Euro NCAP: nový Golf je nejbezpečnějším vozem

Golf dosáhl nejlepšího hodnocení v historii testů Euro NCAP.

Praha, 25. června 2004 - Renomovaná organizace Euro NCAP, která se zabývá bezpečností automobilů, zveřejnila ve čtvrtek 24. června v Praze výsledky dalšího (čtrnáctého) kola nezávislých bariérových testů. Dvanáct vozů různých tříd muselo prokázat své ochranné vlastnosti při čelním nárazu, nárazu z boku, nárazu do sloupu, hodnotila se ochrana dětí a také ochrana chodců při eventuálním střetu.

Výsledek náročných testů vyzněl nejlépe pro nový Volkswagen Golf: Žádný jiný automobil dosud v testech Euro NCAP nedosáhl tak dobrých celkových výsledků při hodnocení ochrany pasažérů, chodců a dětí!

Nový Golf samozřejmě dostal plný počet, tedy pět hvězdiček za ochranu pasažérů při čelním a bočních nárazech. Jako jediný z tuctu testovaných vozů dostal Golf čtyři hvězdičky za ochranu dětí a zároveň tři hvězdičky za ochranu chodců. V součtu tak nový Golf vybojoval v bariérových testech Euro NCAP celkem 12 hvězdiček, což nedokázal žádný jiný vůz. Výborné ochranné vlastnosti Golfu staví na velmi tuhém skeletu, účinných deformačních zónách a spolehlivých zádržných systémech.

Za vynikající hodnocení v ochraně dětí vděčí nový Golf především kotevním bodům systému Isofix pro dokonalé, jednoznačné a spolehlivé uchycení dětských sedaček. Na ochranu chodců při případné kolizi zase Golf myslí poddajnějšími deformačními zónami v přední části vozu a doplňkovým příčníkem ve struktuře nárazníku, který tak snižuje riziko poranění chodce při nárazu.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků