Euro NCAP už bourá i kvůli ženám. První to odneslo Audi TT

Euro NCAP už bourá i kvůli ženám. První to odneslo Audi TT

Organizace Euro NCAP provádějící nárazové testy nových vozů prodávaných v Evropě zavádí od roku 2015 nový druh bariérové zkoušky. Vozidlo pošle do pevné nedoformovatelné překážky v rychlosti 50 km/h. Nový test má vyzkoušet účinnost zádržných systémů vozidla.

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Test Audi TT 2.0 TFSI quattro S tronic: Jednoduše TT

Podle Euro NCAP se neklade zatím neklade patřičný důraz na funkci zádržných systémů a na ochranu postav různých tělesných proporcí. Nový test má tak lépe vyzkoušet, jestli umí auto ochránit i osoby menšího vzrůstu, především ženy. Proto je při testu posazena na místo řidiče menší figurína ženy, která je i blíže volantu a přístrojové desce. Druhá menší figurína je na sedadle vzadu.

Oblíbené levné ojetiny: Jak (ne)jsou bezpečné?

Oblíbené levné ojetiny: Jak (ne)jsou bezpečné?

Pokud jde o výsledek nového Audi TT, odnáší si z nárazového testu čtyři hvězdičky. Ochrana dospělých byla ohodnocena 31,2 body, tedy 81 %. Za ochranu dětí dostalo Audi 33,6 bodů (68 %), za ochranu chodců 29,7 bodu (82 %) a za bezpečnostní asistenty 8,3 bodu (64 %). Celou zprávu z hodnocení Audi TT si můžete prohlédnout zde.

bazar

Audi A5 2
Rok výroby: 2013
Stav: 114 111 km
Cena: 600 000 Kč
Audi A3 1,9
Rok výroby: 2010
Stav: 57 337 km
Cena: 276 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2014
Stav: 97 986 km
Cena: 530 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2008
Stav: 211 026 km
Cena: 250 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2008
Stav: 228 872 km
Cena: 250 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2008
Stav: 150 130 km
Cena: 250 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků