Espresso Veloce Serie Titanio V12: Dobré ráno za 280 000 Kč

Spousta lidí začíná svůj den tím, že si dá snídani a kávu. Pro motoristické nadšence se v tomto kontextu objevila velice zajímavá novinka z dílny společnosti Espresso Veloce. Jednoduše řečeno jde o speciální kávovar. Proč?

Motor s výkonem 814 koní a spotřebou 6 l/100 km. Slovenský zázrak?

Motor s výkonem 814 koní a spotřebou 6 l/100 km. Slovenský zázrak?

Tak především to je design. V podstatě se bavíme o replice motoru původem ze seriálu F1. Na výrobu byly použity materiály typu karbonu nebo hliníkových slitin, vzniknout má pouze pět stovek kusů. Exkluzivitu pak podtrhuje samozřejmě také cena. V přepočtu zaplatíte zhruba 280 000 Kč.

Dacia uvádí Rapsodii pro motor a orchestr

Dacia uvádí Rapsodii pro motor a orchestr

Celá tato hračka váží 23 kg a na délku měří 415 mm. Komu by nevyhovoval velký dvanáctiválec, ten může sáhnout po desetiválcovém nebo osmiválcovém provedení. Kromě edice Titanio je v nabídce také karbonová varianta označená jako Carbonio.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků