EV koncept Volkswagenu bude revoluční jako Beetle

EV koncept Volkswagenu bude revoluční jako Beetle

V polovině tohoto týdne jsme informovali o plánech Volkswagenu týkajících se elektrických automobilů, přičemž první vlaštovka byla potvrzena pro letošní pařížský autosalon. Jde o model o velikosti Golfu, avšak vnitřním prostorem Passatu, což je dáno novou platformou MEB pro elektrické vozy. Podobně jako u vozů Tesla jsou akumulátory rovnoměrně rozmístěny na podvozku a samotný elektromotor mnoho místa nezabírá, nabízejí se tedy doslova hrátky s prostorem.

EV koncept Volkswagenu pro Paříž: Rozměry Golfu, prostornost Passatu

EV koncept Volkswagenu pro Paříž: Rozměry Golfu, prostornost Passatu

Zatímco ve středu jsme měli pouze základní informace, nyní máme k dispozici také první snímky. Volkswagen je vypustil do světa jako upoutávku před premiérou vozu, přičemž ve srovnání s dnešní produkcí se jedná o tvarovou revoluci. Příliš hran nečekejme, v kurzu jsou nekomplikované linie a neobvykle pojaté osvětlení vozu. Volkswagen tvrdí, že bude koncept stejně revoluční jako první Beetle.

Tohle auto není pouze show car, ale skutečný náhled do budoucnosti. Do roku 2025 chce totiž Volkswagen postavit celkem čtyři elektromobily podobné koncepce (kompaktní crossover, MPV a luxusní limuzínu), přičemž produkční verze pařížského konceptu by měla vyjet na silnice už do tří let.

Volkswagen BUDD-e: Tohle je elektrická odpověď na Dieselgate  

Volkswagen BUDD-e: Tohle je elektrická odpověď na Dieselgate  

Hovoří se o dojezdu okolo 400 kilometrů (u vozů Tesla je to možné už nyní) na jedno nabití a unikátní funkci VW ID, která umožní přenášet unikátní nastavení z vozu do vozu nebo vytvořit elektronický klíč pro případ sdílení automobilu v rodině nebo ve firmách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

13.  12.  2018 | Miro Mihálik | 21 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků