Euro NCAP: Testy prošla Mazda MX-5, Hyundai Tucson a Opel Karl

Euro NCAP: Testy prošla Mazda MX-5, Hyundai Tucson a Opel Karl

V rámci další série nárazových testů Euro NCAP byla otestována trojice Hyundai Tucson, Mazda MX-5 a Opel Karl. Maximální pětihvězdičkové ohodnocení si odnesl pouze Hyundai, Mazda i Opel mají ve výsledcích zapsané čtyři hvězdy.

Už i nová Mazda MX-5 je ve verzi RS. Ale zatím jen v Japonsku

Už i nová Mazda MX-5 je ve verzi RS. Ale zatím jen v Japonsku

Hyundai Tucson zabodoval především při ochraně dospělých osob a dětí, kdy dostal 86 %, respektive 85 % pro děti. Ochrana chodců je hodnocena na 71 % a stejný výsledek získal nošovický crossover za asistenční systémy.

Euro NCAP: Sedm z devíti nově testovaných aut má maximální hodnocení

Euro NCAP: Sedm z devíti nově testovaných aut má maximální hodnocení

Mazda MX-5 nové generace odešla z testu s přídělem čtyř hvězd, nicméně stejně jako v mnoha jiných případech není důvodem špatný vůz jako takový, ale nabídka asistenčních systémů, za kterou získala MX-5 pouze 64 %. Mimochodem stejný příděl bodů za různé bezpečnostní systémy získal také Opel Karl, který je třetí z testovaných novinek.

Karl ovšem poztrácel i další body při klasických nárazových zkouškách. Ochrana dospělých osob je hodnocena u tohoto modelu na 74 %, ochrana dětí na 72 % a ochrana chodců na 68 %. 

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků