Evropa tleská novému Superbu

71 komentářů

gbo
12. listopadu • 16:00

..hodnotit auto podle pár fotek na netu je nesmysl..kdo v tom seděl musí uznat, že si tahle škůdka výborný hodnocení rozhodně zaslouží

smudliky
14. listopadu • 7:56

No ale těžko ho čekat od studentíků, co drandí 12 let starý civiky a alfy...

Stefan
12. listopadu • 14:17

Ktorá"Europa to tleská Ja ja Ja no preds Deuschland a Ostereich
made in Volkswagen,myslím,že sa Superb objaví aj v akčních filmoch typu Cobra made in Nemecko etc.Ked je také superauto-načo tolko tolko reklamy?!:-O

Zelí
17. listopadu • 15:33

Zrovna jsem četl srovnávací test na německém webu, kde srovnávali velmi podrobně supII, nový merced C a nové mondeo. Dali si s tím velkou práci, je tam spousta kritérií, není to test ve stylu AR, kde je to jenom okecané a supII to celkem přesvědčivě vyhrál. A víceméně všechna auta v testu jsou německá. Čili nějaká podjatost je vyloučená.

Skyline
12. listopadu • 9:46

:-D Panove, ja se zase skvele bavil!:-D Diky hosi, ty deklasujici designy, ktere kritizuji zasadne povrchni zavistivci jsou lepsi, nez kdejaky zabavni server :-D :-D

w
12. listopadu • 7:29

tak 'tleskání' sa hovorí, keď si človek udiera dlaňou o čelo...

škodovák
11. listopadu • 17:03

Náhodou jako superb v reálu nejni tak špatný,jako ten zadek by mohl být lepší,ale jinak vnitřní prostor a luxus je parádní,ve své třídě nejni konkurence,jinak ty co tu patlají nesmysly,že se jim nelíbí nebo hnus je proto,že doma mají starý auta no a závidí,jestli někdo nejel v superbu tak nemůže dát jen na vzhled to je úplná kokotina,to berete snad jak ženskou podle vzhledu ne??koukejte taky co má v sobě a nebudte povrchní lidi co říkají hnus atd

roomstein
11. listopadu • 21:07

ale jdi ty brepto. když je mi něco ošklivé,že tak asi jde o vzhled, no ni?

martin
14. listopadu • 21:48

a ty si myslíš, že seš hezkej nebo ošklivej?:-D

roomstein
16. listopadu • 17:31

spíš ošklivě hezkej, než hezky ošklivej :-)) . Ale třeba u žen není příliš sporu u výrazně hezkých či výrazně ošklivých. Prvnímu typu odpovídá třeba Mazda6, MB E, Lexus IS, typický představitel druhé kategorie - Fabia2,Roomster, Multipla..

no name
11. listopadu • 20:36

Otázkou pouze je, co člověk od auta čeká. Superb nabízí jedinou věc a tou je prostor vzadu. Tím válcuje konkurenci, jinak nelze říci, že by byl něčím extra. Je to výborné auto, to nepopírám, ale že by neměl konkurenci? Tu určitě má a ta konkurence ten Superb v mnohém překonává a je to spíše o tom, co řidič potřebuje.Pokud si odmyslíme ČR, kde je vlastnění Superbu jakýmsi symbolem bohatství a vezmeme to reálně, pak Superb nabídne použitelné motory (mimo kvalitní naftu), dobrou výbavu a prvky výbavy, které ne všichni mají, špičkový automat, 4x4 což je také dobrá věc a bohatý prostor vzadu.Na druhou stranu jízda jako taková je typický německá. Tedy ani komfortní, ani sportovní a to je z mého pohledu trochu problém. Když bych chtěl pěknou "limuzínu" střední třídy, která je pro komfort, vezmu Citroen C5, který v současné generaci a výbavě Exclusive nabízí komfort, který není dostupný ani většině vozů vyšší střední třídy a to jak po stránce podvozku, který je v tomto ohledu fenomenální, tak po stránce akustické, kdy je hluk extrémně nízký a je to snad jediné auto střední třídy, kde není problém jet 200 a mít v kokpitu klid. Ostatně i měření to jasně ukázala, že v tomto je C5 výborné auto. K tomu extra bohatá výbava, povedený design, ale mírná stísněnost v interiéru, absence kvalitních benzínu, výborný automat, kterému ale něco k dokonalosti chybí a absence 4x4.Pak je zde plejáda vozů, které jsou více do sportovna. Výčet by byl velmi dlouhý a tito prozněnu zase nabízí něco jiného, než Superb.Ve finále Superb nenabízí nic extra, co by jinde nebylo. Je to mix všeho a ničeho, jako je tomu v podstatě u většiny podobných vozů. Neuspokojí ani sportovce, ani toho, kdo chce komfort, tedy opět to, co nabízí téměř každý a ve finále se bojuje o detaily, které toho či onoho lákají.Design jako takový záměrně nehodnotím, někomu se líbí a někomu ne. TO je věc ryze individuální. A pokud v tom autě někdo vidí hnus, má na to stejné právo, jako když v tom někdo jiný vidí krásu. Oba mají pravdu, ale tu svou, nijak neměřitelnou a ne menší a ne větší.Bohudík je zde právo volby, jak co se týká vkusu, tak názoru na design, tak i výběr, který ve finále ten či onen zákazník provede. Dokud je zde výběr je to výborné, každý si tak najde to, co hledá.

rohYpnol
11. listopadu • 22:32

Tak tady bych úplně nesouhlasil. Použitou technikou je totiž na špici mezi konkurencí. Vrcholný benzín, natáčecí světlomety, intuitivní navigace, 4x4, DSG, twin-door apod. jsou prostě věci, na které konkurence nemá odpověď. Podotýkám, že i podle automobilky není konkurencí luxury-class. Takže na rozdíl od minulé generace toho má opravdu mnoho navrch oproti Mondeu/C5/Mazdě 6/Kia Opirus/Hyundai Sonata apod.

petr
12. listopadu • 7:32

"vrcholný benzín"
V čem je kromě vysokého obsahu vyjímečný ?
"natáčecí světlomety"
ty má např. Opel Vectra od roku 2003 a Opel je už montuje i o třídu níž tedy do Astry a používají je i jiné automobilky
"intuitivní navigace"
to se dá říct o polovině navigací na trhu ;-)
"4x4"
V čem se liší od konkurence ? Pokud vím, tak jde o Haldex. Teď otázka, je to nejnovější generace Haldexu ? Navíc pravé 4x4 má tuším jen Subaru a Audi u některých verzí Quattro.
"DSG"
dvouspojkovou převodovku má už i Ford a v nejbližší době ji začnou nabízet i jiné automobilky, tady je fakt, že má koncern VW náskok
"twin-door"
v tomhle je Superb opravdu jedinečný, protože tohle nikdo jiný nenabízí

rohYpnol
12. listopadu • 10:42

Vrcholný benzín je právě výjimečný tím, že netrpí downsizingem.
Ano, různé mnou zmíněné prvky mají i ostatní. Jenže NIKDO je nenabízí v 1 voze. Takže budu-li chtít natáčecí světlomety a 4x4, tak u Subaru nepochodím. Budu-li chtít atmosferický 6-válec plný síly a interiér, co nevypadá jak z tržnice, mám u Forda smůlu. Budu-li chtít DSG, jsem "odsouzen ke koncernu". Atd. Není kouzlo udělat nejsportovnější vůz, nejpohodlnější vůz apod. Je těžké najít vhodný kompromis. Co se týká vlastností, nemusí se Superb každému líbit. Ale nelze prostě spochybňovat, že co se týká prvků výbavy a možností konfigurace, na něho konkurence nestačí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PT
12. listopadu • 16:10

To můžeš říct o kterémkoli autě, např. když budu chtít hatchback nižší střední třídy s 1.6kou s VVT technologií, poloautomatickou převodovkou, kolenním airbagem, tak mi Škodovka nenabídne nic a budu si muset pořídi Toyotu Auris.
Nebo když budu chtít auto s výkoným šestiválcovým turbomotorem, tak mi taky nenabídne nic a budu si muset koupit Vectru 2.8V6 Turbo 206kW.
Když budu chtít pohodlné auto s hydropneumatickým podvozkem, 11 airbagy, systémem pomáhajícím při rozjezdu do kopce, systémem který mě upozorní když vyjedu z jízdního pruhu atd. mi nenabídne nic a budu si muset koupit Citroen C5.Prostě a jednoduše každé auto nabízí něco co ostatní nemají, ale to z nich nedělá nic super vyjímečného.

czechian
12. listopadu • 17:31

No tak pokud budu chtít stejnou výbavu jen s TDI technologií, tak mi Toyota také nic neabídne. Stejná demagogie.

