Euro NCAP: Další kolo testů prověřilo Renegade, Soul a A3 e-tron

Euro NCAP: Další kolo testů prověřilo Renegade, Soul a A3 e-tron

Euro NCAP zná výsledky další série nárazových testů. Zkouškami tentokrát prošlo Audi A3 Sportback e-tron, Jeep Renegade a Kia Soul ve verzi se spalovacím motorem i v elektrickém provedení. První dva jmenovaní dostali pětihvězdičkové hodnocení, Kia Soul se musí v obou svých variantách spokojit s přídělem čtyř hvězd.

Test Kia Soul EV: Když bych si musel koupit elektromobil...

Test Kia Soul EV: Když bych si musel koupit elektromobil...

Audi A3 Sportback e-tron obdrželo za ochranu dospělých osob 82 %, ochrana dětí je hodnocena na 78 %, v případě chodců to je 66 % a bezpečnostní asistenti znamenají 68 %. Je zajímavé, že si Jeep Renegade ve všech parametrech vedl lépe než Audi. Výjimkou je pouze ochrana chodců, kde je ale nový Jeep pouze o jedno procento horší. Za bezpečnostní asistenty tento vůz dostal plných 74 %.

Euro NCAP: Passat i Mondeo za pět, Dacia Logan MCV jen za tři

Euro NCAP: Passat i Mondeo za pět, Dacia Logan MCV jen za tři

U modelu Soul vyšla z crashtestů jak lepší elektrická varianta, která má kvůli bateriím zesílenou podlahu. Zatímco Soul EV dostal 84 % za ochranu dospělých osob, naftový Soul odešel s výsledkem 75 %. Ostatní kategorie už jsou pro oba stejné, to znamená za ochranu dětí 82 %, za ochranu chodců 59 % a za bezpečnostní asistenty 56 %. 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků