Evropská anketa Auto roku 2019 má své finalisty. SUV je tu jediné!

SMS  |  26. 11. 2018 12:51

Jediná zajímavá kára ve výběru je Alpine, zbytek jsou komerční plečky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 11. 2018 14:04

Schvalne co o kterem finalistovi najdete v mistni revue v rubrice testy resp obecne

Odpovědět  |   | 
TPC  |  26. 11. 2018 14:26

No je toho tady dost, jen namátkou
https://www.autorevue.cz/test-peugeot-508-gt-puret... ...
https://www.autorevue.cz/peugeot-udajne-pracuje-na... ...
https://www.autorevue.cz/jizdni-dojmy-z-ceska-peug... ...
https://www.autorevue.cz/novy-peugeot-508-na-prvni... ...
https://www.autorevue.cz/peugeot-508-sw-2018-fotky... ...
https://www.autorevue.cz/novy-peugeot-508-unikl-be... ...
https://www.autorevue.cz/peugeot-508-poprve-nazivo... ...
https://www.autorevue.cz/peugeot-508-oficialne-tec... ...
https://www.autorevue.cz/unikly-fotky-noveho-peuge... ...
https://www.autorevue.cz/novy-peugeot-508-dostane-... ...
https://www.autorevue.cz/alpine-a110-cena...
https://www.autorevue.cz/alpine-a110-sport...
https://www.autorevue.cz/alpine-se-vraci-k-zavodni... ...
https://www.autorevue.cz/alpine-a110-preplnovana-1... ...
https://www.autorevue.cz/alpine-a110-si-v-losim-te... ...
https://www.autorevue.cz/test-ford-focus-15-ecoboo... ...
https://www.autorevue.cz/ford-focus-2018-detailne-... ...
https://www.autorevue.cz/ford-focus-active-prijizd... ...
https://www.autorevue.cz/ford-focus-st-uz-ladi-for... ...
https://www.autorevue.cz/minitest-ford-focus-15-ec... ...
https://www.autorevue.cz/ford-focus-vyroba...
https://www.autorevue.cz/novy-ford-focus-ma-cesky-... ...
https://www.autorevue.cz/test-kia-ceed-14-t-gdi-7d... ...
https://www.autorevue.cz/kia-ceed-gt-a-proceed-gt-... ...
https://www.autorevue.cz/kia-ceed-2018-ceny-sloven... ...
https://www.autorevue.cz/zeneva-2018-kia-ceed-spor... ...
https://www.autorevue.cz/kia-ceed-2018-ceny-sloven... ...
https://www.autorevue.cz/pariz-2018-ceed-sportswag... ...
https://www.autorevue.cz/kia-ceed-dostane-dalsi-dv... ...
https://www.autorevue.cz/kia-ceed-gt-2019-oficialn... ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 11. 2018 16:40

Nic jste nepochopil Kia, Ford, Peugeot testovali snad i v Zene a zivot Kde je TEST A110, Jag, C5 Aircross?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 11. 2018 17:42

Tak zrovna u Alpine A110 mě překvapil tenhle test, ale nemile.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 11. 2018 17:48

...navíc, když to člověk srovná se slabší variantou posledního Focusu.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 11. 2018 14:29

Jediné SUV? No jo, i-pace je asi rodinný sedan, jak to tak vidím.

Odpovědět  |   | 
expat  |  26. 11. 2018 18:11

Jo, snad i hatchback.........

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  26. 11. 2018 15:09

Prajem to značke Kia

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  26. 11. 2018 15:15

Já bych to přál 508. Za zadní partie a za interiér. A že konečně zase Francouzi sází na styl.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  26. 11. 2018 15:15

Já bych hlasoval pro Mercedes A. Sice se mi moc nelíbí, ale technologie, které Mercedes pustil do své nejmenší řady, jsou špičkové. V podstatě na úrovni nejvyšších řad jako CLS nebo S-classe. Doporučuji auto vyzkoušet, v tomhle směru nemá konkurenci a podle mě donutí ostatní automobilky přijít s něčím podobným.

Odpovědět  |   | 
Ler  |  26. 11. 2018 16:18

Technologie jako S-klasse? No málem jsem se potrhal smíchy.
Vezmeme to od podvozku:
S-klasse má vpředu obyčejný mcpherson?
S-klasse má vzadu umrněnou torzku?
S-klasse neumí vzduchový podvozek?
S-klasse má 4x4 udělané jako ten nejobyčejnější haldex s připojováním zadních kol?
Budeme pokračovat motory a převodovkami:
S-klasse má motory napříč?
S-klasse umí jenom čtyřválce?
S-klasse používá ty nejlevnější automaty v podobě dvojspojky?

Tohle auto nepřináší do třídy kompaktů nového vůbec nic a už vůbec ne technologie CLS nebo S-klasse.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 11. 2018 16:37

Ale dovnitř nacpali všechna možná šidítka a pasti na "řidiče". To asi měl původní pisatel na mysli. 99% věcí z toho si s chutí odpustím.

Odpovědět  |   | 
Ler  |  26. 11. 2018 17:03

No velký dotykáč a padesát zbytečných asistentů má dnes kdejaký nový model v mainstreamu, takže nic světoborného. Nijak nezpochybňuji, že nové Ačko je slušný kompakt, který umí do kabiny nacpat pěkné materiály a vytvořit prémiový pocit, ale technika je veskrze zcela tuctová a nijak se nevymyká technologiím používaným u konkurence v této třídě. Ale hlavně nemá nic společného s technologiemi použitými ve vyšších třídách, které stojí na zcela jiné platformě pro podélně uložené motory.

Odpovědět  |   | 
separovany opat  |  26. 11. 2018 17:50

To vite, zijeme v dobe 'postfaktice'. Vetsine popapulace je tedy zcela lhostejne, jak dopravni prostredek dopravuje. Dulezite je, zda dany vuz disponuje Bluetooth v te spravne verzi, zda rozliseni displeje je dostatecne jemne, zda haptika tech par ovladacich prvku, ktere tam jeste zbyly, je prijemna, zda vysoce sofistikovane systemy dokazi pomoci ridici delat to, co drive zvladali i duchem mene vyvinuti ridici atd. atd.

Jdeme tak nejak manazersku kupredu. Odtrzene od reality jsme prijali nazor, ze kvalitni spalovaci motory uz dnes umi vyrobit snad i krovaci a operovat slepe strevo lzici umi i kdejaka vratna v nemocnici.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 11. 2018 20:27

Na druhou stranu, na poskakování v kolonách a motání se mezi tlupou tupých neřidičů nějak nepotřebuji vysoce nadprůměrné auto. Tak jako třeba dnes, na cestách do práce a zpět. To byl takový zážitek, že jsem si přál autonomní vůz, který prostě jen doveze. K něčemu, co by se dalo aspoň přiblížit nějaké zajímavé jízdě, se dostanu jednou za měsíc. A pak je pro mne už skutečně důležitější, jak auto hraje a jestli se z něj v pohodě dovolám přes BT.

Odpovědět  |   | 
separovany opat  |  27. 11. 2018 10:11

Vim dobre, o cem mluvite. A mate pravdu. I ja bych stale casteji radeji nejake to zcela autonomni auto. A nebo jeste radeji nemuset nikam jezdit.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  27. 11. 2018 15:32

No asi jsem měl dodat asistenční systémy a infotainment, který je na úrovni nejvyšších tříd. Stejně tak systém rozpoznávající hlas je doslova fenomenální. Neměl jsem namysli motory nebo převodovky. Podle mě je to jednoznačný a neoddiskutovatelný přínos ve třídě menších vozů. Rozhodně větší přínos, než přešlapování na místě v podobě nového Focusu, který nepřišel naprosto s ničím.

Ale jak se tak tady dívám na ty příspěvky, téměř nikdo tohle auto naživo neviděl. Většině lidí spolehlivě vyrazí dech. Doporučuji opravdu zajít do prodejny a nechat si auto předvést.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  26. 11. 2018 15:56

zaujimave, ze ludia si vyberaju sedany, hb, combi atd. a sproste automobilky nam nutia neforemne SUV, ktore aj ked mozu mat vacsiu bezpecnost, vacsina vodicov je neskusenych alebo len jednoducho primitivov, ktory idu do zakruty so 130 a stym autom to neudrzia ... ved sa pozrime kolko kolizii je a na vine su vacsinou vodici SUV a na druhej strane chudaci ludia s obycajnymi autami, ktory este horsie dopadnu ak donich narazi 2,5 tonovy masodont a zvalcuje ich...

Odpovědět  |   | 
JK  |  26. 11. 2018 16:10

Já bych to dal Peugeotu. Z prostého důvodu - pochválit ho za to, že přinesl do nudného mainstreamu odvážné a pohledné auto. Aby prostě věděl, že to tak má udělat i příště. Stejně tak vzkaz ostatním, že se nemusí bát vypadat zajímavě. ;)

Odpovědět  |   | 
J  |  26. 11. 2018 16:57

A 110 nemá šanci. Jednou sice vyhrálo Porsche 928, ale hlavní motto téhle ankety je poměr ceny a užitné hodnoty. Takže sporťák do toho nepasuje.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 11. 2018 17:03

To samé by se dalo říci o hybridech či elektromobilech (Prius, Leaf, Volt) a přesto tahle auta dokázala anketu vyhrát. Proč by tedy jednou nemohl uspět opravdu dobrý sporťák?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  26. 11. 2018 17:23

Protože Alpine nepořádá pro novináře několikadenní akce ani jim nespamuje mail hromady reklammích keců. Tudíž bych se divil, kdyby pro něj hlasovala většina.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 11. 2018 18:07

Jestli nebude zakopán pes v tom, že je to vlastně Renault. Tam je potřeba si jít postěžovat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 11. 2018 20:24

Ne, v tom to vážně nebude. Nebo myslíš, že Toyota či Nissan vykrmili půl novinářského světa, aby svá auta "protlačili" k vítězství?

Odpovědět  |   | 
Olaf Guerda  |  26. 11. 2018 17:57

Ač nesnáším Korejce kvůli jednomu blbcovi co u nás dělá ředitele nový Ceed je pěkné auto za rozumné peníze, bohužel nenabízí výraznější wowefekt, ale ctím snahu o evropský design a pojetí jako takové. Jinak jsou všichni kandidáti hratelní, nový Peugeot je kouzelně povedený a za skvělé peníze. Áčko od MB standardně nudné, ale nic proti. Alpine je odvážný pokus vzkřísit legendu, ale auto ač je krásně postavené působí nedotaženě. Babo raď! Za mne tam chybí nová Audi A7 či Q8 což jsou naprosto nádhera auta a Lichte odvedl neskutečnou práci, Audi dělá nyní opravdu božský design.

Odpovědět  |   | 
Psychiatrický ústav  |  26. 11. 2018 18:07

Aha, Kvičalovi zabrali prášky a přišla na něj melanchonická nálada, lehká apatičnost a hlavně už nesere ostatní. Dlabej dal.

Odpovědět  |   | 
David Lužný  |  26. 11. 2018 20:30

Vošický... co kdyby ses občas do těch diskusí ne...l, zobni si pilulu a uteč do lesa, nebo nejlépe do KLDR kam patříš.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 21 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 153 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A