PT
13. listopadu • 15:41

Máš naprostou pravdu. To je přesně to co jsem se snažil říct, tedy, že když vezmu pár věcí které nějaká automobilka má a ostatní ne, tak to z ní nedělá ještě nic vyjímečného, protože pak by byla vyjímečná všechna auta.

rohYpnol
12. listopadu • 17:17

Superb ale v podstatě JE výjimečný. A to právě ve mnou zmíněných věcech. Já nezpochybňuji to, že C5 nabídne větší komfort odpružení. Já tady nepolemizuji o tom, že Mondeo nebo Mazda 6 nabídnou lepší požitek z jídzy. Ale Superb JE výjimečný právě svojí výbavou a možnostmi kombinace.
Vaše přirovnání (...1.6kou s VVT, šestiválcovým turbomotorem apod.) trošku vyplývají z nepochopení toho, co jsem chtěl říct (asi jsem to napsal trošku zavádějícím způsobem). Já nemyslel požadavek např. na DSG tak, že to musí být DSG, ale že budu chtít dvouspojkovou automatickou převodovku se sekvenční volbou. Ať si to klidně jiná automobilka pojmenuje ŘTS (řadí to samo)... Jenže daný KONSTRUKČNÍ TYP převodovky u konkurence chybí. Stejně jako 4x4. Co se týče světlometů, tak Superb (pokud se nemýlím) nejen že natáčí, ale také tvaruje světelný kužel. Což u konkurence také není (snad nyní Insignia?). To jsou holá fakta, nic co se zakládá na subjektivním názoru.
Ano, i u jiných značek neleznete některé z klíčových prvků Superbu, ale to je asi tak vše. Superb na své konkurenty neztrácí nic z důležitých prvků výbavy. Naopak to už ale neplatí.
NETVRDÍM ZA ŽÁDNOU CENU, ŽE SUPERB JE NEJLEPŠÍ (to je věcí subjektivních požadavků)! Ale SUPERB DEKLASUJE KONKURENCI VÝBAVOU A ROZMANITOSTÍ NABÍZENÝCH VARIANT.P.S. Chraň Bůh, aby tu každý jezdil v Superbu. Jsem rád i za takové obludky (pro mě), jako je P407, neboť má každý možnost volby. Za Čínu už ale rád nejsem...
B-]

petr
13. listopadu • 7:43

Já jsem zatím neslyšel důvod v čem je Haldex 4x4 v Superbu unikátní proti konkurenci. A taky jsem ještě neslyšel proč je Haldex lepší než "pravá" 4kolka od Subaru nebo Quattro od koncernové Audi.
Současné světlomety AFL u Opelu se umí natáčet do zatáčky a do dálky podle rychlosti, kužel nemění, to umí až nová Insignia, ta má navíc (stejně jako současné Opely s AFL) i přídavné světlomety do zatáčky, takže až bude na trhu, tak bude v tomto lepší než Superb, tak si užívej těch pár měsíců vyjímečnosti B-]

rohYpnol
14. listopadu • 11:28

Samozřejmě, že samotný haldex není ničím výjimečný. A nedá se srovnávat s pravým 4x4 od Subaru. S Audi nesrovnávám také, protože neznám nikoho, kdo by si myslel, že Škoda má konkurovat Audi. Unikátní je šíře nabízených variant. Unikátní je ne haldex, ale haldex ve spojení automobilu střední třídy. Běžte k Peugeotu, Citroenu, Kii, Fordu, Opelu, Toyotě, Hondě atd. Nikdo z nich nemá pohon 4x4 v takovémto voze. Copak nevidíte to, že Škoda jako jediná nabízí tento typ pohonu? Jak jsem již psal, německou svatou trojici nepočítám, neboť ta už je o něčem jiném. To stejné mohu napsat i o dvouspojkové převodovce. Kdo nabízí také tak silný šestiválec? Toto je ta výjimečnost...

PT
15. listopadu • 17:59

Když vyloučím prémiovky typu Audi, Saab, Volvo apod., tak zbývá Alfa Romeo 159 a Subaru Legacy. Nový Avensis pohon 4x4 mít bude, stejně jako Insignia a "stará" Mazda 6 měla taky 4x4, snad ho nabídnou i u současné.A co se týče šestiválců:
Alfa Romeo 159 3.2 V6 191kW
Ford Mondeo 2.5 162kW - je to sice pětiválec, ale proč ne :-)
Hyundai Sonata 3.3 V6 171kW
Opel Vectra 2.8 V6 Turbo 184kW
Opel Vectra 2.8 V6 Turbo 206kW
Peugeot 407 3.0 V6 155kW
Subaru Legacy 3.0R 180kWTakže co se nabídky šestiválců týče, tak nejvíc nabízí ve střední třídě Opel, který nabízí i šestiválcový diesel.

