EuroNCAP rozbila při testech další tři typy nových aut

5 komentářů

dpcstb
2. prosince • 7:08

25% prekrytie kedy pridaju? nikdy? europa je proste vo vsetkom za usa, neuveritelne.

Biker.
1. prosince • 14:53

Zdravím,
takové testy vůbec nic nevypovídají o realitě havárie. Proč se neprovádí nárazové testy s malým přesahem jak na levé tak i na pravé straně ve směru jízdy. Při takovém nárazu se auto dostane do rotace a skončí na střeše. Proč se neprovádí pád auta s výšky na střechu. To by dvoutunový mastodonti SUV dopadli katastrofálně. Proč automobilky nemusí uvádět z jaké tloušťky plechu je vyrobena karosérie a jaké jakosti. To by se potom kriterium výběru nového automobilu podstatně zjednodušilo.

dpcstb
2. prosince • 7:09

a naco ti je vediet aky hruby je plech na kapote?

Biker.
2. prosince • 8:40

Zdravím,
protože jezdím na kole uvedu příklad na karbonové trubce. Jsou různé druhy karbonu co se týká jakosti. U kvalitní pleteniny se může zmenšit tloušťka stěny bez ztráty pevnosti a ještě se sníží hmotnost. U méně kvalitní, aby se dosáhlo stejné pevnosti, se musí zvětšit tloušťka stěny a tím naroste váha. Obdobné je to i u různých druhů oceli.

sir
2. prosince • 12:13

..to ale nema vliv u auta.....tam spolupusobi mnohem vice prvku, nez jedna nosna "trubka" :)
tak ze tloustka plechu je irelevantni....vetsinu narazu absorbuje to co je podplechem...

Doporučujeme

Články odjinud