Evropská Mazda 6 s faceliftem již v Ženevě, prodeje začnou záhy

Teprve včera jsme vás informovali o faceliftu japonské verze Mazdy 6 prodávané na tamním trhu pod názvem Atenza a hned o pár hodin později uvedla japonská automobilka další informace, které jsou pro nás přece jen trochu důležitější. Evropská verze totiž dostane facelift také a představí se již na březnovém ženevském autosalonu vedle rodinné Mazdy 5 a další novinky, kterou Mazda prozatím nespecifikovala.

Veškeré stylistické změny tohoto sedanu střední třídy jsou velice podobné těm „japonským“, omlazení se projevilo zejména na předních světlometech, zadních koncových světlech a náraznících. Vylepšení najdeme i v nabídce litých kol. Celkové omlazení se ovšem neomezilo pouze na vzhledovou, ale vzalo v potaz i technickou stránku - novinkou jsou v nabídce adaptivní světlomety a podpůrný elektronický systém při rozjezdech do kopce.

Výrobce se rozhodl oprášit také nabídku agregátů, kde přibyl nový benzínový dvoulitrový čtyřválec DISI s vylepšeným vstřikováním, díky němuž dosahuje agregát lepších parametrů z hlediska spotřeby a pružnosti. Mazda taky oznámila vylepšení benzínových jednotek 1,8 a 2,5 l, přičemž nic dalšího k této informaci neuvedla, a tak se můžeme pouze domnívat, že i v tomto případě půjde o úpravy lahodící každému, komu spotřeba není lhostejná. 

Jak jsme již v úvodu zmínili, inovovaná Mazda 6 debutuje již za necelý měsíc a půl na ženevském autosalonu v průběhu dubna se dostane k prodejcům.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Mazda 6 s faceliftem pro rok 2010
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 27 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků