Evropská komise protestuje proti českým dálničním známkám

Už dříve jsem několikrát zmínil, že se Evropské unii příliš nelíbí, jak Česko naložilo se známkami pro kamiony. Byly zrušeny desetidenní a měsíční známky, které byly nahrazeny dražšími patnáctidenními a dvouměsíčními známkami. Ty jsou navíc dle Evropské komise příliš drahé. Proto EK hodlá zahájit proti ČR správní řízení. Evropský komisař Barrot také kritizuje rozdíl mezi cenou denní a roční známky - 250 Kč a 14 tisíc Kč. Z tohoto pohledu jsou denní známky příliš drahé.

Česko ale věří, že než se Ek rozhoupe k činu, už tu bude elektronické mýtné - ČSSD doufá, že už začátkem roku 2006. Přesto by tato situace mohla mít časem dohru u Evropského soudu...

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků