Evropská anketa Auto roku 2019 má své finalisty. SUV je tu jediné!

SMS  |  26. 11. 2018 12:51

Jediná zajímavá kára ve výběru je Alpine, zbytek jsou komerční plečky.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 11. 2018 14:04

Schvalne co o kterem finalistovi najdete v mistni revue v rubrice testy resp obecne

Odpovědět  |   | 
TPC  |  26. 11. 2018 14:26

No je toho tady dost, jen namátkou
https://www.autorevue.cz/test-peugeot-508-gt-puret... ...
https://www.autorevue.cz/peugeot-udajne-pracuje-na... ...
https://www.autorevue.cz/jizdni-dojmy-z-ceska-peug... ...
https://www.autorevue.cz/novy-peugeot-508-na-prvni... ...
https://www.autorevue.cz/peugeot-508-sw-2018-fotky... ...
https://www.autorevue.cz/novy-peugeot-508-unikl-be... ...
https://www.autorevue.cz/peugeot-508-poprve-nazivo... ...
https://www.autorevue.cz/peugeot-508-oficialne-tec... ...
https://www.autorevue.cz/unikly-fotky-noveho-peuge... ...
https://www.autorevue.cz/novy-peugeot-508-dostane-... ...
https://www.autorevue.cz/alpine-a110-cena...
https://www.autorevue.cz/alpine-a110-sport...
https://www.autorevue.cz/alpine-se-vraci-k-zavodni... ...
https://www.autorevue.cz/alpine-a110-preplnovana-1... ...
https://www.autorevue.cz/alpine-a110-si-v-losim-te... ...
https://www.autorevue.cz/test-ford-focus-15-ecoboo... ...
https://www.autorevue.cz/ford-focus-2018-detailne-... ...
https://www.autorevue.cz/ford-focus-active-prijizd... ...
https://www.autorevue.cz/ford-focus-st-uz-ladi-for... ...
https://www.autorevue.cz/minitest-ford-focus-15-ec... ...
https://www.autorevue.cz/ford-focus-vyroba...
https://www.autorevue.cz/novy-ford-focus-ma-cesky-... ...
https://www.autorevue.cz/test-kia-ceed-14-t-gdi-7d... ...
https://www.autorevue.cz/kia-ceed-gt-a-proceed-gt-... ...
https://www.autorevue.cz/kia-ceed-2018-ceny-sloven... ...
https://www.autorevue.cz/zeneva-2018-kia-ceed-spor... ...
https://www.autorevue.cz/kia-ceed-2018-ceny-sloven... ...
https://www.autorevue.cz/pariz-2018-ceed-sportswag... ...
https://www.autorevue.cz/kia-ceed-dostane-dalsi-dv... ...
https://www.autorevue.cz/kia-ceed-gt-2019-oficialn... ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 11. 2018 16:40

Nic jste nepochopil Kia, Ford, Peugeot testovali snad i v Zene a zivot Kde je TEST A110, Jag, C5 Aircross?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 11. 2018 17:42

Tak zrovna u Alpine A110 mě překvapil tenhle test, ale nemile.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 11. 2018 17:48

...navíc, když to člověk srovná se slabší variantou posledního Focusu.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 11. 2018 14:29

Jediné SUV? No jo, i-pace je asi rodinný sedan, jak to tak vidím.

Odpovědět  |   | 
expat  |  26. 11. 2018 18:11

Jo, snad i hatchback.........

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  26. 11. 2018 15:09

Prajem to značke Kia

Odpovědět  |   | 
Mlátil  |  26. 11. 2018 15:15

Já bych to přál 508. Za zadní partie a za interiér. A že konečně zase Francouzi sází na styl.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  26. 11. 2018 15:15

Já bych hlasoval pro Mercedes A. Sice se mi moc nelíbí, ale technologie, které Mercedes pustil do své nejmenší řady, jsou špičkové. V podstatě na úrovni nejvyšších řad jako CLS nebo S-classe. Doporučuji auto vyzkoušet, v tomhle směru nemá konkurenci a podle mě donutí ostatní automobilky přijít s něčím podobným.

Odpovědět  |   | 
Ler  |  26. 11. 2018 16:18

Technologie jako S-klasse? No málem jsem se potrhal smíchy.
Vezmeme to od podvozku:
S-klasse má vpředu obyčejný mcpherson?
S-klasse má vzadu umrněnou torzku?
S-klasse neumí vzduchový podvozek?
S-klasse má 4x4 udělané jako ten nejobyčejnější haldex s připojováním zadních kol?
Budeme pokračovat motory a převodovkami:
S-klasse má motory napříč?
S-klasse umí jenom čtyřválce?
S-klasse používá ty nejlevnější automaty v podobě dvojspojky?

Tohle auto nepřináší do třídy kompaktů nového vůbec nic a už vůbec ne technologie CLS nebo S-klasse.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 11. 2018 16:37

Ale dovnitř nacpali všechna možná šidítka a pasti na "řidiče". To asi měl původní pisatel na mysli. 99% věcí z toho si s chutí odpustím.

Odpovědět  |   | 
Ler  |  26. 11. 2018 17:03

No velký dotykáč a padesát zbytečných asistentů má dnes kdejaký nový model v mainstreamu, takže nic světoborného. Nijak nezpochybňuji, že nové Ačko je slušný kompakt, který umí do kabiny nacpat pěkné materiály a vytvořit prémiový pocit, ale technika je veskrze zcela tuctová a nijak se nevymyká technologiím používaným u konkurence v této třídě. Ale hlavně nemá nic společného s technologiemi použitými ve vyšších třídách, které stojí na zcela jiné platformě pro podélně uložené motory.

Odpovědět  |   | 
separovany opat  |  26. 11. 2018 17:50

To vite, zijeme v dobe 'postfaktice'. Vetsine popapulace je tedy zcela lhostejne, jak dopravni prostredek dopravuje. Dulezite je, zda dany vuz disponuje Bluetooth v te spravne verzi, zda rozliseni displeje je dostatecne jemne, zda haptika tech par ovladacich prvku, ktere tam jeste zbyly, je prijemna, zda vysoce sofistikovane systemy dokazi pomoci ridici delat to, co drive zvladali i duchem mene vyvinuti ridici atd. atd.

Jdeme tak nejak manazersku kupredu. Odtrzene od reality jsme prijali nazor, ze kvalitni spalovaci motory uz dnes umi vyrobit snad i krovaci a operovat slepe strevo lzici umi i kdejaka vratna v nemocnici.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 11. 2018 20:27

Na druhou stranu, na poskakování v kolonách a motání se mezi tlupou tupých neřidičů nějak nepotřebuji vysoce nadprůměrné auto. Tak jako třeba dnes, na cestách do práce a zpět. To byl takový zážitek, že jsem si přál autonomní vůz, který prostě jen doveze. K něčemu, co by se dalo aspoň přiblížit nějaké zajímavé jízdě, se dostanu jednou za měsíc. A pak je pro mne už skutečně důležitější, jak auto hraje a jestli se z něj v pohodě dovolám přes BT.

Odpovědět  |   | 
separovany opat  |  27. 11. 2018 10:11

Vim dobre, o cem mluvite. A mate pravdu. I ja bych stale casteji radeji nejake to zcela autonomni auto. A nebo jeste radeji nemuset nikam jezdit.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  27. 11. 2018 15:32

No asi jsem měl dodat asistenční systémy a infotainment, který je na úrovni nejvyšších tříd. Stejně tak systém rozpoznávající hlas je doslova fenomenální. Neměl jsem namysli motory nebo převodovky. Podle mě je to jednoznačný a neoddiskutovatelný přínos ve třídě menších vozů. Rozhodně větší přínos, než přešlapování na místě v podobě nového Focusu, který nepřišel naprosto s ničím.

Ale jak se tak tady dívám na ty příspěvky, téměř nikdo tohle auto naživo neviděl. Většině lidí spolehlivě vyrazí dech. Doporučuji opravdu zajít do prodejny a nechat si auto předvést.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  26. 11. 2018 15:56

zaujimave, ze ludia si vyberaju sedany, hb, combi atd. a sproste automobilky nam nutia neforemne SUV, ktore aj ked mozu mat vacsiu bezpecnost, vacsina vodicov je neskusenych alebo len jednoducho primitivov, ktory idu do zakruty so 130 a stym autom to neudrzia ... ved sa pozrime kolko kolizii je a na vine su vacsinou vodici SUV a na druhej strane chudaci ludia s obycajnymi autami, ktory este horsie dopadnu ak donich narazi 2,5 tonovy masodont a zvalcuje ich...

Odpovědět  |   | 
JK  |  26. 11. 2018 16:10

Já bych to dal Peugeotu. Z prostého důvodu - pochválit ho za to, že přinesl do nudného mainstreamu odvážné a pohledné auto. Aby prostě věděl, že to tak má udělat i příště. Stejně tak vzkaz ostatním, že se nemusí bát vypadat zajímavě. ;)

Odpovědět  |   | 
J  |  26. 11. 2018 16:57

A 110 nemá šanci. Jednou sice vyhrálo Porsche 928, ale hlavní motto téhle ankety je poměr ceny a užitné hodnoty. Takže sporťák do toho nepasuje.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 11. 2018 17:03

To samé by se dalo říci o hybridech či elektromobilech (Prius, Leaf, Volt) a přesto tahle auta dokázala anketu vyhrát. Proč by tedy jednou nemohl uspět opravdu dobrý sporťák?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  26. 11. 2018 17:23

Protože Alpine nepořádá pro novináře několikadenní akce ani jim nespamuje mail hromady reklammích keců. Tudíž bych se divil, kdyby pro něj hlasovala většina.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 11. 2018 18:07

Jestli nebude zakopán pes v tom, že je to vlastně Renault. Tam je potřeba si jít postěžovat.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  26. 11. 2018 20:24

Ne, v tom to vážně nebude. Nebo myslíš, že Toyota či Nissan vykrmili půl novinářského světa, aby svá auta "protlačili" k vítězství?

Odpovědět  |   | 
Olaf Guerda  |  26. 11. 2018 17:57

Ač nesnáším Korejce kvůli jednomu blbcovi co u nás dělá ředitele nový Ceed je pěkné auto za rozumné peníze, bohužel nenabízí výraznější wowefekt, ale ctím snahu o evropský design a pojetí jako takové. Jinak jsou všichni kandidáti hratelní, nový Peugeot je kouzelně povedený a za skvělé peníze. Áčko od MB standardně nudné, ale nic proti. Alpine je odvážný pokus vzkřísit legendu, ale auto ač je krásně postavené působí nedotaženě. Babo raď! Za mne tam chybí nová Audi A7 či Q8 což jsou naprosto nádhera auta a Lichte odvedl neskutečnou práci, Audi dělá nyní opravdu božský design.

Odpovědět  |   | 
Psychiatrický ústav  |  26. 11. 2018 18:07

Aha, Kvičalovi zabrali prášky a přišla na něj melanchonická nálada, lehká apatičnost a hlavně už nesere ostatní. Dlabej dal.

Odpovědět  |   | 
David Lužný  |  26. 11. 2018 20:30

Vošický... co kdyby ses občas do těch diskusí ne...l, zobni si pilulu a uteč do lesa, nebo nejlépe do KLDR kam patříš.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 62 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

10.  12.  2018 | | 327 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 51 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 72 N/A