Evropská komise vyjednala s VW prodloužení záruky na problematická TDI

22 komentářů

Kuk Vykuk
18. června • 19:22

Prachy VW vražený do lobbingu v Bruselu se teď hezky vracej. B-]
Nic nemusej a zpátky nedaj ani vindru, pr.del si utřete sami 3-[
Zaserou nám životní prostředí a ještě se nám vysmějou. Čecháček má strach jen svůj rakovinomet a vo svojí kapsu ... 3-[3-[3-[

Jméno
18. června • 8:04

No snad si někdo nemyslel, že VW prodlouží záruku o 2 roky na celé auto.. to by je zruinovalo (čti, díly spočítané na původní záruku a 2 roky jsou dlouhá doba, kdy se toho už může posrat dost..)

No Name
18. června • 9:09

Této vysoce neseriózní značce by patřilo, kdyby musela odškodnit všechny lidi ve všech státech ve kterých její rakovinomety prodávala, protože jim škodila a dále škodí na zdraví. A aby se dostálo spravedlnosti, tak by se slušelo i kdyby zkrachovala, protože takováto značka nemá na trhu co pohledávat. Mimochodem, mělo by se to týkat jakékoliv značky, která by v budoucnu chtěla podobný podvod spáchat. A co s jejími za nic nemohoucími zaměstnanci? Ti by pokračovali dál na stejných pozicích ve stejných fabrikách, jen pod jinou seriózní značkou s jiným managementem.

Miayki
17. června • 20:40

Ten newspeak soudruhu z Uhnije je jak z Orwelova romanu.
"vyjednat" = v¥mrd@ti
"kompromis" = prohra pro zakaznika
"velmi vyhrocena" = sotva jsme dopili kaficko uz jsme probirali oskliva temata a ani na fotky z dovolene nedoslo
"stiznost u J.C. Junkera" = mezi nekolika rannimi panaky konaku pri snidani
Vzpomenul bych

slušnej kluk
17. června • 19:00

Zdravím všechny, tak tohle je jednoznačný výsměch od VW a paní Jourová byla zřejmě delší dobu zastrašována touto firmou ohledně případných sociálních dopadů na zaměstnance a státní rozpočty zemí ve kterých má VW továrny.Je to jednoznačné a spravedlnosti se opět ani z části nedostalo.Podle mého skromného názoru,ale tahle záležitost zdaleka nekončí a bude to zřejmě běh na delší trať.Uvidímě jak dopadnou již rozběhnuté soudní spory v řadě zemí EU. Divím se hlavně v době,kdy se všem zaměstnancům VW vyplácí mimořádné odměny(90.000,-) k již lépe placeným standardům v této zemi a nejsou schopni se dohodnout na přijatelnějších podmínkách odškodnění pro zákazníky kteří byli defakto podvedeni!!! nehledě na částkách odškodnění v USA.Jen na závěr, už se toho napsalo ohledně aféry DG. mnoho ale doufám,že nesplní termín pro nápravu (11/2017) a bude se muset začat jednat.Angličané drží homologace na 1,6tdi motory a chtějí první odškodnění.Tak uvidíme co se ztoho ještě vyvrbí.Za takových podmínek co p.Jourová vyjednala by si šel zmíněný podvodný software inovovat pouze blázen.Všem koho se tato aféra týká přeji hodně vytrvalosti a snad jednou slovo spravedlnost nebude jen prázdnou frází.

Antiautomat
16. června • 18:59

...nevlastnim take auto /vzdy som mal radsej benzinaky/, ale v tomto sa tych majitelov, ktori si nechcu dat sk.rvit motor /a tym aj cele auto/, jednoznacne zastavam. Boli podvedeni, teraz im davaju dalsiu mucholapku, len aby sadli na lep. Pochybuje po tomto este niekto, za koho ta slavna EU kope?! Nedajte sa, ste v pozicii ZAKAZNIKA a mate pravo na ovela viac ako na tuto...pardon za vyraz, povedzme to na plnu hubu smerom k celej milej, skvelej parazitickej pasomnici: K
O
K
O
T
I
N
U

ferohora
16. června • 8:21

takze v podstate nevyjednala vobec nic B-]

Kuk Vykuk
16. června • 15:01

Jourová, ďourová, otvorová. Takový ty politický body za nic.

