Česká pobočka největší světové půjčovny automobilů Europcar se rozhodla jako první oslovit mladé lidí. Ačkoliv mládež netvoří jádro cílové skupiny, využil Europcar toho, že má na českých silnicích jako jediný k dispozici unikátní vůz a doplnil jej špičkovým tuningem v ceně 800 000 Kč.
Atraktivní cenu v podobě víkendové výpůjčky mohou získat mladí lidé s platným řidičským průkazem prostřednictvím zábavné virální soutěže ZA1 (www.za1.cz). Úkolem soutěže je napsat příběh o tom, jak soutěžící využije tří dnů vypůjčky. Autor by měl být schopen získat podporu prostřednictvím funkcí Facebooku “To se mi líbí” a “Sdílet”, a příběh, který touto formou nasdílí nejvíce uživatelů, vyhrává.
Soutěž měla hned po spuštění raketový nástup. První vítězný příběh dvacetileté Lindy Matáskové nazvaný Urban Legends prokázal talent k vyprávění i cit pro volbu situace. Linda si tři dny s vozem Audi A1 skvěle užila. Počet “lajků” se stále zvyšuje a během tohoto týdne Europcar vyhlásil dokonce dva nové vítěze - výherce, který dosáhl největšího počtu hlasů a mimořádného výherce, který jako první zdolal metu 100 hlasů.
“Chceme hravou formou oslovit mladé a aktivní lidi a opinion makery, a představit společnost Europcar jako inovátora doslova posedlého kvalitou služby,” sdělil ředitel společnosti Karel Všetečka.
Zdroj: Europcar