rohYpnol
15. listopadu • 21:58

Aááá tady někdo bojuje za Oplíky :-D. Proč ne. No sám jsem na novou Insignii velmi velmi zvědavý. Přiznám se, že GM koncern mám ne moc v lásce. Snad až nerad. Pramení to ze setkání s Oply generace právě odcházející Vectry. Interiér, co mě zcela odradil (vychytávky v podobě vyndávacích spínačů el. stahování oken, plastové podběhy jen z části u Astry apod.). Možná to nebyla až tak zlá auta, ale když člověk vidí takovéto chyby, pak si řekne zcela logicky - a jak bude fungovat to, co oko nevidí? Ale Insignia by měla být jiné kafe, přeju ji hodně zdaru. Papírově na to rozhodně má. Ale to není vše...

PT
15. listopadu • 22:43

Opel není má oblíbená značka, beru jej jako že existuje :-) Názor na GM mám stejný :-D
Co se Insignie týče, tak auto je sice nabušené technikou a různými "finesami", ale design mi moc nesedí, osobně preferuji agresivnější a sportovnější design a ne tento uhlazený.

martin
14. listopadu • 21:47

opel insignia:-P, 3 uzávěrky, mezinápravovej diff ->0:100 - 50:50 -> 100:0...

xxx
17. listopadu • 9:24

Insignia, která přichází cca 2 roky po Superbu. Když to vezmu takhle, tak to zrovna můžu srovnat cokoli co se vyrábí dnes s tím co se vyrábělo před 10, 20, 30, atd. lety....

rohYpnol
14. listopadu • 22:43

Ano, Insignii beru. Nicméně nevím o tom, že by se již prodávala u nás. Hodnotil jsem stav před Insignií a přiznám se, že tuto novinku jsem ještě nezmapoval ;-) Mmj. jak na tom je Insignia + šestiválec? Insignia + sdvouspojkový automat? Např AFIL nebo jak tomu nadávají má.

PT
15. listopadu • 17:27

Insignia má stejný Haldex jako Superb, tedy 4. generaci (první ho měl Saab 9-3) + další vylepšení jako diferenciál s elektronicky zvýšenou svorností eLSD (převzato od Saabu) nebo adaptivní podvozek FlexRide. Šestiválec je samozřejmostí, ten má už současná Vectra, jde o koncernový (GM) 2.8V6 Turbo 191kW s funkcí overboost (přidá dalších 50Nm. AFIL neboli systém, který hlídá opuštění jízdního pruhu má taky, jen se to u Opelu jmenuje LDW (Lane Departure Warning), taky má systém na rozpoznávání dopravních značek TSR (Traffic Sign Recognition), dále má podobný systém natáčení světel jako Superb, který se jmenuje AFL+ (mění osvětlení i podle toho zda prší) jen doplněný o další přídavné světlomety do zatáčky a samozřejmě má taky LED světla pro denní svícení jako má Audi.
O automatech vím jen to, že jsou 6ti stupňové, dvouspojkový to zřejmě nebude.

no name
12. listopadu • 11:01

Dobrá tak jinak. Když budu chtít komfortní odpružení, co mi Superb nabídne? Nic. Co když budu chtít pokročilé adaptivní odpružení, co mi Superb nabídne? Nic. Co když budu chtít komfortní masážní opravdu pořádně seřiditelná sedadla. Co mi Superb nabídne? Nic. Co když budu chtít zadní aktivní nápravu, co mi Superb nabídne? Nic.Ano, Superb má hodně výbavy, co jiní nemají, výhodou je, že mnoho z toho dokáže nabídnout do jednoho auta, ale zase spoustu věcí nemá, co mají jiní.Kompromis je obecně velmi špatná věc. Proč? Protože při kompromisu není auto dobré v ničem, je pouze průměrné ve všem. Kompromisní auto nemůže být ani sportovní, ani komfortní, ani luxusní, ani levné, ani to a ani ono. Kompromisní auto, musí mít ze všeho něco, ale nic dotažené do dokonalosti. Jistě, má to své výhody i nevýhody, stejně jako vozy, které minimalizují kompromisy a nabízí hotové řešení v jednom ohledu.PS - zdržme se hodnocení interiéru jako z tržnice apod. Toto jsou věcí ryze subjektivní, nijak neporovnatelné a stejně jako Vám může připadat interiér Fordu jako z tržnice, může jinému připadat úplně stejně interiér Superbu, Mazdy, Subaru apod.

Zelí
11. listopadu • 18:00

Nesmíš se lidem divit. Po skvělém designu OII, všichni čekali, že to u superbu II zase posunou dál.... a ono ne. Designér co dělal OII je pryč a tím šlo všechno do kytek. Samozřejmě, že se nasadí nový hlavní designér a ten začne mastit řadu po svém .....room, fabII a logicky v tomto duchu i subII a nyní facelift OII a hrůza, brambory, bačkory.... Lidi čekali víc. A není to jen otázka vkusu, škodě půjdou prodeje dolů. Za chyby se platí. Pokud by zpackali jen jednu řadu, tak se to vyrovná, ale když stejnou rukou zmastíš celý výrobní program, tak to nedáš jednoduše zpátky. Já osobně si už šádewágn nekoupím a to jsem jenom oktávie koupil tři. Teď se mi nelíbí žádná vyráběná škodovka. Na auto se díváš každý den. Začneš ráno a pak k němu ještě jdeš několikrát. Proč si dělat násilí, když jsou i jiné volby.

Marek B.
11. listopadu • 15:41

Bohuzel nemuzu porizeni noveho Superba doporucit. Je to vyborne auto ve vsech smerech, mam ho 3 mesice, provozne a technicky perfekt. Trpi jinym problemem a tim je "koncernovy pristup Skodovky".Poridil jsem ve vybave Elegance a jako pridavkem integrovany navigacni system Columbus - v dovybave nic moc velka polozka, nekde kolem 20tisic, uz si presne nepamatuju.Behem 3 mesicu se ze me stal odbornik na interni procesy pojisoven, policie, leasingovky - 4 x rozbite okno a vykradeny Columbus - s tim souvisejici poskozeni ruznych plastu na palubovce, tesneni kolem oken, dveri apod.. Mozna se ptate, proc tohle vidim jako problem Skodovky, kdyz se jedna o "beznou" kriminalitu..Je to problem Skodovky, v dnesnim technickem svete neni problem udelat navigaci, ktera bude svazana s klicem nebo bude mit jiny technicky prvek, ktery znemozni provoz v jinem voze - v tomto je jeste problematicky onen koncernovy pristup, a sice ze tato konkretni navigace lze provozovat i v jinych modelech, tim padem maji zlodeji vetsi moznost prodeje..Ale Skoda s timto nic neudela z jineho duvodu - vyhovuje ji totiz prodavat po takovych vloupanich nahradni dily.. je sice pekne, ze ve vybave stoji Columbus kolem 20tisic, ale pro zajimavost, po vykradeni jako nahradni dil stoji 69tisic bez DPH - ptam se, kdo by nechtel takove nahradni dily prodavat ? Po 4. vykradeni muzu rici, ze prumerna cena opravy je +-120tisic Kc.Z meho pohledu jediny, kdo s timto stavem muze neco udelat, jsou pojistovny - kdyby na vozy s integrovanou navigaci zvysily havarijni pojisteni natolik rapidne, ze by je lide prestali do vybavy chtit a tim padem nakupovat, pak by to Skodovka udelala tak, aby se to nekradlo..Do te doby budeme porad podporovat havet, ktera nas vsude po Praze prosi, jestli nemame "korunku", ruzne narkomany a jine individua - zkracene Paroubkovy volice..Policie s timto bohuzel taky nic neudela, jak mi byli jiz nekolikrat receno, i kdyz takoveto zlodeje chyti, statni zastupce je pusti a vysetruje na svobode, tzn. se nedeje nic a oni kradou dale :-(Mestska policie s tim taky nic neudela, protoze ta v Praze funguje spise jako zasilkova sluzba - listonosi, maji jedinou cinnost, ktere rozumi dobre a kterou delaji - roznaseji listecky za spatne parkovani, pokud se jedna o mladsi policisty, tak ti se jeste i ohnou a namontuji boticku, pripadne zavolaji (pokud je nebudi) kolegy, kteri vuz odtahnou.. Zlodeji jsou jim ukradeni a dukazem je to, ze v jednom pripade vykradeni meho Columbusu jsem prisel k vozu a nejen, ze byl vykradeny, ale zaroven mel za steracem i listecek od listonosu o spatnem parkovani - zabor verejneho prostranstvi..Zdar a silu ;-)Marek

F12
13. listopadu • 12:35

Tak to tě lituju. Ale je to škodovka no. To je pro zloděje ráj. Kup si Sonatu nebo epicu. Sice nedostaneš třeba takovou výbavu ale nedáš za to majlant a můžeš mít to auto přes noc klidně otevřený:D Skoda je magnet na zloděje.

czechian
12. listopadu • 17:26

To opravdu není problém auta, že se do něj semtam někdo neoprávněně podívá. A vybírat si auto podle toho, co se ne/líbí zlodějům je IMHO blbost.

chytrak
12. listopadu • 10:55

Ahoj Marku. Tak tohle asi hodně nas.... Ale myslím že každé softwarevé blokování jde vždy odblokovat. A tak by to bylo i v případě spojení navigace s klíčem. Jinak můj známý měl s předchozím autem stejný problém jako ty. Měl v něm poměrně drahé velké orig rádio. Asi 5 x mu jej ukradli již po druhe krádeži šel měšťáky upozrnit aby s tim něco dělali že vždy po dopravě je rádio do dvou dnů fuč ( někdy i s airbagy). Tak mu tam 2x v noci přijeli měšťáci a dali mu pro jistotu bloček za parkování - v obytné zóně stál přiliš bliýko křížení dvou malých uliček (pod okny domu aby na něj viděl). Po druhém bločku došel na policii, sehrál před náčelníkem megahysťák s dokonalým popisem lemplovstí policajtů a od té doby mu rádio neukradli ani jednou a policie pravidelně kolem jeho baráku projíždí. Takže pobčas to jde. Ale njedřív se člověk musí pořádně nas... do běla.

dadadadada
11. listopadu • 17:58

přesně jsi vystihl dnešní dobu. Měšťáci se jen líně plazí kolem aut a jakmile se jim to nelíbí už píšou. Místo aby potlačovali kriminalitu. Den po koupi vw passat byl vykraden. co na to říct. je nác víc ....

petr
11. listopadu • 13:37

"Vůz získal nejvyšší známky také za reprezentativní vzhled, vyvážené proporce a výrazně bodoval v oblasti přínosu nových technologických prvků, jako jsou TwinDoor, 9 airbagů včetně kolenního pro řidiče či AFS."Ehm kolenní airbag dodává Toyota už pár let, takže o jakém přínosu nových technologických prvků to píšete ?

PT
11. listopadu • 21:41

Avensis má kolenní airbag "AŽ" od roku 2003, předtím byl už ve standardu v Lexusech (tam je i kolenní spolujezdce). V současnosti má kolenní airbag i Auris/Corolla a v nejvyšší výbavě i Yaris.
Jinak třeba i Alfa používá kolenní airbagy a to včetně kolenního airbagu spolujezdce.

no name
11. listopadu • 14:22

No a Fiat má kolenní airbag jako první ve standardu už několik let ;-)

lape
11. listopadu • 12:14

No to je teda opravdu velké a nečekané "překvapení" ,že se dostal Superb mezi sedmičku finalistů v anketě Auto roku :-D V ČR kde je lobby Škodovky jak hrom a jejich auta tuto anketu vyhrávají i když,každému nezaujatému člověku musí být jasné,že je to levota.Kolikrát Škodovka vyhrála před mnohem technicky lepšími a designově hezčímu auty jen proto,že je to ta naše Škodověnka :-D:-D.

no name
11. listopadu • 14:23

No třeba Fabie titul auta roku v ČR nezískala, byla druhá. A navíc zde je Superb v anketě COTY, tedy celosvětové anketě o auto roku, ne CZ verzi.

kert
11. listopadu • 11:52

Aby se z těch 9ti pytlů neposrali. Mam TY Yaris 2 lux, 2 roky starý auto ve tříde malejch aut a má je taky.

chytrak
12. listopadu • 10:43

Máš leda tak blbý kecy. Yaris 9 vaků rozhodně nenabízí. Ale možná neumíš do devíti napočítat. To tě pak torchu omlouvá.

PT
12. listopadu • 16:16

Počítat umí, Yaris má 2 přední + 2 přední boční + 2 hlavové přední + 2 hlavové zadní + 1 kolenní, celkem tedy 9 airbagů.
Koukni se na www.toyota.cz a v sekci Yaris si otevři PDFko "Katalog Yaris" a koukni se na stranu 15 (resp 28/29).

chytrak
12. listopadu • 23:53

no jenže ty hlavove přední a hlavové zadní jsou jeden velký vak ve stropě na každé straně auta. Takže vlastně sedm, těch 9 v superbu je navíc s bočními zadními.

