25% prekrytie kedy pridaju? nikdy? europa je proste vo vsetkom za usa, neuveritelne.
Zdravím,takové testy vůbec nic nevypovídají o realitě havárie. Proč se neprovádí nárazové testy s malým přesahem jak na levé tak i na pravé straně ve směru jízdy. Při takovém nárazu se auto dostane do rotace a skončí na střeše. Proč se neprovádí pád auta s výšky na střechu. To by dvoutunový mastodonti SUV dopadli katastrofálně. Proč automobilky nemusí uvádět z jaké tloušťky plechu je vyrobena karosérie a jaké jakosti. To by se potom kriterium výběru nového automobilu podstatně zjednodušilo.
a naco ti je vediet aky hruby je plech na kapote?
Zdravím,protože jezdím na kole uvedu příklad na karbonové trubce. Jsou různé druhy karbonu co se týká jakosti. U kvalitní pleteniny se může zmenšit tloušťka stěny bez ztráty pevnosti a ještě se sníží hmotnost. U méně kvalitní, aby se dosáhlo stejné pevnosti, se musí zvětšit tloušťka stěny a tím naroste váha. Obdobné je to i u různých druhů oceli.
..to ale nema vliv u auta.....tam spolupusobi mnohem vice prvku, nez jedna nosna "trubka" :)tak ze tloustka plechu je irelevantni....vetsinu narazu absorbuje to co je podplechem...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.