Evropská anketa Auto roku 2019 má své finalisty. SUV je tu jediné!

SMS  |  26. 11. 2018 12:51

Jediná zajímavá kára ve výběru je Alpine, zbytek jsou komerční plečky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 11. 2018 14:04

Schvalne co o kterem finalistovi najdete v mistni revue v rubrice testy resp obecne

Odpovědět  |   | 
TPC  |  26. 11. 2018 14:26

No je toho tady dost, jen namátkou
https://www.autorevue.cz/test-peugeot-508-gt-puret... ...
https://www.autorevue.cz/peugeot-udajne-pracuje-na... ...
https://www.autorevue.cz/jizdni-dojmy-z-ceska-peug... ...
https://www.autorevue.cz/novy-peugeot-508-na-prvni... ...
https://www.autorevue.cz/peugeot-508-sw-2018-fotky... ...
https://www.autorevue.cz/novy-peugeot-508-unikl-be... ...
https://www.autorevue.cz/peugeot-508-poprve-nazivo... ...
https://www.autorevue.cz/peugeot-508-oficialne-tec... ...
https://www.autorevue.cz/unikly-fotky-noveho-peuge... ...
https://www.autorevue.cz/novy-peugeot-508-dostane-... ...
https://www.autorevue.cz/alpine-a110-cena...
https://www.autorevue.cz/alpine-a110-sport...
https://www.autorevue.cz/alpine-se-vraci-k-zavodni... ...
https://www.autorevue.cz/alpine-a110-preplnovana-1... ...
https://www.autorevue.cz/alpine-a110-si-v-losim-te... ...
https://www.autorevue.cz/test-ford-focus-15-ecoboo... ...
https://www.autorevue.cz/ford-focus-2018-detailne-... ...
https://www.autorevue.cz/ford-focus-active-prijizd... ...
https://www.autorevue.cz/ford-focus-st-uz-ladi-for... ...
https://www.autorevue.cz/minitest-ford-focus-15-ec... ...
https://www.autorevue.cz/ford-focus-vyroba...
https://www.autorevue.cz/novy-ford-focus-ma-cesky-... ...
https://www.autorevue.cz/test-kia-ceed-14-t-gdi-7d... ...
https://www.autorevue.cz/kia-ceed-gt-a-proceed-gt-... ...
https://www.autorevue.cz/kia-ceed-2018-ceny-sloven... ...
https://www.autorevue.cz/zeneva-2018-kia-ceed-spor... ...
https://www.autorevue.cz/kia-ceed-2018-ceny-sloven... ...
https://www.autorevue.cz/pariz-2018-ceed-sportswag... ...
https://www.autorevue.cz/kia-ceed-dostane-dalsi-dv... ...
https://www.autorevue.cz/kia-ceed-gt-2019-oficialn... ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 11. 2018 16:40

Nic jste nepochopil Kia, Ford, Peugeot testovali snad i v Zene a zivot Kde je TEST A110, Jag, C5 Aircross?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 11. 2018 17:42

Tak zrovna u Alpine A110 mě překvapil tenhle test, ale nemile.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 11. 2018 17:48

...navíc, když to člověk srovná se slabší variantou posledního Focusu.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 11. 2018 14:29

Jediné SUV? No jo, i-pace je asi rodinný sedan, jak to tak vidím.

Odpovědět  |   | 
expat  |  26. 11. 2018 18:11

Jo, snad i hatchback.........

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  26. 11. 2018 15:09

Prajem to značke Kia

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  26. 11. 2018 15:15

Já bych to přál 508. Za zadní partie a za interiér. A že konečně zase Francouzi sází na styl.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  26. 11. 2018 15:15

Já bych hlasoval pro Mercedes A. Sice se mi moc nelíbí, ale technologie, které Mercedes pustil do své nejmenší řady, jsou špičkové. V podstatě na úrovni nejvyšších řad jako CLS nebo S-classe. Doporučuji auto vyzkoušet, v tomhle směru nemá konkurenci a podle mě donutí ostatní automobilky přijít s něčím podobným.

Odpovědět  |   | 
Ler  |  26. 11. 2018 16:18

Technologie jako S-klasse? No málem jsem se potrhal smíchy.
Vezmeme to od podvozku:
S-klasse má vpředu obyčejný mcpherson?
S-klasse má vzadu umrněnou torzku?
S-klasse neumí vzduchový podvozek?
S-klasse má 4x4 udělané jako ten nejobyčejnější haldex s připojováním zadních kol?
Budeme pokračovat motory a převodovkami:
S-klasse má motory napříč?
S-klasse umí jenom čtyřválce?
S-klasse používá ty nejlevnější automaty v podobě dvojspojky?

Tohle auto nepřináší do třídy kompaktů nového vůbec nic a už vůbec ne technologie CLS nebo S-klasse.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 11. 2018 16:37

Ale dovnitř nacpali všechna možná šidítka a pasti na "řidiče". To asi měl původní pisatel na mysli. 99% věcí z toho si s chutí odpustím.

Odpovědět  |   | 
Ler  |  26. 11. 2018 17:03

No velký dotykáč a padesát zbytečných asistentů má dnes kdejaký nový model v mainstreamu, takže nic světoborného. Nijak nezpochybňuji, že nové Ačko je slušný kompakt, který umí do kabiny nacpat pěkné materiály a vytvořit prémiový pocit, ale technika je veskrze zcela tuctová a nijak se nevymyká technologiím používaným u konkurence v této třídě. Ale hlavně nemá nic společného s technologiemi použitými ve vyšších třídách, které stojí na zcela jiné platformě pro podélně uložené motory.

