Mají to Němci dobře vymyšlené, naoko budou platit mýtné jako ostatní, ale pak jim to stát vrátí. Takže dvojí ceny, jiné pro Němce a jiné pro cizince.Nás za podobné věci unie kritizovala a trestala.Tak jak to vlastně v té unii chodí? Jsou všichni stejní, nebo jsou někteří více stejní?
Takze ked sa doteraz platili dialnice z dane na vozidlo len Nemci a cudzinci sa prehanali zadarmo, tak to bolo uplne spravodlive, ze ?
za cesty by mali platit vylucne prepravcovia za jazdu nakladnych aut, osobaky cesty nicia o tolko menej az je to zanedbatelne
Musíte to umět správně zdůvodnit. Němci to nebudou mít kompenzované ale dostanou slevu ma dani za ekologické auto. Že se to zavede spolu se zpoplatněním dálnic a částka to bude velmi podobná je jen náhoda
Tak v ČR by to EU nepovolila.Jen by mě zajímalo, jestli supersport 12-ti válec má menší emise než 6 let starý 4 válec 1.6.....
Pokud stojí tak určitě má nížší. Mě spíš sere,že jak to zavedou v rajchu tak bude třeba dohnat západ a začnem platit mýto taky.:-/
již se na tom pracuje, problém je stará smlouva s KAPSH, začíná se pomalu líbivým nástřelem odpustku kolem měst, vypuštění balonku o zlejch padělatelích. Po takové kampani bude plebs šťasten že bude mýto zavedeno i pro osobní auta, po dálnici přece jezděj jenom zbohatlíci. S Agrofertem na věčné časy a zpátky ani krok
Agent firmy Kapš ingtok pracuje systematicky na větším výnosu firmy kapš. Prvním krokem bylo prodloužení smlouvy s kapšem. To se podařilo. Dále má ingtok dva úkoly, které se mu do konce jeho vlády určitě podaří splnit. Prvním je zavedení výkonového mýta pro osobní auta s technickým sledováním aut, spz, řidičů. To vše s automatickým vyúčtováním mýta. Druhým úkolem je ještě vyhodnocení rychlosti průjezdů úseky a automatické vyúčtování doplatku pokut k mýtu. Vše může přijít na jedné účtence. Vůbec nepůjde o nějaké bodování, to je zcela nezajímavé, jde jenom o peníze.Mezikrokem je prosazení drakonického zvýšení pokut za rychlost, aby se zvýšil výtěžek kapsche. Tím bude úkol ingtoka v tomto volebním období splněn a může jít na zasloužený odpočinek .
Co bychom doháněli. U nás už se za dálnice dávno platí.
To jo, platí se za, ale za co? Dálnice v Německu ano, ale co to je u nás? Myslí se tím ta širší polní cesta?
Opravdu géniové. Takže auto produkující více splodin bude mít dražší dálnici. Obvykle takovýto jedinec nemá peníze na lepší auto, tak zbytečně nedá více za dálnici. Takže pojede mimo => auta s větší produkcí splodin pojede raději přes město.Supr řešení hodné génia.
U nás to přeci funguje úplně stejné. Nejlepší to je u dálničních úseků kolem měst, kdy na obchvatu musí mít osobák dálniční známku a náklaďák platí mýto od kilometru, ale průjezd obydlenou zónou mají oba bez poplatku. Spousta lidí, kteří denně dojíždějí do práce, a po dálnici nikam dál nejezdí, si potom logicky dálniční známku nekoupí a celý rok jezdí po okreskách a mezi obytnými zónami. Sám jsem to teď dělal stejně - nové auto jsem si koupil v září a vzhledem k nehorázně vysoké ceně měsíčních dálničních známek jsem raději až do konce listopadu smrděl po okreskách než mi začala platit roční známka na rok 2017.
Samotní němci na to mají...navíc budou mít částečně vykompenzováno.......sem tam se jim tam v budoucnu asi projede nějakej čech nebo polák po okresce....ale řidiče z ostatních okolních států německé mýto rozhodně nedonutí sjíždět z dálnice.
Spíš mě točí to prokazování znečištění a od toho se odvíjející výše mýta. To jako budu tahat k pokladně na německé pumpě velký techničák, aby mi podle něj dali správnou známku? Bude umět borec za pokladnou rozlousknout techničáky všech zemí?
Němčouři už mají barevné nálepky, pokud se nepletu.
Máte na mysli umwelt plaketu, kterou získáte proti velkému TP na našich STK? Ale ta není povinná, pokud nejezdím v Německu do některých center.A co když ji mít nebudu?Na tohle bych strašně rád získal odpověď.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.