcičky" nefungují, jen jejich přínos je tak asi čtvrtinový než se hlásá.Nejlepší metodou jak si zajistit odbyt svého výrobku je nařídit jeho konzumaci cestou úřední. Proto na tato nařízení stojí výrobci před Bruselem dlouhé fronty.
Len nechápem prečo umreli tí, ktorý si mysleli-má tam tak sa nemusím báť???
Nebyt tech odpornych uredniku, kolik lidi by si koupilo katalyzator, kolik bezpecnostni pasy? O kolik tisic mrtvych by jsme odvazeli z ceskych silnic do urnoveho haje? Prevedeni prislusenstvi do kolonky "povinne" snizi razantne jeho cenu, a dostane se tak i do aut majitelu, kteri by na to nikdy nemeli. Jenomze nekteri by si nechali vrtat pro korunu koleno a bezpecnost jejich aut je to posledni, za co by utratili svoje penize. Cozpak je tak tezke pochopit, ze lepsi brzdovy system pro vsechny znamena ze vas i vase blizke budou ostatni mene ohrozovat? Ja jsem urednikum docela vdecny, ze kdyz na nasich silnicich jezdi lidi, pro ktere je starost o bezpecnost ostatnich na poslednim miste, dostanou bezpecnejsi auto i proti sve vuli.
A toto je pravda. Aby som nevyzeral ako hlupák tak ten prvý príspevok-Bruselka zvule- bol prehnaný napr. v pásom či ABS. Bez ABS sa naozaj chránia aj iný, tí čo niesu v aute!!!
To je jednou jedenáct set zachráněnejch mrtvol za asistent, jednou deset tisíc dalších mrtvol za světla v červenci v poledne ve Španělsku, pět tisíc mrtvol za povinné zimní gumy když je celou zimu přes +15 atd - v Bruselu tomu totiž rozumí nejlíp z celý planety a vědí všechno dopředu ... Jen aby to ale s těma zachráněnejma nakonec nepřehnali a nezačali jim po těch bouračkách lidi přibejvatV ČR nám slíbili stovky mrtvol za bodovej systém a další stovky za světla, pak to zavedli a kulový se stalo. Tak zas začnou slibovat něco jinýho a jak dítě na hračku se budou těšit na výsledek a tím budou žít. Když jsem v neděli jel ze Šumavy, bylo naprostý jasno, slunce svítilo a bylo 20, no ideální čas pro policajty. Hned draply nějakýho strejce za světla, dostal bod a několik tisíc - ještě že to udělali, už jsem viděl jak do něj chtělo 5 aut zepředu narazit protože ho vůbec neviděli. Takže tohle je jistě správná cesta, celej Brusel, celá EU a celý místní vlády a jejich proklamace, fakt...
199% SÚHLASÍM !!!!§EUROúnia proste vie všetko najlpšie...:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-(:-(:-(:-(:-(:-(3-[
"Jen aby to ale s těma zachráněnejma nakonec nepřehnali a nezačali jim po těch bouračkách lidi přibejvat"To si piš že začnou přibývat, protože když se dotyčný nezabije nebo nezmrzačí ve 20ti, tak bude mít časem děti a aspoň bude mít kdo dělat na tvůj důchod.To fakt nechápu, tady je snad národním sportem kritizovat každé rozhodnutí Bruselu bez ohledu na to jestli to je nebo není přínosem, což brzdový asistent teda rozhodně přínosem je. Pro automobilky které na bezpečnost myslí není problém, zatímco pro socka automobilky to asi problém bude. To je stejné jako s ABS, ještě než to začalo vůbec platit, tak i nejmenší Toyota Yaris měla dávno ABS ve standardu, zatímco socky od Škodovky měli ABS jen za příplatek. No a kvůli těmto sockám se zavádí tyto pravidla.Taky nechápu co má společného denní svícení s nehodovostí v ČR, ty nehody nejsou díky denímu svícení, ale kvůli tomu, že lidi jezdí jako prasata a nebýt deního svícení, tak by mohlo být těch nehod víc. Důvod nehodovosti je ten, že dopraváků je málo a navíc spoustu času místo toho aby byli venku musí dělat stupidní papírování.
Petr si asi myslí, že když policajti nebudou papírovat v kanceláři, tak sice možná budou venku, ale budou chytat na přehledný široký výpadovce 5m před cedulí konec obce, jak to mají ve zvyku, nebo na nějakém podobném místě, kde to vůbec není nebezpečné, ale jenom buzeruje. Taková práce je v konečném efektu horší, než kdyby nedělali nic. Jen ať si pěkně raději sedí v kancelářích a papírujou! Hlavně, když nebudou nevhodně opruzovat na silnici!
Tak s tím nesouhlasím, už jen tím, že vylezou se doprava trochu zklidní. Nicméně souhlasím, že se musí zlepšit jejich chování, tedy ne aby stáli na přehledných úsecích s radarem nejlíp metr za cedulí obce, ale aby byli opravdu v terénu. Nicméně "vyhnat" je do ulic je první krok. Ono se ostatně stačí kouknout na současné statistiky kdy nehod přibývá, protože policajti jsou v kanclech.
Pokud policajti vylezou, a dohlíží na provoz, tak se většinou stojí takto nevhodně, protože jim o bezpečnost většinou vůbec nejde. Jde jim o to, aby vykázali nadřízeným co nejvice práce právě pokutovými bločky a záznamy o přestupcích, protože podle toho jsou potom hodnoceni, proto si stoupnou na místo, kde toho lze dosáhnout nejsnadněji. To je prostě logika věci. PS: taky by jste přece nešel pěstovat melouny nebo víno na Vysočinu, protože na Jižní Moravě vám vyroste lepší úroda a víc.Zkrátka policajtům v tomhle ohledu nevěřím! Nejvíce nehod totiž vzniká nezprávným způsobem jízdy, nedodržením bezpečné vzdálenosti (pod co se může schovat i pozdní reakce) a potom jsou to přednosti až posledních 10% je nepřiměřena rychlost. Ten nezprávný způsob jízdy oni stejně neuhlídají, bezpečnou vzdálenost také, takže jen buzerujou za hovadiny.Pokud je taky hodně policajtů v ulicích, tak se řidiči musí více hlídat, aby náhodou před hlídkou neudělali nějakou blbost, za kterou by mohli být zastaveni a trestáni, býť třeba i neúmyslně, že jim to ujede, nebo něco zblbnou. Tenhle fakt mě jako řidiče zbytečně hodně stresuje, což paradoxně způsobí že ve stresu spíš něco zblbnu, než bez policajtů okolo. Proto jsem jako řidič vděčný každému policajtovi, co sedí v kanceláři místo hlídání na silnici a všem těm, co se místo aktívní buzerace někde zašií a třeba si pinkají míček plácačkama.
Viete ono je preto, že väčšina ich rozhodnutí je tupých!!!NIE VŠETKY!!!!!!!!!Niektoré sú FAJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;-)Ale väčšinu vymysleli idioti s nie vymytých, ale priam vyleptaným mozgom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-/:-/:-/
"To si piš že začnou přibývat, protože když se dotyčný nezabije nebo nezmrzačí ve 20ti, tak bude mít časem děti a aspoň bude mít kdo dělat na tvůj důchod."Rozumný človek myslí na svoj dochodok už dávno predtým, ako naň nastúpi a len naivka sa spolieha na štátny dochodkový systém, ktorý má tu v ČR dosť blízko k zrúteniu. A to z toho dovodu, že ja platím na docodok niekoho iného a potom v doch. veku sa spolieham, že zase niekto iný zaplatí dochodok mne. Úplne chorý sytém :-(Inak, niekde som čítal, že v Rakúsku asi zrušia povinnosť denného svietenia...
Aj zrušili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;-);-);-):-)
Až na to, že když bude republika plná mrzáků a když nebudou lid kteří by pracovali, tak do důchodu nikdy neodejdeš, protože někdo bude muset vydělávat na ty mrzáky a politiky ;-)Ano, v Rakousku o tom uvažují, protože auto žere s rozsvícenými světli více benzínu a tím vypouští více CO2 a všichni víme jak jsou rakušáci zapálení ekologové ;-) Bohužel v Rakousku o LED světlech nikdy neslyšeli. Dále pro tvou informaci, v Itálii je povinné svícení jen na dálnici a díky tomu, že se osvědčilo uvažují o jeho rozšíření na všechny silnici. Tož tak.
vliv povinného svícení v Rakousku je téměř nula především proto, že tam nepovinně svítili celý den skoro všichni už před tím. A to spoustu let.
máš recht!!!!
Až toľko výKRičníkov?
Ony se totiž ty různý rozhodnutí Bruselu nakonec většinou ukážou jako dost krátkozraký resp. tupozraký. Takže proto se taky kritizujou. Většinou je to nějaká rádoby vědeckou studií podložená kravina bez reálnýho dopadu na to co měla zlepšit, čili populistický kecy. Když to chtěj zavést ať to zavedou ale nemusej kolem toho dělat haló kolik to zas čeho ušetří... Primární bude asi přínos někde jinde (minimálně na DPH za zvýšenou cenu a podobný srandy - musíš na to koukat makroekonomicky totiž). Nějaká další nejasnost kolem...???
No samozrejme! Problém je v tom , že väčšinou sú ľudia na opačnej strane ako vy. A taký sú aj v parlamente. Preto tie kraviny.
Oni jen říkají proč něco zavádí, tak to snad má být. No, zvýšená cena, tak třeba opět zmiňovaná Toyota Yaris to má v základu už v té nejnižší výbavě (takže bez BA už dávno nejde koupit), nevím jak ostatní výrobci a navíc když už zmiňuješ makroekonomiku, tak si uvědom, že míň nehod = potřeba míň plechů, tedy ztráta na DPH za náhradní díly + ztráta zisků opraven a servisů a tím i ztráta na dani z příjmu ;-)Další argument ? :-D
argument 1,míň nehod,víc kravin na opravu-víc dílů víc DPH. BA-zbytečnost,kdo umí jezdit,zabrzdí pokud to jde,pokud ne ani BA nepomůže.a kdo jezdit neumí,ať tam radši ani neleze. Problém je ten,že dneska daj papíry každymu.
míň nehod a z nich menší škody - to je přesně ten efekt kterej po jakýmkoli tomhle nařízení bohužel zůstane jen v říši zbožných přání... Viz světla v ČR, nehod neubylo dokonce ani v souběhu s dalším efektem (bodový systém), zato příjmy z DPH z nákupu a výměn žárovek nám utěšeně rostou... Nebo je to jinak?
No jasné! Napr. u nás je povinné svietenie! Načo? Aby firmy zarobili!Nie aby znížili daň a tak i dajú viac zarobiť. Radšej dajú ľudí buzerovať!:-/
Jak muzete vedet, co by se talo kdyby ..? Co kdyby bez techto opatreni naopak pocet nehod a mrtvych rostl. Ono totiz kazdy rok se zvysuje pocet aut na nasich silnicich, houstne provoz. To ze se pocet nehod, ci mrtvych tento rust nekopiruje, je vysledek i tech svetel a bodu.
A to ste odkiaľ zobrali že má rásť??????!!!
Ono se to stejně stupidně dá počítat i takto:Před zavedením povinného svícení svítilo v ČR celodenně 50%řidičů, jejichž kilometrový výkon byl 80% celkové dopravy. nesvítilo tedy 50% málo jezdících řidičů.Po zavedení povinného svícení svítí 99,9% řidičů s kilometrovým výkonem 99,9% dopravy. Dopad legislativy tedy byl na cca 20% dopravních výkonů. Z tohoto pohledu tedy povinné svícení logicky přineslo mírné zvýšení bezpečnosti málo jezdících řidičů a to jen těch, kteří před tím nesvítili.Před zavedením bodového systému a dalších přitvrzujících opatření byly dopravní kontroly v půměru každých 80km silnice. v současné době je frekvence policejních kontrol víceméně nulová a kázeň na silnicích tomu přímo úměrná. Jak chcete z těchto parametrů vytvořit by´t jen teoreticky odůvodniteklné závěry?
Viete, čítal som aj tak, aj tak, že svietenie je nebezpečné!!!!:-O
Nepochybně zcela nezávislý výzkum prováděla firma, která nemá žádnou vazbu na výrobce brzdových systémů. Nemá na tom tudíž žádný zájem a o pravdivosti závěrů nelze pochybovat. Rovněž europoslanci nejsou vůbec vystaveni tlakům od výrobců čehokoliv. Mají na srdci jen a jen naše blaho.
Že v Bruselu mají na srdci jen naše blaho, to si může myslet jen strašně najívní člověk, který se nezajímá o svět kolem sebe, nečte noviny a nezajímá se o dění a svét a myslí si jen to, co je mu naservírováno. Také o ničem neuvažuje, nepochybuje, chová se a žije jako malé dítě, které jen jaksi nedopatřením dospělo a dostalo občanku a třeba řidičák.BAS je možná výhoda při jízdě v koloně v hustém provozu, když nějaký zmatkař před vámi prudce dupne na brzdu, protože třeba zazmatkuje. Potom, pokud třeba máte pomalejší reakce, tak BAS může zachránit váš přední nárazník. Každopádně ale hodně zatopí autu za vámi a zvlášť pokud nemá brzdy úplně na 100% stavu, tak bude mít co dělat a tak Bas zase paradoxně ohrozí váš zadní nárazník, ten ale zase dostanete uhrazený z povinného ručení auta za vámi. Pokud by jste ale dodržovali dostatečnou vzdálenost za vozidlem před vámi, tak to v podstatě nepotřebujete.Z BAS mám ale strach v zimních podmínkách, třeba pokud pojedete na namrzlé vozovce jednostranně nakloněné na jednu stranu a budete potřebovat prudce, ale jemně přibrzdit, tak BAS zabere naplno a auto prostě utrhne a to tak s větší pravděpodobností skončí v příkopě. To, že budete mít ABS vám pak vůbec nepomůže, protože vozidlo bude klouzat do boku. Pro tyhle zimní podmínky bych velmi přivítal možnost odpojení, nebo vypnutí BAS, stejně jako se dá vypnout ASR.
Naše bláho?!!Tak čo taký tupý, špinavý odporný, naničhodný, buzerantský, nezmyselný, idiotský, hlúpi, zbytočný, debilný, imbecilský, nemožný, trápny, stašný, odporný, strašidelný, hrôstašný, hororový CITES?!?!?!?!?!????????!!!!!!!!!§Ktorý akurát tak buzeruje ľudí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(
Presne, vyrobce XY potrebuje zvysit obrat vyrobou brzdovych asistentu. Zalobuje se, ouradove se napakuji, odkyvnou to a cela Evropa jim to zaplati.
Aj to je možné! Mymochodom, vy ste ten z auto.cz, ktorý má vraj SAMARU?????!!:-/
Pokud se brzdovy asistent stane povinnou vybavou, tak jako jiz drive u ostatnich povinnych dilu, budou automobilky tlacit na snizeni jeho ceny. Napr. po zavedeni povinneho ABS klesla jeho cena z 10 tis nekam ke 3tis. Nerekl bych, ze na tom vyrobci brzd nejak zavratne vydelaji, protoze jiz dnes je brzdovy asistent ve vetsine vyrabenych aut. Kdo na tom vydela je majitel auta, ktery dostane za zlomek ceny to, co by si jinak musel draze platit.
aNO LEBO ľUDIA BY KUPOVALI LACNJšIE AUTá. tAK RADšEJ TAKéTO veci zlacnia maximálne. Ako som povedal. Aj to je možné aj to. Ale to, že zarobia vlastne ani nie. Veď teraz som povedal, že zlacnia ako to len ide!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.