Jj nové Volvo bych bral hned, ještě na nej mít.
Mají ale zásadní nevýhodu. Končí na 4 válcích.
Čínu? Proč ne stačí chodit do práce.
No řekneme 70 procent rodin na nové Volvo může mít. Ten problém je pohodlnost, lenost a neschopnost. Plus touha nenest nikdy žádné riziko.
Ohledne aut pises zajimave, ale tady jsi krapet prestrelil. Autou s cenou kolem 2 mil neni pro vetsinu lidi dostupna.
??? Bavíte se oba o tom samém? Normální rodina usetri tak mega za 10 let. A pak musí investovat do bydleni, děti, důchodu atd... Takže na volvo fakt nezbyde. Ne každý bydli a pracuje v Praze
On ale nepíše o tom, že si to může dovolit při svém současném stavu. Nejspíš píše o tom, že by se lidi měli vzdělávat, nebát se rozjíždět nové projekty a nečekat jen na pečené holuby, co nám slibují v předvolebních kampaních Burešové a podobní. A 70% lidí by mělo mít schopnosti to dokázat.
A vis, ze život se da krasne uzit i bez volva? Nez byt porad v praci a ve škole. Pak ti život uteče mezi prsty a v padesáti te klepne.A stejne by me zajímalo, kde berete tech 70%. Kdo by prodaval a dělal další hure placene práce? Osobně si vice vážím pošťačky nez top managera, protože bez něj se obejdu, bez pošťačky a prodavačky ne...
To, co píšeš, takovým nikdy nedojde.Tedy, ve skutečnosti by to šlo. Akorát majetek a bohatství těch zbohatlíků, kteří právě často těží z levně placeného zbytku světa, by se najednou rozplynulo. To je v učebnicích "bohatým snadno a rychle" neučí.
IIHS robi aj naraz s minimalnym prekrytim, preto automobilky pre usa trh pridavaju zpevnenia karoserie, tie ale do aut pre eu urcite nejdu. pretoze smejdacka euroncap tieto testy zaviest odmieta. pritom IIHS tvrdi ze sa s minimalnym prekrytim udeje az 25% tazkych nehod.
US auta zase propadají v EuroNCAP. Nedávno to byl, myslím, mustang. Nebo ten propadl i v těch amerických?
V americkych dopadl pomerne dobre: http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/fo... ... V EuroNCAP pohorel zejmena na ochrane deti, kdy si 10leta figurina dala hlavou o sloupek pri bocnim narazu a take ztraci body za spatnou signalizaci vypnuti airbagu spolujezdce. Dale byly velmi spatne vysledky v hodnoceni asistencnich systemu. Oboji lze povazovat vzhledem k urceni vozu za temer bezpredmetne. Celkem dobre obstal v hodnoceni ochrany chodcu. V hodnoceni ochrany dospele posadky jej opet srazi pasazer na zadnim sedadle a take chybejici system automatickych brzd. Takze vysledek NEDC prelozeny ze straslivych 2* do srozumitelne reci: "Jedna se o celkem bezpecne auto, pokud sedite v predu a umite ridit bez asistentu."
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.