Evropská Mazda 6 s faceliftem již v Ženevě, prodeje začnou záhy

Teprve včera jsme vás informovali o faceliftu japonské verze Mazdy 6 prodávané na tamním trhu pod názvem Atenza a hned o pár hodin později uvedla japonská automobilka další informace, které jsou pro nás přece jen trochu důležitější. Evropská verze totiž dostane facelift také a představí se již na březnovém ženevském autosalonu vedle rodinné Mazdy 5 a další novinky, kterou Mazda prozatím nespecifikovala.

Veškeré stylistické změny tohoto sedanu střední třídy jsou velice podobné těm „japonským“, omlazení se projevilo zejména na předních světlometech, zadních koncových světlech a náraznících. Vylepšení najdeme i v nabídce litých kol. Celkové omlazení se ovšem neomezilo pouze na vzhledovou, ale vzalo v potaz i technickou stránku - novinkou jsou v nabídce adaptivní světlomety a podpůrný elektronický systém při rozjezdech do kopce.

Výrobce se rozhodl oprášit také nabídku agregátů, kde přibyl nový benzínový dvoulitrový čtyřválec DISI s vylepšeným vstřikováním, díky němuž dosahuje agregát lepších parametrů z hlediska spotřeby a pružnosti. Mazda taky oznámila vylepšení benzínových jednotek 1,8 a 2,5 l, přičemž nic dalšího k této informaci neuvedla, a tak se můžeme pouze domnívat, že i v tomto případě půjde o úpravy lahodící každému, komu spotřeba není lhostejná. 

Jak jsme již v úvodu zmínili, inovovaná Mazda 6 debutuje již za necelý měsíc a půl na ženevském autosalonu v průběhu dubna se dostane k prodejcům.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mazda 6 s faceliftem pro rok 2010
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků