EurotaxGlass’s: EurotaxRepairEstimate

EurotaxGlass’s přivedl na svět nový software pro kalkulaci škod, který byl v měřítkách Evropy úspěšně přijat.

Pouhé tři měsíce po uvedení na trh se nový software pro kalkulaci škod EurotaxRepairEstimate (ERE) může pochlubit velkým úspěchem. V rámci celé Evropy bylo za tak krátkou dobu prodáno na 2300 licencí.

 

Velká konkurence na evropském trhu pojištění vozidel s sebou přináší také tlak, který nutí pojišťovny neustále snižovat ceny pojistného. A to i přesto, že se ceny oprav stále zvyšují  kvůli náročnějším a komplexněji řešeným technologiím automobilů.

 

EurotaxRepairEstimate (ERE) pomáhá v rámci celé Evropy všem pojišťovnám, znalcům v oboru automobilové techniky a opravnám eliminovat vliv tohoto negativního trendu a získat potřebnou rentabilitu díky zvýšené přesnosti kalkulací, transparentnosti kalkulací při  současném snížení finanční náročnosti zpracování kalkulace.

 

Evropští zákazníci, kteří si pořídili licenci EurotaxRepairEstimate (ERE), byli příjemně překvapeni jedinečnými přednostmi systému, jejž  charakterizují flexibilita, intuitivní ovládání, automatické podání ceny náhradního dílu jakož i velmi široká informační databáze v rámci celé Evropy.

 

Licenci EurotaxRepairEstimate (ERE) lze v tuto chvíli zakoupit v Německu, Rakousku, Švýcarsku, Španělsku, Portugalsku, Polsku, Česku a Slovensku. Další evropské země se s nabídkou tohoto systému připojí v prvním čtvrtletí roku 2006.

 

Ve Velké Británii se podobná verze tohoto systému nabízí pod jménem Glassmatix v různých generačních vývojových stupních již od roku 1994 a řadí se k nejprodávanějším produktům v tomto segmentu. Čtyři nejvýznamnější britské pojišťovací společnosti používají bez výjimky tento systém, což je bezesporu významná reference.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků