EuroNCAP: nejlepší bezpečnostní inovace

4 komentáře

efilip
5. října • 16:51

Volkswagen Lane Assist může být dost nebezpečný, uvedu příklad:
Prudce se vyhýbám vstoupivšímu chodci a přejíždím do protisměru, v takto rychlé reakci samo nestíhám zapnout blinkr. Asistent zafunguje a vrátí mě zpět do mého pruhu. Chodce přejíždím... Očekával bych, že tyto mezní situace budou nějak vychytaný. Máte s tím někdo praktickou zkušenost?

Zbuda
25. listopadu • 6:22

Lane Assist zasahuje silou cca 3Nm a to je vskutku velmi málo na to aby tě to vrátilo zpět do pruhu pokud si to nepřeješ. Při prudkém manévru jako je krizové vyhýbání se chodci si zásahu Lane Assistu ani nevšimneš.

Lukáš
5. října • 19:14

Takhle to nefunguje, jen to lehce přitlačí na volant, ale rukou se to dá běžně přetlačit jak je potřeba. Spíš by si měli výrobci uvědomit že toho moc novýho nevymyslej. Dalo mi dost práci než jsem u novýho auta všechny tzhle rádoby bezpečnostní pípáky odstranil protože mě prudili. Parkovací asistent - píp píp píp, došla voda v ostřikovači pípípí, asi prasklá žárovka pípípíp. Co se mi ale nepodařilo přesvědčit samozatmívací zrcátko aby bylo zatmavený přes den když mi nějaký pako praží xenonama HID do očí :-/
Asi nalepim černou fólii na zadní okno...

Noclaf
4. října • 8:50

tak urcite z fleku navrhne testy spotreby a narazu, ktere budou z realneho provozu, ale zaroven absolutne objektivni.

Doporučujeme

Články odjinud