EurotaxGlass’s: EurotaxRepairEstimate

EurotaxGlass’s přivedl na svět nový software pro kalkulaci škod, který byl v měřítkách Evropy úspěšně přijat.

Pouhé tři měsíce po uvedení na trh se nový software pro kalkulaci škod EurotaxRepairEstimate (ERE) může pochlubit velkým úspěchem. V rámci celé Evropy bylo za tak krátkou dobu prodáno na 2300 licencí.

 

Velká konkurence na evropském trhu pojištění vozidel s sebou přináší také tlak, který nutí pojišťovny neustále snižovat ceny pojistného. A to i přesto, že se ceny oprav stále zvyšují  kvůli náročnějším a komplexněji řešeným technologiím automobilů.

 

EurotaxRepairEstimate (ERE) pomáhá v rámci celé Evropy všem pojišťovnám, znalcům v oboru automobilové techniky a opravnám eliminovat vliv tohoto negativního trendu a získat potřebnou rentabilitu díky zvýšené přesnosti kalkulací, transparentnosti kalkulací při  současném snížení finanční náročnosti zpracování kalkulace.

 

Evropští zákazníci, kteří si pořídili licenci EurotaxRepairEstimate (ERE), byli příjemně překvapeni jedinečnými přednostmi systému, jejž  charakterizují flexibilita, intuitivní ovládání, automatické podání ceny náhradního dílu jakož i velmi široká informační databáze v rámci celé Evropy.

 

Licenci EurotaxRepairEstimate (ERE) lze v tuto chvíli zakoupit v Německu, Rakousku, Švýcarsku, Španělsku, Portugalsku, Polsku, Česku a Slovensku. Další evropské země se s nabídkou tohoto systému připojí v prvním čtvrtletí roku 2006.

 

Ve Velké Británii se podobná verze tohoto systému nabízí pod jménem Glassmatix v různých generačních vývojových stupních již od roku 1994 a řadí se k nejprodávanějším produktům v tomto segmentu. Čtyři nejvýznamnější britské pojišťovací společnosti používají bez výjimky tento systém, což je bezesporu významná reference.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 29 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků