Euro NCAP: Golf Sportsvan, C-Elysée, Mégane, Tourneo Courier

4 komentáře

Quebe
25. června • 18:22

Holt bude třeba přidat pár nálepek, pásových pípátek, samobrzdítek a samotočítek. Pak bude pět hvězdiček v testu, jehož výsledek by měl reflektovat PASIVNÍ bezpečnost vozu při nárazu :-)

Ondrej
25. června • 20:16

Presne.. Kdyz si chci kupovat auto, tak chci vedet, jestli me zachrani kastle, kdyz se nabouram - jedno ci a jakou vinou. Ono jde i docela dobre videt, jak Megane i 301 docela obstoji. Akorat nemaji pipatka a elektroniku. Tak sou dle NCAP nebezpecnejsi nez Octavka predchozi generace. I kdyz to tak v pripade narazu neni..

revan_21
25. června • 23:23

Ona dneska technologie která chrání posadku po narazu... jako airbagy, tuhost karoserie, deformační zony atd... Je na docela vysoké urovni.
Dnes se automobilky zaměřují spíše na to, jak samotnému narazu zabranit nebo ho co možná nejvic zredukovat.

Quebe
26. června • 22:21

To je sice fajn, pak by se ovšem měla metodika zpřísnit, ať jsou další tlaky pro zlepšení - viz. například tragické výsledky v testu s malým přesahem. Automobilky optimalizují auto pro nárazové zkoušky a při změně metodiky jsou výsledky daleko horší. Pak máme syntetickou bezpečnost.Proti samotnému hodnocení aktivní bezpečnosti nic nemám, ale v tom případě by měly být výsledky pasivní a aktivní bezpečnosti prezentovány odděleně a ne jako souhrn. Pak je to velmi zavádějící a když se na to někdo podívá povrchně (většina), nebude tušit, že jedno auto má 4* místo 5 jen kvůli tomu, že nemá samobrzdítko a ve skutečnosti může mít lepší pasivní bezpečnost, než auto s 5 hvězdami se samobrzdítkem.

Doporučujeme

Články odjinud