vnovotny
22. dubna • 16:15

Není nad kolo s pořádným ocelovým rámem. Chceš-li poznat co je dřina, kup si kolo Ukrajina.

Karel Benák
21. dubna • 14:26

Proboha, a budu potrestán v budoucnosti, když budu likvidovat moji starou laminátovou kanoe, sice není z uhlíkových vláken, ale skelné vlákno je jako azbest škodlivé také. How.

Vladimír Šťastný
17. dubna • 17:24

EU je banda nemyslících deb.lů, to už ale všichni dávno víme, jen jsme pohodlní s tím něco udělat....

Libor Žák
17. dubna • 9:13

Uhlík je zlý, zlý, moc zlý prvek. Musí se proti němu válčit všude. Lezení po stromech a sběr ovoce prý zdraví nepoškozují, ale zase to ničí stromy, tak já nevím, co už nám zbyde. Předpokládám, že si budeme muset nechat znovu narůst ploutve a žábry a zdrhnout před EU zpátky do moře.

Alfred Tračník
17. dubna • 8:22

Sice to nikdo nezakázal a nedostalo se to ani k projednání, ale pravidelná dávka hejtu už úspěšně proběhla.
A přitom místní vlastníci "karbonových" křidýlek nebo nálepek na kapotu by se bát stejně nemuseli. Asi neví, že to není karbon.

akuhtr
17. dubna • 9:09

1. Co plašíte? ještě to není na pořadu jednání
2. netřeba se znepokojovat, stejně se to neschválí, tak mlčte
3. Měly jste se ozvat přes schválením

Libor Žák
17. dubna • 9:14

Dobře napsáno, ale bojím, se že cílovka příspěvek a už vůbec váš "sarkasmus" nepochopí. :(

Dušan Trnka
16. dubna • 16:26

Všetko treba zakázať ! A posledný z ľudskej civilizacie na planéte " zhasne svetlo " ...

Petr Turecek
15. dubna • 22:08

A uz ti chytri urednici vyresili recyklaci vetrnych turbin, ktere v ramci ekologie tak prosazuji? Nebo jde zase jen o to, sebrat lidem auta? Neustale regulace delaji auta stale tezsi (a drazsi). Ve jmenu ekologie chteji povolit s ridicakem skupiny B osobni elektromobily tezsi nez 3.5 tuny. Tohle je jak proti ekologii, tak proti dostupnosti pro lidi. Jak z toho ven? Dalsimi regulacemi urcite ne.

Alfred Tračník
21. dubna • 14:43
Balsam
15. dubna • 19:02

Vykopať ich stade jak psov. Darmožráči, škodná. Zdá sa, že EÚ je mimo koľaj, namiesto pôvodnej funkcie škodí vlastným ľuďom a devastuje krajiny svojich členov. Ukončiť, rozpustiť, zakázať! Namiesto európskych dotácií na veci, ktoré nechceme (ale únia ich chce) si ponecháme peniaze, ktoré od nás na základe kdejakých nezmyselných pravidiel a povinností tečú do únie a na Ukrajinu, namiesto škodlivých dovážaných potravín si dopestujeme svoje (bez kvót EÚ, koľko čoho môžeme a nemôžeme na svojej pôde dopestovať) a pokojne si na dovolenku raz za čas vybavím turistické víza.

Alda Alda
15. dubna • 19:27

"Namiesto európskych dotácií na veci, ktoré nechceme"
Právě, že jste to chtěli. :-)
Na co čerpat peníze si určí každá země sama. Programů je milión pro úplně vše. Když si řeknete, že chcete vše na silnice, budete to mít. EU s tím nemá co společného. Smutné, že to tolik lidí neví. Nejsem zrovna příznivcem, aby to teklo do Bruselu a pak zase zpátky, ale alespoň je o kontrolu nad rozkrádačkami více.

Libor Žák
17. dubna • 9:19

Spousta z těch, co dotace čerpají by hlasovala za jejich zrušení. Ale samozřejmě, pokud se rozdávají peníze, tak by byl člověk blbý, kdyby toho nevyužil. To neznamená, že s nimi souhlasí. Nikdy jsem dotace nečerpal, ale do systému jsemodvedl hodně daní, ze kterých se pak dotace vyplácí. Když už musím tolik platit, tak bych si v případě potřeby také zažádal zcela bez výčitek. Ale pokud by se hlasovalo, zda platit méně a nemít žádné dotace, tak ruku zvednu na 100%. Váš argument není platný.

Balsam
16. dubna • 7:33

Ale kdeže. To sa podarí len občas. Inak idú peniaze len na to, čo Brusel dovolí, je to dosť striktne vymedzené. EÚ s tým má spoločné všetko. Nevidí to, kto nechce.

Alda Alda
16. dubna • 15:00

Každých 6 let? si státy vyberou a nahlásí témata, pro co chtějí čerpat. A to je pak závazné. Brusel to zatím vždy všem schválil. Poláci si z větší části vybírají infrastrukturu, my rozhledny, tiskárny pro copy centra, linku na tousťák a jiné důležitosti pro politiky a jejich kamarády.

Alda Alda
15. dubna • 18:28

Nejprve EU zřídí odbor úředníků na řešení problému, který dává smysl. Problém vyřešen a pak už následuje jen vymýšlení blbostí, aby si úředník obhájil svojí existenci a plat.

Ondrej Mišáni
15. dubna • 17:54

A co takhle utěsnit reciklační proces?

Daniel Je
15. dubna • 16:15

Možná je na čase bouchnout do stolu a říct dost. Tohle je šílené, co si ještě vymyslí. Vakcíny my covid také nebyly jedny z nejkvalitnějších a do dnes se lidé potýkají se zdravotními komplikacemi. Chtějí zakázat vlákno, a proč se tedy do dnešní aut dává tolik plastu? Fakt už je na čase, zastavit tenhle totalismus. Jinak zničí celou Evropu.

Balsam
15. dubna • 19:07

Už ju zničili až dosť. A bude to horšie, ten svoj ekoteror stále stupňujú. Nabudúce nám zakážu dýchať vzduch a budeme si povinne kupovať kyslíkové fľaše...

OnlyTruth
15. dubna • 15:04
czepelin
15. dubna • 14:42

mě karbon nevadí, já to nejím

Balsam
15. dubna • 19:03

Dobrá poznámka.

Adyk
15. dubna • 13:07

A co zakázat EU? Taky škodí a nejen zdraví.

Balsam
15. dubna • 19:03

To je asi najlepší nápad.

Xwert Is
15. dubna • 12:54

Amatéri. Nechápem prečo nezakážu používanie áut po ich životnosti ktorú určí výrobca. Čo to má akože znamenať, že niekto si dovolí používať auto dlhšie ako 3 roky alebo 120 000 km. Nehoráznosť! Samozrejme ešte by mali zaviesť povinnosť si kúpiť vždy nové auto po skončení životnosti.Akože čo v tom Bruseli berú za matroš to musí byť riadna zlúčenia. Pretože tie sprostosti čo lezú z toho brlohu bláznov nevymyslí ani šialenec ktorý je na ťažkých drogách kombinovaných s tvrdým alkoholom....Už len čakám kedy farmári povinne budú musieť mať len fialové kravy. Ako je tá z TV reklamy.....

Nissan350Z
15. dubna • 12:51

Komedianti

Milann milanmid
15. dubna • 14:57

Všem co to prosazuji a jejich rodinám by měli zabavit veškerý majetek co má za sebou uhlíkovou stopu a poslat je do Afriky nebo do Gronska užívat si života bez elektřiny plynu dřeva atd.

Doporučujeme

Články odjinud