Evropané americké vozy nechtějí. Ani Corvette

39 komentářů

oliko
24. června • 15:39

Je to o predsudkoch a nevedomosti. Kolko zaujemcou v EU zvazuje pri kupe Americke auto?????? Vacsinu zakaznikov ani nenapadne zvazit americke auto. Odhadujem ze tak 10-20% potencialnych zakaznikov zvazuje ameriku, a to je moc malo. Nie vsetko, co sa o americkych autach povie je pravda.

Dusan
24. června • 9:45

Primarni problem je, ze americka auta jsou opravdu americka. Jsou konstruovana pro uplne jine podminky, ktere panuji na americkych silnicich a samozrejme i pro trosku jine ekonomicke podminky. O luxusni auto, ktere je primarne urcene pro maximalne pohodlnou jizdu konstantni rychlosti mezi 70 a 80 mil za hodinu nebude moc velky zajem v Nemecku, kde se bezne jezdi o 50% rychleji, stejne tak malokdo v nasich precpanych evropskych mestech bude projizdet uzke ulicky se stojici dopravou petimetrovym a neco metrovym SUVckem, ktere se v Americe na jejich vnitrni mestske osmiproudovky s plynulou dopravou klidne vejde a spotrebu ma pak vcelku rozumnou.
Jiny je i styl zivota, kolik lidi potrebuje v Evrope tahat lode? Kolik lidi ma sedmimetrove privesy? Proste stejne tak jako se vetsina evropskych aut neprodava v Americe, tak to funguje i opacne.

Peto
24. června • 8:25

Myslim ze je to hlavne v tom ze Corvette tu v Europe ma obrovsku konkurenciu modelov ako carrera, R8, amgcka, emka, sl, bmw 6 a podobne. Skratka je toho na nu prilis vela na to aby sa dobre predavala. Inak si myslim ze nezaostava v nicom za spomenutymi autami, snad az na ten plastovy interier alebo obrovsky volant. ALe dizajn ma nadherny aj zvuk aj motor.

Caddy
23. června • 23:48

lidi trpi zaprdlosti a predsudky, tady to nikdy nemuze jit na odbyt, evropani jsou kokoti.... apritom se amici snazi a pak delaji auta, co nemaji uz s amerikami nic spolecneho...kombiky s mrnavym dyzlem od cadillacu....no kam ten svet speje, to radsi fakt nic, nez tohle...ale aspon by nemuseli pindat o spotrebe ti, co si furt mysli, ze se od 60. let nic nezmenilo...i kdyz by to mozna bylo lepsi...:-/

Kaiser
24. června • 1:25

Misto psani radsi setri at das ten tvuj yank-tank do kupy a nerozpadaj se ti napravy, Elvis....

Petr
24. června • 0:49

Proto potřebujeme aby nám to nějaký "Američan z Vysočan" jako ty vysvětlil. :-/

Caddy
24. června • 1:02

Ocividne to nestaci :-P

ottoman
23. června • 21:56

Vždyť americké auta nechtějí ani sami Američané

stejskal ondřej
23. června • 21:42

Tato situace - neúspěch amerických aut na evropském trhu se dala čekat...chevrolet prodává na našich trzích cadillacy, které sjou zaměřeny na luxusní evropské vozy..proč jsou neúspěšná??? protože zájemci o luxusní vozy jsou konzervativní a dávají přednost zavedným evropským značkám jako BMW, Mercedes, Audi...a co si budeme nalhávat američané nejsou tak nároční ve svých požadavcích na auto, proto mimo oblasti designu nemohou tyto vozy s modely výše zmíněných značek držet krok v prodejních číslech...

JPM
23. června • 20:37

Budoucí generace Cadillacu CTS - 2008 má mít turbodiesel 250 koní, zároveň má nabídnout mnohem lepší interiér a v USA i motor V6 3,6 - 300 koní. To je přímý soupeř Lexusu IS 350, Infinity G35 a BMW 335i Malý Cadillac BLS vyráběný ve Švédsku na základě Saabu 9-3 bude v příští generaci s pohonem zadních kol. A bude se prodávat i v USA. Nemyslím že má Cadillac vyklidit pole.
Na druhou stranu kdo si v EU dnes koupí Cadillac Escalade s 6.0 V8 motorem, když může mít Audi Q7 a jiné evropské obry (např. M-B GL vyráběný v USA) s úspornějším dieselem.

krocan
23. června • 16:41

kdo by taky chtěl ty jejich žrouty.tady neni palivo za pár drobnejch jako u nich.

roti
23. června • 15:48

Hodně dělá nejspíš taky strach se odlišit. Ameriky prostě vypadají jinak.

dd
23. června • 13:55

Dôvod je, že ich trh je inak nastavený a oni nechápu systému EU. Ich daň na palivá je diamertálne odlišná od EU a teda sú orientovaní na modely, ktoré európan jednoducho nekupuje. Skrátka oni si môžu dovoliť "štandard" 2,4i benzín vo veľkom auťáku, pričom v EU nikto nerozumie prečo by mal míňať za niečo iné než 1,9 diesel alebo 1,7 diesel. Kebyže u nás je liter benzínu trebárs za korunu päťdesiat a vzdialenosti medzi dvoma dedinami jak medzi Prahou a Bratislavou, nuž tak potom aj my by sme sa vrhli na veľké koráby so silnými motormi, alebo ako to oni eufemisticky nazývajú save cars. A čo sa týka Corvette a spol. - toto je skôr niche market, a tam platia iné pravidlá. Lenže ani ten trh nezvládli. Nuž, nástup žltých priateľov je zrejme neodvrátiteľný, je to len otázka času. US bude ešte chvíľu dobrý trh, no a keď ich úplne skasírujú, tak skončia úplne.

Ráďa
23. června • 15:06

Jaký US standart benzín 2,4 litru a EU standart 1,7-1,9TD ???:-O:-O:-O Já mám auto echt evropské, že evropštější už být snad ani nemůže a nejrozšířenější motor je k němu právě můj benzínový 5.0 V8 326hp:-P

Ja
23. června • 15:27

jj, ja taky jezdim autobusem ;-)

ja
23. června • 16:41

:-D

Ráďa
23. června • 19:07

yjaaaa slováci se smějí, S-klassa od Mercedesu k nim ještě nedorazila:-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toomas
23. června • 19:46

Obávám se, že pětilitrový benzínový osmiválec není nejprodávanější motorizací třídy S.

Ráďa
23. června • 22:29

aha no dobře 3-[ tak ale furt druhej nejprodávanější, částečně tedy beru zpět:-|S320 183.441 ks
S420 49.468 ks
S500 86.989 ks
S600 35.916 ks
ropáci 28.101 ks

nal
23. června • 23:54

http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=20597&cat=532vies co si mozes s tym MB?

Petr
23. června • 13:16

Pokud američtí výrobci přestanou trčet v 60. letech a začnou dělat něco co je použitelné i v éře drahých pohonných hmot, tak se americká auta budou prodávat i jinde než v USA.

Medved
23. června • 20:25

there is no replacement for displacement ;-)vis co je to gas guzzler tax? to je takova americka ekologicka dan. Zajimavy je, ze treba sedmilitrova corvette se vejde do limitu, zatimco porsche lambo bmw ferrari ne?Kdyz te pali pojistka za velky motor tak si kup H ovno T o P ojede.

Petr
24. června • 0:45

No jestli je stejně dementně nastavená jako norma pro emisní limity v CA(?) založená na počtu oken podle kterých Smart neprojde a nějaká zhovadilá H2 ano, tak se není čemu divit.

Irco
23. června • 11:37

Američani by vůbec neměli dělat auta !!! Auta umí jen němci a italové !!!

Garden
24. června • 18:15

svatá pravda ...

Ráďa
23. června • 14:30

Žeby Italové uměli auta? :-D (nemyslím Ferrari a Lambo) ...zrovna Fiat, Alfu a Lanciu bych auty nenazýval. Spíš elegantní past na kolečkách. Přečti si test Alfy 156 na 100.000km a nestačíš žasnout :-O Auta umí dělat 75% němců, 50% japonců a 25% amíkůB-] ...kdysi i Švédové. Jinak asi nikdo. Ale klasický US Chevy se dá a má to něco do sebe. Ale Evropa pro tyto rybky není ten správný rybník. Tu se furt brzdí a zatáčí a provoz je děsně hustý. Jinak Corvetta je supeeeer (srovnávací test s M3 atd) a je moc elegantní. Těch 1300 aut je myslím úspěch. I když Bmw 6 stejně většinu zákazníků vyzobe. Ty ostatní modely se daly očeávat, ten model co dával Mounfild to je shitské auto, to bych taky nechtěl, to už raději S80 nebo tak.

leO
18. března • 17:44

To promin, ale nemám první italský auto a past ne a ne sklapnout, dřív sem se toho taky bál než sem zjistil že je to celý nafouknutá bublina, aneb když se s mamuta dělá komáromut :-Pjinak proti jinejm autům nic nemám, technika a preciznost, němci paráda, ale srdíčko jim chybí :) jinak US cars pro evropu opravdu nevhodný, starý novy to je fuk, myslim ze doma je jim líp ;)

Mi.
23. června • 22:59

á pan odborník přes alfy :o) ... jeden německý časopis (už nevím který to byl, zda Autobild či kterej) vydal žebříček pětiletých aut a ta "příšerná" alfa 156 skončila mnohem lépe než třeba BMW 5. A jen tak mimochodem u Alf odchází nejčastěji právě ta německá kvalita alá Bosch (speciálně váhy vzduchu) kdyby nešetřili a místo levného Bosche vzali zpět Magnetti Marelli byli by na tom mnohem líp.

blabla
24. června • 13:44

presne tak. mel jsem alfu gt 3.2, krome zamlzeneho xenonu jsem nemel zadne problemy. svezeni paradni, zvuk motoru nenapodobitleny a kvalita dobra. ted mam M3 a nestacim se divit. po cca 60 tis. nova loziska, propalenej lauf. takze at si ten chytrak nejdriv koupi nejaka auta a pak mluvi. z toho co jsem mel ja, tak nejlepe vysla honda. ticha, spolehliva a dobre motory.

Mi.
24. června • 22:14

tak to rád slyším, že s GT byla spokojenost - já ho koupil před pár měsíci

Tomáš Langer
23. června • 21:25

A to oba zapomínáte na Frantíky - ti dělají auta čím dál líp :-P.

Bob
23. června • 11:06

A to já si právě jednoho Američana z Rakouska V článku naznačují, kde je taky chyba - "prodalo se oficiálně" - pokud je EU cena taková, že se vyplatí ta auta tahat polosoukromě z US, tak je nemohou chtít prodávat ofiko

Jeniik
23. června • 11:06

Vždyť ty cadillacy nejsou ani ryba ani rak. Možná by nakonec prodali víc klasických lodí, než těchhle aut na půli cesty. Ani vynikající evropan, ani charismatický amík...

Šála
23. června • 20:52

Náhodou, mě se třeba STSko líbí moc. Nádherná americká kára s neotřelým designem a charakterem ( i když charakteru 300C teda nedosahuje). Jenže já mám rád sportovní vlastnosti a preciznost, která je vlastní německým a japonským autům. Takže charakter necharakter, za ty peníze bych radši koupil o třídu menší BMW řady 3.

RRAAFF
23. června • 9:27

Jako Cadillac mám rád, vozy se mi líbí, ovšem mám z toho trošku pocit, že GM až moc upřednostňuje Cadillac a méně se věnuje Saabům, což je podle mě škoda a mělo by to být spíš naopak.

Petr M
23. června • 11:06

Ahoj no já to vidím takto: kdyby prodávali za stejné ceny jako v USA ( včetně daní ) tak by jim tady lidi urvali ruce. Třeba ten model (nevím jak se jmenuje ) co je jako SAAB 93 za cenu kie ceeed by to člo na odbyt to si pište. Ale někdo si myslí, že evropu podojí a ono ne :-). Jinak Eu automobilky to dělají jinak, prodávají se v USA za 65% ceny v EU ( včetně daní ) .

El Carlos
24. června • 1:03

Není Saab švédská značka? :-/

Tonda
24. června • 11:10

Asi tak moc, jako je SKODA ceska... :-/

RRAAFF
23. června • 14:34

Ano to máš taky pravdu, cena dělá moc. Ty US ceny jsou přímo báječné;-), bohužel tady se jich asi nikdy nedočkáme.

Doporučujeme

Články odjinud