Evropská komise vyjednala s VW prodloužení záruky na problematická TDI

Hloupej Honza  |  15. 06. 2017 15:35

á paní Mgr Kultůrních věd se dohodla se dohodla o úpravě vozů které plní EURO5 na úpravu plnící EURO5 no to je super.

Nebylo u xxxx krát psané, že vozidla které spadají do dieselgate v USA , evropské EURO plní tak jako tak ?

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  15. 06. 2017 17:44

Kozy se nažraly a vlk zůstal celý... že je to postavené na hlavu? No jo i ne. VW tohle neublíží, Jourová má pocit že je prospěšná a evropská populace ví spolehlivě, že prospěšná není (napsáno velmi ..ehm...milosrdně....)

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  16. 06. 2017 12:42

Ony je v provozu neplní, a neplní je ani v laboratoři (pravidla znemožňují indentifikovat emisní test a změnit chování motoru)

Odpovědět  |   | 
Hloupej Honza  |  17. 06. 2017 21:28

Opravdu? A nebylo to tak, že Evropské předpisy NOx to plnilo protože v USA měli přesnější normy a to co v USA vadí tak je v EU v limitu ?
Lépe řečeno v USA na euro5 nehrají.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  15. 06. 2017 16:38

a k cemu je ta zaruka jako dobra? jako ze kdys se cirou nahodou v tom softu neco zmeni tak ze to prehrajou spatky? no nechci te vblbce brat iluze, ale to delaj vpodstate pokazde kdys daj dane auto na diagnostiku a resnou do tovarniho nastaveni

aneb ta blbka vyjednala vpodstate nic, ale tak hlavne ze o ni bude par clanku jak vyjednala neco okolo zaruky, a plebs ji bude vzdavat hlasitej jasot anis by vedeli ze nevyjednala vpodstate nic

Odpovědět  |   | 
Saman  |  15. 06. 2017 16:39

asi jako kdys me da Microsoft zaruku na to ze Windows jsou opravdu Windows a ne Linux

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  15. 06. 2017 17:46

v tomto případě bych to upřesnil: asi jako když vám Microsoft dá po downgrade Windows 10 na Windows 8 záruku, že to bude jakž takž fungovat

Odpovědět  |   | 
qwertz  |  16. 06. 2017 12:44

pán je evidentni milovních sci-fi. Microsoft vám negarantuje vůbec nic, jen povinnost zaplatit licenční poplatek, mnohdy i v případě, kdy o jeho produkty nestojíte.

Odpovědět  |   | 
Das Auto  |  15. 06. 2017 19:49

Tomu říkám drzost největšího kalibru. Ostatně co člověk může chtít po zlámaném klacku z rajchu od hitlera. Bohužel k mé smůle jsem si ten sráč taky koupil a servis prudil s tím, že mi to do vozu namontují. Přišel dopis, že mám být loajální .. tz vzít si v práci volno, koupit 10 litrů nafty a jet 60 km do nejbližšího servisu a tam čekat ccá 2,5 hod až mi umravní auto za 650 000 kč na které z těch smetáků mi nedal ani korunu a čekat co se po tom zásahu vysere. Nejlepší je ta jejich blondýna na teplé lince info@volkswagen.cz Když se mi po 20 000 km vysral vstřikovač mi napsala od stolu, že jí to mrzí ale žádnou kompenzaci ať nečekám. A Jourová vyjedná takovou sračku. Amík dostane 5 100 doláčů a vůz mu odkoupí. Já dostanu dvouletou záruku a vstřikovač za 17 000 jsem si stejně zaplatil sám. Tak ať si to každý přebere, co je to za bandu lotrů.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  15. 06. 2017 20:19

Evropský zákazník je pro VW podřadný. A zákazník to VW vrací tak, že kupuje ještě víc než před dieselgate. Taky nechápu. Mělo se jim to dát pořádně sežrat. To by pak začali mluvit a konat jinak.

Odpovědět  |   | 
DDT  |  15. 06. 2017 21:31

asis těch dvacet tisíc jezdil moc dlouho...
přístě si kup hjondéj, tam ti budou roc co rok zadarmo vyměňovat motor...

Odpovědět  |   | 
USA  |  16. 06. 2017 13:32

jen dement si koupi naftaka a pak si stezuje

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 06. 2017 19:16

Přece chtěl ušetřit né

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 06. 2017 02:38

Všechny ty rakovinomety sešrotovat!
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
ferohora  |  16. 06. 2017 08:21

takze v podstate nevyjednala vobec nic

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 06. 2017 15:01

Jourová, ďourová, otvorová. Takový ty politický body za nic.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  16. 06. 2017 18:59

...nevlastnim take auto /vzdy som mal radsej benzinaky/, ale v tomto sa tych majitelov, ktori si nechcu dat sk.rvit motor /a tym aj cele auto/, jednoznacne zastavam. Boli podvedeni, teraz im davaju dalsiu mucholapku, len aby sadli na lep. Pochybuje po tomto este niekto, za koho ta slavna EU kope?! Nedajte sa, ste v pozicii ZAKAZNIKA a mate pravo na ovela viac ako na tuto...pardon za vyraz, povedzme to na plnu hubu smerom k celej milej, skvelej parazitickej pasomnici:

K
O
K
O
T
I
N
U

Odpovědět  |   | 
slušnej kluk  |  17. 06. 2017 19:00

Zdravím všechny, tak tohle je jednoznačný výsměch od VW a paní Jourová byla zřejmě delší dobu zastrašována touto firmou ohledně případných sociálních dopadů na zaměstnance a státní rozpočty zemí ve kterých má VW továrny.Je to jednoznačné a spravedlnosti se opět ani z části nedostalo.Podle mého skromného názoru,ale tahle záležitost zdaleka nekončí a bude to zřejmě běh na delší trať.Uvidímě jak dopadnou již rozběhnuté soudní spory v řadě zemí EU. Divím se hlavně v době,kdy se všem zaměstnancům VW vyplácí mimořádné odměny(90.000,-) k již lépe placeným standardům v této zemi a nejsou schopni se dohodnout na přijatelnějších podmínkách odškodnění pro zákazníky kteří byli defakto podvedeni!!! nehledě na částkách odškodnění v USA.Jen na závěr, už se toho napsalo ohledně aféry DG. mnoho ale doufám,že nesplní termín pro nápravu (11/2017) a bude se muset začat jednat.Angličané drží homologace na 1,6tdi motory a chtějí první odškodnění.Tak uvidíme co se ztoho ještě vyvrbí.Za takových podmínek co p.Jourová vyjednala by si šel zmíněný podvodný software inovovat pouze blázen.Všem koho se tato aféra týká přeji hodně vytrvalosti a snad jednou slovo spravedlnost nebude jen prázdnou frází.

Odpovědět  |   | 
Miayki  |  17. 06. 2017 20:40

Ten newspeak soudruhu z Uhnije je jak z Orwelova romanu.
"vyjednat" = v¥mrd@ti
"kompromis" = prohra pro zakaznika
"velmi vyhrocena" = sotva jsme dopili kaficko uz jsme probirali oskliva temata a ani na fotky z dovolene nedoslo
"stiznost u J.C. Junkera" = mezi nekolika rannimi panaky konaku pri snidani


Vzpomenul bych

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  18. 06. 2017 08:04

No snad si někdo nemyslel, že VW prodlouží záruku o 2 roky na celé auto.. to by je zruinovalo (čti, díly spočítané na původní záruku a 2 roky jsou dlouhá doba, kdy se toho už může posrat dost..)

Odpovědět  |   | 
No Name  |  18. 06. 2017 09:09

Této vysoce neseriózní značce by patřilo, kdyby musela odškodnit všechny lidi ve všech státech ve kterých její rakovinomety prodávala, protože jim škodila a dále škodí na zdraví. A aby se dostálo spravedlnosti, tak by se slušelo i kdyby zkrachovala, protože takováto značka nemá na trhu co pohledávat. Mimochodem, mělo by se to týkat jakékoliv značky, která by v budoucnu chtěla podobný podvod spáchat. A co s jejími za nic nemohoucími zaměstnanci? Ti by pokračovali dál na stejných pozicích ve stejných fabrikách, jen pod jinou seriózní značkou s jiným managementem.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 06. 2017 19:22

Prachy VW vražený do lobbingu v Bruselu se teď hezky vracej.
Nic nemusej a zpátky nedaj ani vindru, pr.del si utřete sami
Zaserou nám životní prostředí a ještě se nám vysmějou. Čecháček má strach jen svůj rakovinomet a vo svojí kapsu ...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

dnes | Svět motorů | 27 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 155 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A