Kuk Vykuk
16. června • 2:38

Všechny ty rakovinomety sešrotovat!
https://www.youtube.com/watch...

Das Auto
15. června • 19:49

Tomu říkám drzost největšího kalibru. Ostatně co člověk může chtít po zlámaném klacku z rajchu od hitlera. Bohužel k mé smůle jsem si ten sráč taky koupil a servis prudil s tím, že mi to do vozu namontují. Přišel dopis, že mám být loajální .. tz vzít si v práci volno, koupit 10 litrů nafty a jet 60 km do nejbližšího servisu a tam čekat ccá 2,5 hod až mi umravní auto za 650 000 kč na které z těch smetáků mi nedal ani korunu a čekat co se po tom zásahu vysere. Nejlepší je ta jejich blondýna na teplé lince info@volkswagen.cz Když se mi po 20 000 km vysral vstřikovač mi napsala od stolu, že jí to mrzí ale žádnou kompenzaci ať nečekám. A Jourová vyjedná takovou sračku. Amík dostane 5 100 doláčů a vůz mu odkoupí. Já dostanu dvouletou záruku a vstřikovač za 17 000 jsem si stejně zaplatil sám. Tak ať si to každý přebere, co je to za bandu lotrů.

USA
16. června • 13:32

jen dement si koupi naftaka a pak si stezuje

Kuk Vykuk
18. června • 19:16

Přece chtěl ušetřit né ;-)

DDT
15. června • 21:31

asis těch dvacet tisíc jezdil moc dlouho...
přístě si kup hjondéj, tam ti budou roc co rok zadarmo vyměňovat motor...

sokar
15. června • 20:19

Evropský zákazník je pro VW podřadný. A zákazník to VW vrací tak, že kupuje ještě víc než před dieselgate. Taky nechápu. Mělo se jim to dát pořádně sežrat. To by pak začali mluvit a konat jinak.:-(

Saman
15. června • 16:38

a k cemu je ta zaruka jako dobra? jako ze kdys se cirou nahodou v tom softu neco zmeni tak ze to prehrajou spatky? no nechci te vblbce brat iluze, ale to delaj vpodstate pokazde kdys daj dane auto na diagnostiku a resnou do tovarniho nastaveni :-Daneb ta blbka vyjednala vpodstate nic, ale tak hlavne ze o ni bude par clanku jak vyjednala neco okolo zaruky, a plebs ji bude vzdavat hlasitej jasot anis by vedeli ze nevyjednala vpodstate nic :-D

Saman
15. června • 16:39

asi jako kdys me da Microsoft zaruku na to ze Windows jsou opravdu Windows a ne Linux B-]

jogurt
15. června • 17:46

v tomto případě bych to upřesnil: asi jako když vám Microsoft dá po downgrade Windows 10 na Windows 8 záruku, že to bude jakž takž fungovat

qwertz
16. června • 12:44

pán je evidentni milovních sci-fi. Microsoft vám negarantuje vůbec nic, jen povinnost zaplatit licenční poplatek, mnohdy i v případě, kdy o jeho produkty nestojíte.

Hloupej Honza
15. června • 15:35

á paní Mgr Kultůrních věd se dohodla se dohodla o úpravě vozů které plní EURO5 na úpravu plnící EURO5 no to je super. Nebylo u xxxx krát psané, že vozidla které spadají do dieselgate v USA , evropské EURO plní tak jako tak ?

qwertz
16. června • 12:42

Ony je v provozu neplní, a neplní je ani v laboratoři (pravidla znemožňují indentifikovat emisní test a změnit chování motoru)

Hloupej Honza
17. června • 21:28

Opravdu? A nebylo to tak, že Evropské předpisy NOx to plnilo protože v USA měli přesnější normy a to co v USA vadí tak je v EU v limitu ?
Lépe řečeno v USA na euro5 nehrají.

jogurt
15. června • 17:44

Kozy se nažraly a vlk zůstal celý... že je to postavené na hlavu? No jo i ne. VW tohle neublíží, Jourová má pocit že je prospěšná a evropská populace ví spolehlivě, že prospěšná není (napsáno velmi ..ehm...milosrdně....)

Doporučujeme

Články odjinud