Odpovědět  |   | 
separovany opat  |  26. 11. 2018 17:50

To vite, zijeme v dobe 'postfaktice'. Vetsine popapulace je tedy zcela lhostejne, jak dopravni prostredek dopravuje. Dulezite je, zda dany vuz disponuje Bluetooth v te spravne verzi, zda rozliseni displeje je dostatecne jemne, zda haptika tech par ovladacich prvku, ktere tam jeste zbyly, je prijemna, zda vysoce sofistikovane systemy dokazi pomoci ridici delat to, co drive zvladali i duchem mene vyvinuti ridici atd. atd.

Jdeme tak nejak manazersku kupredu. Odtrzene od reality jsme prijali nazor, ze kvalitni spalovaci motory uz dnes umi vyrobit snad i krovaci a operovat slepe strevo lzici umi i kdejaka vratna v nemocnici.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 11. 2018 20:27

Na druhou stranu, na poskakování v kolonách a motání se mezi tlupou tupých neřidičů nějak nepotřebuji vysoce nadprůměrné auto. Tak jako třeba dnes, na cestách do práce a zpět. To byl takový zážitek, že jsem si přál autonomní vůz, který prostě jen doveze. K něčemu, co by se dalo aspoň přiblížit nějaké zajímavé jízdě, se dostanu jednou za měsíc. A pak je pro mne už skutečně důležitější, jak auto hraje a jestli se z něj v pohodě dovolám přes BT.

Odpovědět  |   | 
separovany opat  |  27. 11. 2018 10:11

Vim dobre, o cem mluvite. A mate pravdu. I ja bych stale casteji radeji nejake to zcela autonomni auto. A nebo jeste radeji nemuset nikam jezdit.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  27. 11. 2018 15:32

No asi jsem měl dodat asistenční systémy a infotainment, který je na úrovni nejvyšších tříd. Stejně tak systém rozpoznávající hlas je doslova fenomenální. Neměl jsem namysli motory nebo převodovky. Podle mě je to jednoznačný a neoddiskutovatelný přínos ve třídě menších vozů. Rozhodně větší přínos, než přešlapování na místě v podobě nového Focusu, který nepřišel naprosto s ničím.

Ale jak se tak tady dívám na ty příspěvky, téměř nikdo tohle auto naživo neviděl. Většině lidí spolehlivě vyrazí dech. Doporučuji opravdu zajít do prodejny a nechat si auto předvést.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  26. 11. 2018 15:56

zaujimave, ze ludia si vyberaju sedany, hb, combi atd. a sproste automobilky nam nutia neforemne SUV, ktore aj ked mozu mat vacsiu bezpecnost, vacsina vodicov je neskusenych alebo len jednoducho primitivov, ktory idu do zakruty so 130 a stym autom to neudrzia ... ved sa pozrime kolko kolizii je a na vine su vacsinou vodici SUV a na druhej strane chudaci ludia s obycajnymi autami, ktory este horsie dopadnu ak donich narazi 2,5 tonovy masodont a zvalcuje ich...

Odpovědět  |   | 
JK  |  26. 11. 2018 16:10

Já bych to dal Peugeotu. Z prostého důvodu - pochválit ho za to, že přinesl do nudného mainstreamu odvážné a pohledné auto. Aby prostě věděl, že to tak má udělat i příště. Stejně tak vzkaz ostatním, že se nemusí bát vypadat zajímavě. ;)

Odpovědět  |   | 
J  |  26. 11. 2018 16:57

A 110 nemá šanci. Jednou sice vyhrálo Porsche 928, ale hlavní motto téhle ankety je poměr ceny a užitné hodnoty. Takže sporťák do toho nepasuje.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 11. 2018 17:03

To samé by se dalo říci o hybridech či elektromobilech (Prius, Leaf, Volt) a přesto tahle auta dokázala anketu vyhrát. Proč by tedy jednou nemohl uspět opravdu dobrý sporťák?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  26. 11. 2018 17:23

Protože Alpine nepořádá pro novináře několikadenní akce ani jim nespamuje mail hromady reklammích keců. Tudíž bych se divil, kdyby pro něj hlasovala většina.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 11. 2018 18:07

Jestli nebude zakopán pes v tom, že je to vlastně Renault. Tam je potřeba si jít postěžovat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 11. 2018 20:24

Ne, v tom to vážně nebude. Nebo myslíš, že Toyota či Nissan vykrmili půl novinářského světa, aby svá auta "protlačili" k vítězství?

Odpovědět  |   | 
Olaf Guerda  |  26. 11. 2018 17:57

Ač nesnáším Korejce kvůli jednomu blbcovi co u nás dělá ředitele nový Ceed je pěkné auto za rozumné peníze, bohužel nenabízí výraznější wowefekt, ale ctím snahu o evropský design a pojetí jako takové. Jinak jsou všichni kandidáti hratelní, nový Peugeot je kouzelně povedený a za skvělé peníze. Áčko od MB standardně nudné, ale nic proti. Alpine je odvážný pokus vzkřísit legendu, ale auto ač je krásně postavené působí nedotaženě. Babo raď! Za mne tam chybí nová Audi A7 či Q8 což jsou naprosto nádhera auta a Lichte odvedl neskutečnou práci, Audi dělá nyní opravdu božský design.

Odpovědět  |   | 
Psychiatrický ústav  |  26. 11. 2018 18:07

Aha, Kvičalovi zabrali prášky a přišla na něj melanchonická nálada, lehká apatičnost a hlavně už nesere ostatní. Dlabej dal.

Odpovědět  |   | 
David Lužný  |  26. 11. 2018 20:30

Vošický... co kdyby ses občas do těch diskusí ne...l, zobni si pilulu a uteč do lesa, nebo nejlépe do KLDR kam patříš.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 30 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 153 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A