petr
13. listopadu • 7:08

Moc se pleteš, Superb se chlubí tím, že má už v základní výbavě 9 airbagů, ale ty zadní boční jsou za PŘÍPLATEK 7.000,- Kč i v té nejvyšší výbavě !!!!
Takže Škodovka to počítá stejně jako Toyota a bere zadní hlavové jako "samostatné", ostatně jako všechny automobilky ;-)
Při tvém přístupu má Superb v základu jen 7 airbagů a za příplatek jich má 9, ale to by se výrobci aut nemohli chlubit vysokým číslem airbagů ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
chytrak
14. listopadu • 20:59

tak to si nerotzumíme. Já reaguji na to že 9 airbagů je něco co je samozřejmého v malé toyotě, tak proč se nad tim pozastavovat. Není to samozřejmé, protože yaris nenabízí všechny airbagy co superb, což se nám tu fanfarónsky někdo snažil tvrdit. A dodávám že 9 vaků podle mě je to velmi slušná bezpečnostní výbava (a mimochodem odpovídá 11 z lexusu). To původní machrování autora bylo prostě mimo mísu. Navíc nevim proč sem plete yarise.

F12
13. listopadu • 12:30

Ještě mi chybí pytel na muj pytel a pytel do kufru aby se mi nerozbili věci:-D

xxx
17. listopadu • 8:55

NerozbilY, ty věci

PT
13. listopadu • 15:41

Čím víc pytlů, tím víc Adidas :-D

petr
11. listopadu • 13:43

Jenže u Škodovky je to malý zázrak. Stačí se podívat na ceník Fábie, tam je i v nejvyšší výbavě blbé upozornění na nezapnuté pásy za příplatek 1.700,- Kč ;-)

furgon
11. listopadu • 14:12

sakra, to pri kazdym zapomenuti zapnuti pasu ve fabii plati 1700? To se teda prodrazi :-D

jano
11. listopadu • 11:09

tak skarede auto ako je superb2 som dlho nevidel

Pan Kája
12. listopadu • 1:08

Proč mě to nepřekvapuje...v testech, článcích i v zahraničích člověk často slyší chválu na adresu škodovky..ale jak zabrousí na podobné téma do diskuzí, nalezne spoustu zbytešně hloupě napadajících příspěvků. :-)
Chtěl bych vidět nějakou další automobilku, která v diskuzích sklízí podobné množství kritiky:)

Nimra
12. listopadu • 9:05

"Chtěl bych vidět nějakou další automobilku, která v diskuzích sklízí podobné množství kritiky:)"Fiat. Pod skoro každým článkem je spousta příspěvků od zaručeně poučených radilů, kteří měli známého kamradá od švagra s fiatem tvrdí, jaký to byl šmejd :-)

roomstein
11. listopadu • 20:59

Myslím, že oceněním ještě není konec! Je to žhavé želízko v anketě marockého zahrádkářského časopisu..

rohYpnol
11. listopadu • 11:46

Jenže jak vidno, většině se líbí. Tituly a ocenění totiž z nebe sami od sebe nepadají. Takže mi z toho jasně vyplývá, že chybka asi bude na tvé straně. Takže se zamysli nad sebou.
Neříkám, že se všem musí vše líbit. Tak tedy napíši něco ve stylu: "... mě se ale nelíbí...". Ale hnus? Možná by stačilo se podívat na tvoje povozidlo, abys věděl, co je to hnus :-P:-D

jano
14. listopadu • 14:39

ok no ved uvidime ako dobre sa bude predavat :-) ked sa tak vsetkym paci

Tom
12. listopadu • 10:25

JJ to mas pravdu to staci. Postavit mou 7let starou alfu 156 vedle superba a hned mam jasno :P

chytrak
12. listopadu • 10:37

Postavit. To je asi jediný co s tvou alfou po sedmi můžeš dělat. Postavit. sama nedrží. :-D Srovnávat tohle auto se superbem je opravdu nějak mimo mísu. Už jen pro to že celý vnitřní prostor alfy je asi stejně velký jako místo na předních sedadlech superbu. ;-) Ale kdyby se ti posařilo tu tvoji káru zprovoznit tak po přesednutí do Superba bys krásně viděl kam se posunula střední třída za tu dobu.
Fascinuje mě ale jak se na tomto "auto" serveru při diskuzích řeší jen design a nic jinýho. A to uvšech aut. Co to sem přispívá za tydýty? Kdyby to byl server o jogurtech tak se snad taky nebudem bavit o tom kterej jogurt má hezčí kelímek, ale jak chutná, ne?

Michal
11. listopadu • 15:59

Nechápu, kde bereš víru, že se většině líbí? Jak to víš? Ty jsi obešel většinu obyvatelstva zeměkoule s touto otázkou?Co se týká ocenění, tak tuhle jsem našel web, kde bylo srovnání různých cen pro různá auta - můžu tě ujistit, že mezi auty střední vyšší třídy snad nebyla automobilka, která by neměla alespoň 10 různých ocenění pro svůj vůz - počínaje BMW3 a konče Kia Magensis => každý autočasopis či server po celém světě pořádá nějaké formy těchto "soutěží". Výsledkem jsou tisíce titulů Auto roku časopisu, serveru, firmy, země, dovozců, sportovců, zedníků...Nic to nemění na tom, že je usedlé, ničím zajímavé auto.

Thor
11. listopadu • 21:55

Asi tak, bezcenný ocenění .... :-D :-D :-D

rohYpnol
11. listopadu • 19:13

A jen dodám. Porovnej si interiér takového etalonu, jako je pro mnohé kritiky nové Mondeo se Superbem. Mondeo je uvnitř doslova jako z tržnice. Na rozdíl od Superbu, který by si téměř mohl popovídat a Audinkama...

rohYpnol
11. listopadu • 18:53

To je jednoduché. Mnoho novinářů si design vcelku pochvaluje. Tituly také nezíská jen tak nějaká šedá myš nebo zrůdka. Pokud se někdo vyjadřuje negativně k designu, pak je to většinou zadní část. Pak jsou připomínky k anténě. A ta opravdu design auta nedělá. K celkové charakteristice vzhledu, nějaké nevyváženosti designu apod. nemůže být řeč. Tudíž na základě toho není těžké říci, že se většině líbí.
Samozřejmě, že ocenění je spousta. Jenže Superb má ocenění mmj. z náročných trhů. Finalista auta roku 2008 (to už asi není každé auto, ne?) v Evropě asi také nebude hnus. Nebo že by měla Evropa tak pokřivený vkus?

Tomm
11. listopadu • 16:04

Nevím čím jiným než usedlým by mělo být auto této kategorie v rámci daného koncernu. V tomto případě je ona usedlost spíše velkou předností. A ničím zajímavé??? Už jen ty tisíckrát omýlané zadní dveře jsou sakra zajímavé... Co zajímavého přináší Mondeo, Passat, C5, M6 oproti "nezajímavému" Superbu???

Michal
11. listopadu • 17:05

A jaký je rozdíl v tom, když do kufru se dostanu otevřením celých dveří nebo jenom jejich časti? Je to rychlejší? Ne. Je to snažší. Ne. Je to k něčemu. Ano - vypadá to dobře na letáku. Jiná výhoda mě při používání nenapadla.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Thor
11. listopadu • 21:57

Taky jsem dlouho přemýšlel k čemu ten twindoor vlastně prakticky slouží a .... nic mě nenapadlo :-/.

mart
14. listopadu • 18:19

K čemu asi může sloužit otvírání celé zadní stěny auta...? Ty jo ty asi moc auto nevyužíváš. Nikdy jsi nepotřeboval převést trochu větší krabici? V čem je tedy asi výhoda když ze sedanu, kde si otevřením deklu kufru opravdu nevětráš ve voze, ale jsi značně omezen otvorem, můžeš udělat liftback. Nevím jak někdo může napsat jednoznačně slovo hnus, když zrovna design je tak subjektivní záležitost a je opravdu na každém, jestli si něco hezkého na čemkoli najde a nebo je prostě zásadně proti.

Nimra
11. listopadu • 18:07

Je to rychlejší? Ne. Je to snazší? Jak kdy - když se stěhuje lednice nebo koberec, tak ano (superb si nekupují jen manažeři, tuším v UK se řadí mezi "large family cars". Je to pohodlnější? Ano, když sedím ve vyhřátem autě a při každém otevření kufru si nevyvětrám teplo ven.Prostě ten Twindoor semi jako nápad líbí. Superb už méně (párkrát jsem se v něm projel a marná sláva, subjektivně mi vyhovují měkčí auta) - ale třeba vyhovuje jiným.

Zelí
11. listopadu • 10:47

Octavia II si to vcelku zasloužila. Deklasovala své konkurenty v roce 2004 (tak jako OI v roce1996) dosti výrazným způsobem, což ji stále drží v prodejích nad vodou. Ale v případě supII si tím nejsem až tak jistý. Vzhled vyvolal velmi rozporuplné reakce.

Stefan
12. listopadu • 14:12

Volkswagen potrebuje reklamu -jinak to nejde...B-]

Kamil
11. listopadu • 10:56

..obvzlášt ten zadek. Je takovej narychlo dodělanej. Ted nemluvím o otvírání těch zavazadlových dveří ale té zadní části vozu.

dadadadada
11. listopadu • 17:51

přesně tak.je to nedomrlá škodovka...ty světla to celý pohřbily

Doporučujeme

Články odjinud