Evropská komise protestuje proti českým dálničním známkám

Už dříve jsem několikrát zmínil, že se Evropské unii příliš nelíbí, jak Česko naložilo se známkami pro kamiony. Byly zrušeny desetidenní a měsíční známky, které byly nahrazeny dražšími patnáctidenními a dvouměsíčními známkami. Ty jsou navíc dle Evropské komise příliš drahé. Proto EK hodlá zahájit proti ČR správní řízení. Evropský komisař Barrot také kritizuje rozdíl mezi cenou denní a roční známky - 250 Kč a 14 tisíc Kč. Z tohoto pohledu jsou denní známky příliš drahé.

Česko ale věří, že než se Ek rozhoupe k činu, už tu bude elektronické mýtné - ČSSD doufá, že už začátkem roku 2006. Přesto by tato situace mohla mít časem dohru u Evropského soudu...

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 58 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků