Euro NCAP: Testy prošla Mazda MX-5, Hyundai Tucson a Opel Karl

3 komentáře

Šulínek
8. října • 11:44

A jéééje, toho jsem se bála..:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P

Karel.
8. října • 8:08

Pěkné, Hyundai názorně ukazuje zavedeným automobilkám jak nedělat křápy a jako jediný dává za pět.

Olda
8. října • 11:35

Ukazuje to pouze to, že NCAP je už dávno zbytečný eurounijní blábol, protože jak se píše přímo v článku, klíčový vliv na finální skóre mají zástupy nesmyslných elektronických asistentů pro debily a frikulíny - mrtvé úhly, vyjíždění z parkoviště, usínání, vyjetí z pruhu a nevím, čeho ještě. Osobně dám vždy přednost mechanicky dobře postavenému autu, na které se mohu spolehnout v krizové situaci. Mj. Hyundai nedávno absolutně propadl ve švédských losích testech - tak si kvalitu opravdu nepředstavuji.
Na okraj - i crash testy NCAP jsou zavádějící a výrobci už dávno auta optimalizují právě na tento test a nikoli realitu podobně jako při měření spotřeby a emisí. Relevantní normované crashtesty dnes dělají bohužel už jen v USA.

Doporučujeme

Články odjinud