EV koncept Volkswagenu bude revoluční jako Beetle

EV koncept Volkswagenu bude revoluční jako Beetle

V polovině tohoto týdne jsme informovali o plánech Volkswagenu týkajících se elektrických automobilů, přičemž první vlaštovka byla potvrzena pro letošní pařížský autosalon. Jde o model o velikosti Golfu, avšak vnitřním prostorem Passatu, což je dáno novou platformou MEB pro elektrické vozy. Podobně jako u vozů Tesla jsou akumulátory rovnoměrně rozmístěny na podvozku a samotný elektromotor mnoho místa nezabírá, nabízejí se tedy doslova hrátky s prostorem.

EV koncept Volkswagenu pro Paříž: Rozměry Golfu, prostornost Passatu

EV koncept Volkswagenu pro Paříž: Rozměry Golfu, prostornost Passatu

Zatímco ve středu jsme měli pouze základní informace, nyní máme k dispozici také první snímky. Volkswagen je vypustil do světa jako upoutávku před premiérou vozu, přičemž ve srovnání s dnešní produkcí se jedná o tvarovou revoluci. Příliš hran nečekejme, v kurzu jsou nekomplikované linie a neobvykle pojaté osvětlení vozu. Volkswagen tvrdí, že bude koncept stejně revoluční jako první Beetle.

Tohle auto není pouze show car, ale skutečný náhled do budoucnosti. Do roku 2025 chce totiž Volkswagen postavit celkem čtyři elektromobily podobné koncepce (kompaktní crossover, MPV a luxusní limuzínu), přičemž produkční verze pařížského konceptu by měla vyjet na silnice už do tří let.

Volkswagen BUDD-e: Tohle je elektrická odpověď na Dieselgate  

Volkswagen BUDD-e: Tohle je elektrická odpověď na Dieselgate  

Hovoří se o dojezdu okolo 400 kilometrů (u vozů Tesla je to možné už nyní) na jedno nabití a unikátní funkci VW ID, která umožní přenášet unikátní nastavení z vozu do vozu nebo vytvořit elektronický klíč pro případ sdílení automobilu v rodině nebo ve firmách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků