Euro NCAP: Další kolo testů prověřilo Renegade, Soul a A3 e-tron

Euro NCAP: Další kolo testů prověřilo Renegade, Soul a A3 e-tron

Euro NCAP zná výsledky další série nárazových testů. Zkouškami tentokrát prošlo Audi A3 Sportback e-tron, Jeep Renegade a Kia Soul ve verzi se spalovacím motorem i v elektrickém provedení. První dva jmenovaní dostali pětihvězdičkové hodnocení, Kia Soul se musí v obou svých variantách spokojit s přídělem čtyř hvězd.

Test Kia Soul EV: Když bych si musel koupit elektromobil...

Test Kia Soul EV: Když bych si musel koupit elektromobil...

Audi A3 Sportback e-tron obdrželo za ochranu dospělých osob 82 %, ochrana dětí je hodnocena na 78 %, v případě chodců to je 66 % a bezpečnostní asistenti znamenají 68 %. Je zajímavé, že si Jeep Renegade ve všech parametrech vedl lépe než Audi. Výjimkou je pouze ochrana chodců, kde je ale nový Jeep pouze o jedno procento horší. Za bezpečnostní asistenty tento vůz dostal plných 74 %.

Euro NCAP: Passat i Mondeo za pět, Dacia Logan MCV jen za tři

Euro NCAP: Passat i Mondeo za pět, Dacia Logan MCV jen za tři

U modelu Soul vyšla z crashtestů jak lepší elektrická varianta, která má kvůli bateriím zesílenou podlahu. Zatímco Soul EV dostal 84 % za ochranu dospělých osob, naftový Soul odešel s výsledkem 75 %. Ostatní kategorie už jsou pro oba stejné, to znamená za ochranu dětí 82 %, za ochranu chodců 59 % a za bezpečnostní asistenty 56 %. 

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků