Euro NCAP: Další kolo testů prověřilo Renegade, Soul a A3 e-tron

Euro NCAP: Další kolo testů prověřilo Renegade, Soul a A3 e-tron

Euro NCAP zná výsledky další série nárazových testů. Zkouškami tentokrát prošlo Audi A3 Sportback e-tron, Jeep Renegade a Kia Soul ve verzi se spalovacím motorem i v elektrickém provedení. První dva jmenovaní dostali pětihvězdičkové hodnocení, Kia Soul se musí v obou svých variantách spokojit s přídělem čtyř hvězd.

Test Kia Soul EV: Když bych si musel koupit elektromobil...

Test Kia Soul EV: Když bych si musel koupit elektromobil...

Audi A3 Sportback e-tron obdrželo za ochranu dospělých osob 82 %, ochrana dětí je hodnocena na 78 %, v případě chodců to je 66 % a bezpečnostní asistenti znamenají 68 %. Je zajímavé, že si Jeep Renegade ve všech parametrech vedl lépe než Audi. Výjimkou je pouze ochrana chodců, kde je ale nový Jeep pouze o jedno procento horší. Za bezpečnostní asistenty tento vůz dostal plných 74 %.

Euro NCAP: Passat i Mondeo za pět, Dacia Logan MCV jen za tři

Euro NCAP: Passat i Mondeo za pět, Dacia Logan MCV jen za tři

U modelu Soul vyšla z crashtestů jak lepší elektrická varianta, která má kvůli bateriím zesílenou podlahu. Zatímco Soul EV dostal 84 % za ochranu dospělých osob, naftový Soul odešel s výsledkem 75 %. Ostatní kategorie už jsou pro oba stejné, to znamená za ochranu dětí 82 %, za ochranu chodců 59 % a za bezpečnostní asistenty 56 %. 

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků