Neni to o tom co se vyrabi, ale kolik se toho dela. Je logicky ze kdyz se neceho vyrabi moc a neprodava se to protoze trh je nasycen, tak ze snad omezim vyrobu ne ???? A nebudu zadat vladu o dotaci a doufat ze se bude prodavat dal stejne mnozstvi. To je hloupost EU myslet si ze dotaci neco zlepsim, jen se pokrivi trh a ta firma stejne krachne, ale bude to za par let a s mnhem zavaznejsimi dusledky, viz napr. priklad Recka. Taky tam tak dlouho lili penize az jsou ted stejne v p...A vubec, hele EU, ja jsem podnikatel a chci taky dostat nejaky penize, co na tom ze vyrabim to, co se neprodava, chci to vyrabet dal :-) To je DISKRIMINACE ze davaji penize jen nekterym firmam, tak bud at je davaji vsem (nesmysl) anebo nikomu (jediny rozumny reseni). Kdo je silnej, prezije, kdo je slabej, krachne, to je proste zakon kapitalismu, ale v EU vladne ted socialismus, takze az Evropu jednou prevalcuje Aise, nemuzeme se tomu vubec divit.
PSA vyrábí šunty a oprávněně krachuje. Normální člověk si od nich auto nekoupí. Lít tam veřejné peníze je jako lít je do kanálu. Ale frantíci jich asi mají dost. Jen další důkaz, že státní podniky jsou nekonkurenceschopné a vůbec by neměly existovat.
ty mas definitivne vacsiu hubu ako mozog. Pozistuj si viacej info nabuduce predtym ako sa strapnis
Zajímavé, že teď je státní podpora najednou OK. Když potřebovali zlikvidovat konkurenční průmysl v čr tak EK zastávala zásadní stanovisko, že podpora ohrožených firem je nepřípustná a hrozili sankcemi proti státu. Co na to eurohujeři.
Kenny má bohužel velkou pravdu. Převedeno na selský rozum - zachraňovat člověka bez práce, který je v insolvenci tím že mu půjčím další peníze s jakousi státní zárukou je postavené na hlavu. Jediné řešení je vytvořit mu podmínky, aby si mohl rozumně vydělat jak na dluhy, tak na přiměřený život. A ve velkém to platí taky. Jediné řešení je uzavření trhu je ochrana vnitřního trhu clem před mimoevropskými automobilkami. A to neplatí jen pro auta, ale i pro veškeré zboží. Protože ten hadrovod a šmejdovod z Asie bude pro nás fungovat jen než nám v Evropě dojdou peníze. A to se už právě děje. Jak říkám, před čtvrt stoletím byl třeba takový Grundig megakoncern, který jen v Německu zaměstnával přes dvacet tisíc lidí. Dnes máme v Evropě jen miliony lidí bez práce, rádia z Číny a kde je dnes nějaký Grundig..... A o tom to celé je.
Když uzavřeš hranice, uzavřou je i jiní a protože se v Evropě už nic nevyrábí, to tiričko ani rádio si vůbec nekoupíš.Nheldeě na to že EU mohutně vyváží jak do Asie tak do USA a když asie a USA uzavřou hranice, tak EU okmažitě totálně krachuje a končí...
kliknul jsem na souhlasim, ale vec ma i druhou stranku... jestlize si tady uzavreme evropsky trh, nevim jestli z toho bude mit prospech koncovy subjekt - tedy ten, kdo to ve finale vsechno zaplati - obcan eu. nebo jestli nahodou nebude radovy clovek jen donorem proti sve vuli a nebude si vydrzovat cim dal mene konkurenceschopne euromolochy... ten problem je proste velmi slozity, letity a skoro se obavam, ze neresetelny. protoze zavedenim sankci vzdy budete nekoho poskozovat, neni tedy lepsi a ferovejsi nechat zhynout "prirozene" ty, kteri se proste nedokazi s konkurenci vyrovnat? v prirode to tak chodi a tohle neuprosne pravidlo vedlo po tisicileti k neoddiskutovatelnemu vyvoji smerem vpred. nemeli bychom se od prirody ucit i v tomto ohledu?
Souhlasím s tim, že by tu mělo být pravidlo "silnější pes mrdá." Jenže to by zde nesměly být vlády, EU, které trh křiví různými dotacemi apod. Navíc žabožrouti by zkrachovali asi na 99% a desetitisíce lidí by ztratily práci. Je to začarovaný kruh... :/
je zrejme, ze existuje zbytecna vyrobni kapacita, je pravdou , ze F automobily nejsou moc kvalitni, neni rozumna spotreba, vyplyvajici z nedostatku prijmu spotrebitele , v RU je 20 mil. ?? nezamestnanejch, vek vozidel by jse mohl zlepsit, jenomze EU kouka na to jak tele, absorpcni kapacita trhu determinovana rozmery EU je nemenna, analogie s NOKIA dokud jse drzela normalnich telefonu a toho co clovek potreboval a ne designovych experimentu, byla ok,potom to slo dolu , stejne se chovaji i jine EU automobilky, high tech a modernizace vede k demenci ridicu, kdo nevi parkovat , nemuze jezdit, kdo potrebuje navigaci dtto - otoci se jednoduse i na dalnici do protismeru, tot realita, auto je zbran, mel jsem vynikajici P405 GT , od te doby hruza - napr stredovy panel 407, miloval jsem MB dnes hruza ty designerske prvky, at zije dnes BMW, klasika Range Rover a i Dacia - rozumny penize a vuz na 5 let a out, japonce jsi nikdy vice nekoupem po zazitku s Honda Accord, kdy mi S Fabie vrazila do kufru a ten skoncil na zadnich sedadlech, S Fab odjela po svych
nechapem, co je zle na stredovom paneli 407? Jedine, co sa mi na nom nepaci je oranzovy displej, ale s 7" obrazovkou je uplne v pohode
Peugeot 405 GT nikdy neexistoval.
nevim jestli to s tim uplne souvisi, ale ja se marne snazim vybavit posledni peugeot, ktery by se mi byt jen libil (nemluve o ostatnich vecech)... 406?
1) njn, není nad to si sem narvat pijavice korejce 2) auta jsou pořád jedno a to samé, ke všemu nové moc nevydrží, k původním se automobilky pokrytecky nehlásí. Takže lepší koupit dům nebo cestovat atd
Koukám už je dlouho po převratu,tak se neříká za všechno můžou komunisti ale za všechno můžou Korejci. Jen nevím jak oni můžou za evropský socialismus a za totální úpadek EU,oni sedí v Bruselu v parlamentu?
Protože sem cpou na oko kvalitní (ikdyž opak je pravdou) levné auta a evropané to s nosem nehoru a pocitem dobre koupě kupují :-) A myslí sí že když maj Kiu/Jundai tak maj prostě něco extra.
ad 1) njn, neni nad to mit v hlave seno, blahoslaveni chudi duchemad 2) dobra schiza, na cem jedes?
Není to jen o tom, nicméně něco pravdy na ad1) a ad2) v prvním příspěvku taky bude . Jaký je tedy Váš názor pane Sky? S pobavením Vás zde již delší dobu pozoruji, tak se domnívám, že to bude opět vydatné :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.